heb jij zo'n klein glas of is tie fles zo groot ?quote:
Formaat Magnumquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
heb jij zo'n klein glas of is tie fles zo groot ?
Hou je lip ouwe bep, dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze is jong van geest, fickschnitzel
steeds stapje beter inclusief de miss'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad. Even op zoek naar een andere baan (heb uit woede ontslag genomen) maar dat komt wel goed. Hoe is het met jou?
Beetje lief doen he? Met je ouwe bep.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je lip ouwe bep, dat weet ik ook wel
Ouwe bepquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je lip ouwe bep, dat weet ik ook wel
Dat zou leuk zijn! Laat zoiets weten en we regelen iets leuksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
steeds stapje beter inclusief de miss's
Ik hoop nog steeds een keertje dat ik naar Londen moet voor mijn werk zouden we kunnen meeten
doe ik zekersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Laat zoiets weten en we regelen iets leuks
Nope, hoewel je het eventueel in De Hems zou kunnen krijgen maar dat is niet helemaal mijn soort kroegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Kroketten hebben ze natuurlijk ook niet in LondenOf frikandellen. Of patatje oorlog.
bij mij ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Kroketten hebben ze natuurlijk ook niet in LondenOf frikandellen. Of patatje oorlog.
Zo, dat is wel een heel eind weg zeg. Voor hoeveel dagen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
doe ik zekerswe zijn bezig met een nieuwe deal met de bank waar i nu werk dus hopenlijk gaat het er eens van komen. maar ik moet dadelijk eerst naar India
![]()
Maar wel Fish & chipsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Oh leuk!quote:
Wat is dat voor kroeg dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, hoewel je het eventueel in De Hems zou kunnen krijgen maar dat is niet helemaal mijn soort kroeg
ik heb nog maar 1 flesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus nu nog 3 flessen? Dat ga je voelen morgen...
Waar? Ik wil hebben!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook lekker! Zit in de stad een tent die dat heeft.
En, ben je er achter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vroeg me steeds af wie die D.Rose in de stats was
bijna 2 weken. Woensdag vlieg ik naar NL voor 2,5 week. Alle zooi inpakken van het huis daar en deels mee naar FR.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een heel eind weg zeg. Voor hoeveel dagen?
zo weinig mogelijkquote:
In mijn geval is dat Bayswater, vlakbij Notting Hill en vlakbij Hyde Parkquote:
Oh lijkt me wel leuk om daar een keertje te kijken, voor de grap. Ik was in NY in een Belgisch Restaurant geweest, was ook wel leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou een NL ish kroeg moeten zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/De_Hems
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
In mijn geval is dat Bayswater, vlakbij Notting Hill en vlakbij Hyde Park
Eeeeeeeejjjjjjjjjj Deeeeeeeejjjjjquote:
Zo, dat is wel heel krap dan allemaal zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
bijna 2 weken. Woensdag vlieg ik naar NL voor 2,5 week. Alle zooi inpakken van het huis daar en deels mee naar FR.
7 juli komen we dan hier, en 9 julie moet ik al naar India
Dat is dus foutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eeeeeeeejjjjjjjjjj Deeeeeeeejjjjj
Nieuwendijk, maar dan het korte stukje zeg maar, aan de rechterkant als je met je gezicht naar de Dam staat.quote:
Die buurt was wel druk met de finale van het WK. Ik kon De Hems niet meer in zo druk was hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh lijkt me wel leuk om daar een keertje te kijken, voor de grap. Ik was in NY in een Belgisch Restaurant geweest, was ook wel leuk.
Binnenkort ga ik daar maar 's langs danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwendijk, maar dan het korte stukje zeg maar, aan de rechterkant als je met je gezicht naar de Dam staat.
Ja, qua locatie is het hier zeer centraalquote:
Uh ik zocht het op en zag dat ze gesloten zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik daar maar 's langs dan
Kneedbaar? Juist nog nietquote:
Dat is een keten van. Er is een grotere en veel drukkere bijvoorbeeld bij Leicester Sqquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Stuart ik vond die laatste tent leuk waar we geweest zijn
Noes!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik zocht het op en zag dat ze gesloten zijnDeze was het.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die buurt was wel druk met de finale van het WK. Ik kon De Hems niet meer in zo druk was het
ja sorry, maar voel mer er niet meer zo thuisquote:
CRVeejjjjjjjjquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoelang woon je er al niet meer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
ja sorry, maar voel mer er niet meer zo thuis
en als ik er dan ben, wil ik zsm weer terug
Ik woonde voorheen in die wijk en wil daar weer wonen maar ik zie wel hoe en wat de komende tijdquote:
Oei oei, flesje te veel op?quote:
das lang gelee zeg dat we elkaar gesproken hebbenquote:
Leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Londen wil ik echt ook nog wel een keertje heen.
Ja...ehh.....dat was.....ehhh....even geleden jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
das lang gelee zeg dat we elkaar gesproken hebben
jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei oei, flesje te veel op?
Edit: Oh je had al ge'edit
Dealquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je verhuisd bent toch? Kom ik langsMaar ik ga niet met de boot
ben der een keer geweest en dat was om nooit meer te vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Londen wil ik echt ook nog wel een keertje heen.
Weet je wat ik lasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je verhuisd bent toch? Kom ik langsMaar ik ga niet met de boot
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik las
Maar ik ga niet meteen de bloot
1 keer met schoolreisje, maar dat is al heel lang geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ben der een keer geweest en dat was om nooit meer te vergeten
Dat sowieso nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je wat ik las
Maar ik ga niet meteen bloot
ik ben d e laatste tijd ook wel heel erg druk moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ja...ehh.....dat was.....ehhh....even geleden ja
Ik was er ook ooit, en herinnere me het nog steedsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ben der een keer geweest en dat was om nooit meer te vergeten
Ow, mooi, dan geef ik jou de schuldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben d e laatste tijd ook wel heel erg druk moet ik zeggen
Zo goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was er ook ooit, en herinnere me het nog steeds
Ik was er op de dag dat Prinses Diana begraven werd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
1 keer met schoolreisje, maar dat is al heel lang geleden
[..]
Dat sowieso niet
is goedquote:
Oh ja, mijn pollquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
Zo Nijnie, je poll is spannend ondanks dat het in ONZ staat
Deed ik net ook. 13/12 dus best 'spannend'quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Ik was er op de dag dat Prinses Diana begraven werd.
Ik heb in het centrum van Londen gelopen op zaterdagmorgen en de stad was compleet "dood"
Je hoorde niets van het geluid van een metropool, doodstil was het terwijl elders enorm veel mensen waren. compleet bizar
Nou, voor zolang het nodig is natuurlijkquote:
quote:
Tegen de tijd dat je hier bent heb ik vast al wel iemand ander gevondenquote:
Oooohquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent heb ik vast al wel iemand ander gevonden
Het topic is vol Nijniequote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje plaatst onopvallend een linkje Regenpak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |