En nu voor de zomer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef GeileHond het volgende:
hahahaha al die dunne mensjes hebben het koud in de winter, wij de dikke, kunnen lekker in tshirtje chillen
Ik heb een goed figuur en chill 'm het hele jaar in mijn t-shirt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef GeileHond het volgende:
hahahaha al die dunne mensjes hebben het koud in de winter, wij de dikke, kunnen lekker in tshirtje chillen
Omdat mensen lui zijn en genoeg geld hebben om zich vet te vreten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Als het allemaal zo erg is om dik te zijn, waarom komen er dan steeds meer van? Hm? HM?
-Ik ben niet dik, ik ben te klein voor mijn gewichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef KrokanteKrab het volgende:
-Ik ben niet dik ik ben volslank.
-Ik ben niet dik ik ben een maatje meer.
-Ik ben niet dik ik heb zware botten.
-Ik ben niet dik ik heb een schildklierafwijking.
quote:
Een pens die het goede leven benadrukt is nog acceptabel (ook niet zo gezond, maar er zijn zat fitte mannen met een subtiele pens).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:27 schreef mymoodfentje het volgende:
Het is dus echt wel mijn doel om later als ik zo rond de 50 ben wel een dikke pens te hebben hoor, de vrouw daarentegen moet lekker strak zijn want ja ze is vrouw dus.... Maargoed ik niet he ik ga lekker veel eten, lekker niets geven om wat andere mensen vinden
... je had eigenlijk 3 meter moeten worden!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:30 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
-Ik ben niet dik, ik ben te klein voor mijn gewicht
Dikke mensen worden wel vaker als circus acts beschouwd door anderen. Vermakelijk zijn ze zeker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... je had eigenlijk 3 meter moeten worden!?
Anyway, als dikkie ben je natuurlijk wel baas wanneer je 'bommetje' doet in het zwembad.
Ok, dat is 3 seconden genieten en vervolgens is iedereen boos dat al het water weg is, maar toch...(!)
Ja en rokers verpesten iets, en arbeidsongeschikte mensen en mensen met een laag inkomen enz enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:45 schreef VdStouwe het volgende:
En maar zeiken dat de zorg zo duur wordt.
Sommige mensen worden gewoon oud. Daar moet betaald voor worden. Sommige mensen worden dik en niet oud. Doordat ze dik zijn en met alle kwaaltjes lopen en niet kunnen werken tot hun 67ste.
Bah, dikke mensen verpesten het.
Tot de hele wereld dik is en jij buiten het bootje valt omdat je slank bent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:48 schreef coban het volgende:
Je moet zo denken, als er altijd dikkere mensen zijn dan jij ben jij interessanter en aantrekkelijker ok? Dus niet zeiken.
Whehe. Doet me denken aan mijn middelbare schooltijd. We hadden daar een lerares met een achterwerk dat letterlijk zo'n meter breed was. Onze natuurkundeleraar legde krachten uit aan de hand van zware objecten (m=100kg) die hij naar haar vernoemde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:50 schreef KrokanteKrab het volgende:
Er werkt bij mij op school een vrouw, die is zo dik dat een kwartslag moet draaien wil ze er door een deur heen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tot de hele wereld dik is en jij buiten het bootje valt omdat je slank bent.![]()
Doemscenario.
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:48 schreef lugiz het volgende:
[..]
Ja en rokers verpesten iets, en arbeidsongeschikte mensen en mensen met een laag inkomen enz enz.
Wat maakt het nou uit je kunt ook iets krijgen terwijl je en niet dik bent, niet rookt enz enz.
Die klote George Lucas en zijn CGI-enhancements over het origineelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef solyaris het volgende:
Frikandellenkoning FTW!!1!!
[ afbeelding ]
Moet je voorstellen dat deze dikzak jou begroet op een warme zondagmiddag waar een normaal mens een beetje zweet, deze dikkerd pakt je even vast en drukt je even onder zijn oksel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want werken of lopen doe je toch niet. Beetje stilstaan en een zak snoep naar binnen vreten die je net gekocht hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:04 schreef Loontjah het volgende:
[..]
In de zomer zorgen wij voor jullie schaduw.
Dat worstenpootje en die uitdrukking op zijn gezicht ook hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom the fuck doe je dit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen stinken meestal. Zeker als je op een hete middag een vetkwab optilt en je hand er is onder haalt en er aan ruikt. Bah, vieze dikke mensen.
Hele dunne mensen hebben ook geen zelfvertrouwen, knuppel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:44 schreef Adames het volgende:
Die dikke mensen hebben gewoon zelfvertrouwen, iets wat niet afhangt van een paar kilo's. TS probeert daarentegen zo dun mogelijk te blijven om zo zijn geringe zelfvertrouwen op te krikken. Blijkbaar gaat dat niet helemaal goed en gaat daarom haten op de mensen die dit wel hebben.
Precies, zie TSquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hele dunne mensen hebben ook geen zelfvertrouwen, knuppel.
Daar gaat het niet om, het gaat om de zwakke excuses om dik te blijven. Iemand die graatmager is en zegt dat hij tevreden is, kan dat ook liegen. Misschien wil diegene wel buffed zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:44 schreef Adames het volgende:
Die dikke mensen hebben gewoon zelfvertrouwen, iets wat niet afhangt van een paar kilo's. TS probeert daarentegen zo dun mogelijk te blijven om zo zijn geringe zelfvertrouwen op te krikken. Blijkbaar gaat dat niet helemaal goed en gaat daarom haten op de mensen die dit wel hebben.
Zo werkt het dus niet. Hoe gezonder je leeft, hoe duurder je bent aangezien bejaarden (relatief gezien) het grootste deel van de zorgkosten veroorzaken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:45 schreef VdStouwe het volgende:
En maar zeiken dat de zorg zo duur wordt.
Sommige mensen worden gewoon oud. Daar moet betaald voor worden. Sommige mensen worden dik en niet oud. Doordat ze dik zijn en met alle kwaaltjes lopen en niet kunnen werken tot hun 67ste.
Bah, dikke mensen verpesten het.
Een dikke vriendin van me heeft al jaren lopen roepen dat ze een schildklierafwijking had. Is ze vorig jaar naar het ziekenhuis gegaan, bleek ze nergens last van te hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef KrokanteKrab het volgende:
-Ik ben niet dik ik heb een schildklierafwijking.
Zulke mensenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een dikke vriendin van me heeft al jaren lopen roepen dat ze een schildklierafwijking had. Is ze vorig jaar naar het ziekenhuis gegaan, bleek ze nergens last van te hebben._ En nu nog houdt ze stug vol dat het niet aan haar ligt.
eerst liposuctie, kunnen we weer frituren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:22 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Dikke mensen zouden ze beter slachten en verbranden. Heb je toch niets aan.
Terechte klacht!
een dikke vrouwen pens is niks mis meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een pens die het goede leven benadrukt is nog acceptabel (ook niet zo gezond, maar er zijn zat fitte mannen met een subtiele pens).
Maar als het vet je op de kop en armen begint te slaan, kan de kwaliteit van het goede eten nooit opwegen tegen de kwalen van het dik-zijn.
homoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:50 schreef karo30 het volgende:
gewoon niet te geloven hoe kwetsend hier op dikke vrouwen gereageerd wordt
Nou nou nou, ik spreek hier met een heel intelligent persoon dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
De zorg wordt duurder door dikke mensen.
Dikke mensen stinken meestal. Zeker als je op een hete middag een vetkwab optilt en je hand er is onder haalt en er aan ruikt. Bah, vieze dikke mensen.
Dikke mensen nemen meer plaats in. Doe dat lekker thuis, niet ergens op een bankje op het station zodat ik niet meer naast je kan zitten.
Dikke mensen eten continu. Op dat zelfde bankje kan ik niet zitten, want op haar schoot zit ze een Burgerking menu weg te vreten.
Dikke mensen dragen wijde kleding zodat ze de dikke vellen en kwabben verbergen. Vaak is de kleding ook nog zwart, want: "dat kleed zo lekker slank af".
Dikke mensen zijn irritant in het verkeer. Een normaal iemand fietst een beetje met een snelheid van 18 km tot 22 km per uur. Een dikkertje komt niet gauw verder dan 15 km per uur op zijn fietsje. Of zit op een stinkscooter die normaal 30 km per uur gaat, omdat de dikkert erop zit, gaat de scooter niet verder dan 24 km per uur. En jij fietst erachter.
Daarom dikke mensen:
kom je in dit topic nou ook weer trollen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:50 schreef karo30 het volgende:
gewoon niet te geloven hoe kwetsend hier op dikke vrouwen gereageerd wordt
lekkere bedjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef karo30 het volgende:
[..]
lekker toch een goed gevuld meisje in een lekker bedje
zijn die er danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:46 schreef andreas612 het volgende:
mensen die op vakantie altijd een 3-persoonsbed moeten aanvragen
Dat moet ik ook, anders ligt mijn gigantische FOK!penis op de vloer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:46 schreef andreas612 het volgende:
mensen die op vakantie altijd een 3-persoonsbed moeten aanvragen
oh daarom hebben ze die beddenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat moet ik ook, anders ligt mijn gigantische FOK!penis op de vloer.
smoesjes..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef KrokanteKrab het volgende:
[s]-Ik ben niet dik ik heb een schildklierafwijking.[/s]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe. Doet me denken aan mijn middelbare schooltijd. We hadden daar een lerares met een achterwerk dat letterlijk zo'n meter breed was. Onze natuurkundeleraar legde krachten uit aan de hand van zware objecten (m=100kg) die hij naar haar vernoemde.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef cheqy het volgende:
Grappig dat dit soort topics vaak worden geopend door users die geen foto's in hun fobo hebben staan. Zullen wel iets te verbergen hebben.
Typetje Piovan misschien?
Je bent wel echt achterlijk als je dit denktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef cheqy het volgende:
Grappig dat dit soort topics vaak worden geopend door users die geen foto's in hun fobo hebben staan. Zullen wel iets te verbergen hebben.
Zat die niet in de zweefmolen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef cheqy het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je bent wel echt achterlijk als je dit denkt.
Nou, beter weet ik niet, maar dat is ook heel erg. Dat gevis naar complimentjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter dit dan dunne meisjes die niet blij met zichzelf zijn.
blahblahblah zeurzeurzeur.
Ik ben dik en loop halve marathons, your argument is invalid. Overgewicht heeft niks met conditie te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:22 schreef Levolution het volgende:
Ten tweede is overgewicht gewoon belemmerend voor je dagelijkse routine. Bij elke trap die je moet beklimmen, hijg je al alsof je een triatlon gelopen hebt. Je kleren knellen, ik vermoed dat zelfs voor de buis hangen vermoeiend voor je is, omdat die dikke pens al je organen dichtdrukt en het ademhalen bemoeilijkt.
Als je niet zo'n smerige dikzak was geweest, had je hele marathons kunnen lopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik ben dik en loop halve marathons, your argument is invalid. Overgewicht heeft niks met conditie te maken.
Veel oudere marokkaanse vrouwtjes zijn vaak dikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Overigens vind ik het geen terechte klant, ja er zijn dikke mensen die zichzelf gewoon accepteren. En sommige mensen kunnen er niets aan doen dat ze stevig zijn (ziekte etc.)
Maar er zijn dikke mensen die alsmaar roepen dat ze willen afvallen maar ondertussen wonen ze in de snackbar, tja..
Dat klopt, veel Hollandse vrouwen ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:33 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Veel oudere marokkaanse vrouwtjes zijn vaak dik
Ik moest hardop lachen na die zinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een pens die het goede leven benadrukt is nog acceptabel (ook niet zo gezond, maar er zijn zat fitte mannen met een subtiele pens).
Maar als het vet je op de kop en armen begint te slaan, kan de kwaliteit van het goede eten nooit opwegen tegen de kwalen van het dik-zijn.
Dit vinden mensen lekker om naar te kijken:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen kunnen klappen zonder handen
quote:i would love to be crushed by you
Newbees.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef karo30 het volgende:
of je plaats een foto die nergens opslaat
[..]
Zweefmolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat die niet in de zweefmolen?
Of was hij die schaakkampioen?
Die dikke heeft die twee meisjes net zo gruwelijk gegeven dat ze nu troost bij elkaar zoeken. Hem boeit het geen fuck meer, daarom die pose.quote:
Je ziet vaker dikke Marokkaanse dan Hollandse, in die fucking zwarte tenten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat klopt, veel Hollandse vrouwen ook.
Ja Piovan is van de zweefmolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat die niet in de zweefmolen?
Of was hij die schaakkampioen?
Oja, Emimichquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Pheerful het volgende:
[..]
Ja Piovan is van de zweefmolen.
De schaakkampioen was Emimich.
volgens mij ben jij eerder een newb als je die snikkel kent..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de newbs:
[ afbeelding ]
Piovan
[ afbeelding ]
Emimich
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij eerder een newb als je die snikkel kent..
Newbquote:geregistreerd op: donderdag 15 oktober 2009 @ 21:52
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
aantal posts: 3048 (gemiddeld 6 per dag)
Ik weet niet wat erger is, van die leeghoofdige sletjes of die dikke...quote:
wat vind je nou van jezelf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, van die leeghoofdige sletjes of die dikke...
Nou ik ben niet dikquote:
Wijfenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon voor die wijfen!
Ik ga echt niet zeuren als iemand een beetje stevig is, ik heb het over die smerige dikzakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat vind jij 'dik' TS?
Iemand van 1.75 die 80 kilo weegt?
Iemand van 1.50 die 65 kilo weegt?
Wanneer is iemand dik?
Die rechterchick lijkt SPREKEND op een chick die ik ken, maar aan het bier te zien is deze foto volgens mij niet Nederlands. Freakyquote:
Komt omdat het zo'n dertien in een dozijn chick is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die rechterchick lijkt SPREKEND op een chick die ik ken, maar aan het bier te zien is deze foto volgens mij niet Nederlands. Freaky.
Nee hoor. Een gemiddelde moslim wast zich 5 x per dag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:30 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Je ziet vaker dikke Marokkaanse dan Hollandse, in die fucking zwarte tenten.Dat moet stinken, die hoofddoeken, bah.
![]()
Neee waarom keek ik? Nachtmerries man, ik ga nachtmerries krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen kunnen klappen zonder handen
Ach nouja, jij zit tenminste niet de hele dag in je stoel te verrotten met 3 zakken chips om je heen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ik ben wel iets te dik, maar niet fatsig, doe ook veel aan sport, maar hou ook van genieten
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
MENSEN DIE BLIJ MET ZICHZELF ZIJN, HOE DURVEN ZE
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor. Een gemiddelde moslim wast zich 5 x per dag.
De vraag is dan, waarmee wassen ze zich?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef ach het volgende:
[..]
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.
Mooie samenvatting van Fok!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
MENSEN DIE BLIJ MET ZICHZELF ZIJN, HOE DURVEN ZE
Ik weet niet welke Marokkanen/turken jij kent.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef ach het volgende:
[..]
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.
Is wel gewoon de waarheid.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Marokkanen/turken jij kent.![]()
En sowieso mensen die stinken =/, ga je een beetje zitten generaliseren.
En negers zijn lui zeker?quote:
Je handen wassen is niet jezelf wassen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je handen, je gezicht, je voeten wassen x5 per dag.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je handen wassen is niet jezelf wassen.
Ik was m'n handen een veelvoud per dag.
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik was die shit iedere keer als ik de plee uitkom. Moslims vinden zichzelf heel wat voor normaal gedragquote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef samvirus het volgende:
[..]
Je handen, je gezicht, je voeten wassen x5 per dag.
Omdat geurende maar lekker etenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?
een inburgeringstip:quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)
Ken je dat, dat je aan geuren went als je ze dagelijks ruikt?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)
Liever niet. Loop om te beginnen al niet graag langs ze vanwege die geur. Statement is 100% waarheid, en zeker niet debiel.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
En negers zijn lui zeker?
Ga eens wat vaker met Marocs om, in plaats van die debiele statements te posten...
Mensen die niet weten dat je behalve het BMI, ook het vetpercentage in de gaten moet houden!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Levolution het volgende:
Overigens, wat is de BMI voor kutmaat zeg.
Ik train al een tijdje niet meer, waardoor ik erg afgevallen ben, zit nu op een BMI van 22. Volgens dat ding mag ik 60kg wegen en is dat nog gezond (voor 178cm).Dit kan toch nooit goed zijn? En dan zijn er nog mensen die gewoon zwaarder zijn omdat ze goed getraind zijn.
Te dik is één ding, maar te dun is ook ongezond. Behalve de modewereld die anorexia predikt, werkt die kutschaal van een BMI daar ook aan mee.
Nee, als iemand stinkt dan ruik ik het altijd, ik raak er niet gewend aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ken je dat, dat je aan geuren went als je ze dagelijks ruikt?
eensch wel...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Levolution het volgende:
Ik train al een tijdje niet meer, waardoor ik erg afgevallen ben, zit nu op een BMI van 22. Volgens dat ding mag ik 60kg wegen en is dat nog gezond (voor 178cm).Dit kan toch nooit goed zijn? En dan zijn er nog mensen die gewoon zwaarder zijn omdat ze goed getraind zijn.
Te dik is één ding, maar te dun is ook ongezond. Behalve de modewereld die anorexia predikt, werkt die kutschaal van een BMI daar ook aan mee.
Jawel, maar daarom slaat die BMI dus nergens op.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je behalve het BMI, ook het vetpercentage in de gaten moet houden!
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel, maar daarom slaat die BMI dus nergens op.
BMI is dan ook totaal niet daarvoor bedoeld, daarvoor is die te simpel ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel, maar daarom slaat die BMI dus nergens op.
En nu je niet meer bij de fat club hoort bash je je oud clubgenoten nu het kan? Heldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef boskameel het volgende:
bmi is voor ongetrainde mensen.
Luie dikzakken, was vroeger ook zo (95 kg @ 178cm).
Verzuurde ex rokersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef Velma het volgende:
[..]
En nu je niet meer bij de fat club hoort bash je je oud clubgenoten nu het kan? Held![]()
![]()
waarom niet? heb eindelijk het licht gezien en er zelf keihard voor gewerkt (en ja, ik was ook lui en vrat als een varken).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef Velma het volgende:
[..]
En nu je niet meer bij de fat club hoort bash je je oud clubgenoten nu het kan? Held![]()
![]()
En terecht, hij heeft er wat aan gedaan, die andere dikkerds zijn gewoon kk lui.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef Velma het volgende:
[..]
![]()
kk op met je kk grijse kk avatar ik d8 dat je rikkokun wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef finsdefis het volgende:
Zeggen dat je niet dik bent maar *vul eufemisme/schuldverplaatsing in*
Wat een onzin, dat de oorzaak ergens anders ligt wil nog niet zeggen dat je niet dik bent.
misschien had je dat iets beter wetenschappelijk moeten onderzoeken, klaploperquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
kk op met je kk grijse kk avatar ik d8 dat je rikkokun was
I'm not fat, I'm big-boned zou Cartman zeggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef finsdefis het volgende:
Zeggen dat je niet dik bent maar *vul eufemisme/schuldverplaatsing in*
Wat een onzin, dat de oorzaak ergens anders ligt wil nog niet zeggen dat je niet dik bent.
Dat jij lui was en vrat als een varken wil niet zeggen dat de rest van de mensen die dik is dat ook zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef boskameel het volgende:
[..]
waarom niet? heb eindelijk het licht gezien en er zelf keihard voor gewerkt (en ja, ik was ook lui en vrat als een varken).
99% welquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:24 schreef Velma het volgende:
[..]
Dat jij lui was en vrat als een varken wil niet zeggen dat de rest van de mensen die dik is dat ook zijnToegegeven, een groot deel zal het geheid wel zijn. Was je ook zo'n held toen je zelf nog dik was? Bashte je toen ook je mededikkerds, en jezelf?
Dat zeg ik toch, een groot deel. En dat jij alleen dikke mensen kent die ongezond leven wil niet zeggen dat iedereen zo is. Hoe kortzichtig kun je zijn als ex-dikkerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
99% welalle dikke mensen die ik ken leven ongezond, waarom zou ik andere dikkere mensen wel bashen als ik zo was? Ik bashte alleen mezelf dat ik dik was. en dat hielp om af te vallen. bash ik jou nu ook?
Ik kan me daar alleen aan ergeren als dikkerds die inderdaad teveel eten bij hoog en laag beweren dat dit niet zo is. Ik ken wel wat mensen die door behandeling van kanker heel dik geworden zijn, die vragen echt niet om de wijzende vinger van totaal onbekenden dat ze het verdiend hebben dik te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef speknek het volgende:
Net doen alsof mensen die dik zijn niet zo zijn omdat ze structureel veel meer energie naar binnen eten en drinken dan ze verbranden.
niks kortzichtig, ik zeg alleen wat ik zelf zie met mijn ogen, en dat is dat 99% van de vetzakken die ik ken precies zoals als mij, lui zijn en teveel vretenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:34 schreef Velma het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, een groot deel. En dat jij alleen dikke mensen kent die ongezond leven wil niet zeggen dat iedereen zo is. Hoe kortzichtig kun je zijn als ex-dikkerd
En nee, je basht mij nietMaak je geen zorgen
Wordt toch alleen maar bashen op dikke mensen. Mensen die er serieus over willen doen kunnen naar LIF denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
Volgens mij moet VET er echt komen, zoveel topics daarover de laatste tijd.
Kijk ladies and gentlemen! De oorzaak van van dit topic is terecht. TS is zo onzeker over zijn eigen lijf dat hij maar gaat afgeven aan dikke mensen. Hoezo je eigen ruiten ingooien!?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Levolution het volgende:
Waarom denk je dat VET moet komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt toch alleen maar bashen op dikke mensen. Mensen die er serieus over willen doen kunnen naar LIF denk ik.
Ik let gewoon op mijn gezondheid. Zouden dikzakken ook eens moeten doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Kijk ladies and gentlemen! De oorzaak van van dit topic is terecht. TS is zo onzeker over zijn eigen lijf dat hij maar gaat afgeven aan dikke mensen. Hoezo je eigen ruiten ingooien!?
Beetje net als pestkoppen op school. Doen ze alleen om zichzelf superieur te voelen.
TS = Trieste zak hooi met een complex. Slotje!
dikke mensen kunne wel eens gezonder zijn dan die mager vis graatjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik let gewoon op mijn gezondheid. Zouden dikzakken ook eens moeten doen.
Dikke mensen zijn meestal arm in Nl, trouwens dat was vroeger zo van de rijke die dik zijn als welvaartsymbool.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Omdat mensen lui zijn en genoeg geld hebben om zich vet te vreten.
Die eten liever een kilo chips dan een kilo groente hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef speknek het volgende:
Maar ook als ze arm zijn hebben ze geld genoeg om zich vet te vreten. Groenten zijn per kilo een stuk goedkoper dan vlees.
Ongezond voedsel is gemiddeld een stuk goedkoper dan gezond voedsel hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef speknek het volgende:
Maar ook als ze arm zijn hebben ze geld genoeg om zich vet te vreten. Groenten zijn per kilo een stuk goedkoper dan vlees.
Onzin. BMI geldt gewoon voor de gemiddelde burger. Tenzij je te dik bent, dan is het een waardeloos ding. Of een bodybuilder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:40 schreef Adames het volgende:
[..]
statistiek bij grote populatie, niet voor individuen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |