Dat en ik ben verhuisd hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kan ook wel, ik kom daar ook niet iedere week
Bij Amsterdamquote:
51 is nog een stukje lopen vanaf mijn huis. 199 weet ik zo snel niet eigenlijk. Ik woon vlakbij het Stadionplein (vandaar de foto in mijn fobo met dat beeld, dat is bij het Olympisch Stadion).quote:
Wat ga je doen? Kom je wonen hier? Of gewoon op bezoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort in Amsterdam als alles goed gaat
Vriendin van mij woont in Amsterdam, en heb er al een tijdje niet gezien, dus we gaan stappen in Amsterdamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Kom je wonen hier? Of gewoon op bezoek?
Leuk! Stappen heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan... wel een paar stomme dates gehad in de stad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont in Amsterdam, en heb er al een tijdje niet gezien, dus we gaan stappen in Amsterdam
(nog nooit gedaan)
Ik heb op zich wel elke week een feestje. Maar echt stapppen een tijd geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Stappen heb ik ook al een tijdje niet meer gedaan... wel een paar stomme dates gehad in de stad.
Vroeger wel een discomens geweest, maar tegenwoordig ook meer kroegmens (maar dat zal de leeftijd zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op zich wel elke week een feestje. Maar echt stapppen een tijd geleden
Ik ben wel meer een kroegmense ipv discomens
Ik dans pas na 2 flessen rose
Ik denk hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger wel een discomens geweest, maar tegenwoordig ook meer kroegmens (maar dat zal de leeftijd zijn)
Dan beter 170quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
51 is nog een stukje lopen vanaf mijn huis. 199 weet ik zo snel niet eigenlijk. Ik woon vlakbij het Stadionplein (vandaar de foto in mijn fobo met dat beeld, dat is bij het Olympisch Stadion).
Ja en dan wild stappen enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten snel een stap/kroegmeet regelen dan
Ik ben nog uit de discotijd, dus ik ging uit mijn dak bij elk disconummer dat voorbijkwamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk het
Vroeger ging ik los op elk nummer... nu heb ik echt wel wat drank nodig
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!quote:
engelquote:
kaatjequote:
foute vaute partyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dansen vind ik nog steeds leuk! Een tijdje geleden (nou ja, jaar terug of zo) naar een zeventiger/tachtiger jaren avond in P60 geweest, was leuk!
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kaatjedat heb ik een tijd niet gehoord zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |