Nee, als iemand stinkt dan ruik ik het altijd, ik raak er niet gewend aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ken je dat, dat je aan geuren went als je ze dagelijks ruikt?
eensch wel...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Levolution het volgende:
Overigens, wat is de BMI voor kutmaat zeg.
Ik train al een tijdje niet meer, waardoor ik erg afgevallen ben, zit nu op een BMI van 22. Volgens dat ding mag ik 60kg wegen en is dat nog gezond (voor 178cm).Dit kan toch nooit goed zijn? En dan zijn er nog mensen die gewoon zwaarder zijn omdat ze goed getraind zijn.
Te dik is één ding, maar te dun is ook ongezond. Behalve de modewereld die anorexia predikt, werkt die kutschaal van een BMI daar ook aan mee.
Jawel, maar daarom slaat die BMI dus nergens op.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je behalve het BMI, ook het vetpercentage in de gaten moet houden!
Inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel, maar daarom slaat die BMI dus nergens op.
BMI is dan ook totaal niet daarvoor bedoeld, daarvoor is die te simpel ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jawel, maar daarom slaat die BMI dus nergens op.
En nu je niet meer bij de fat club hoort bash je je oud clubgenoten nu het kan? Heldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef boskameel het volgende:
bmi is voor ongetrainde mensen.
Luie dikzakken, was vroeger ook zo (95 kg @ 178cm).
Verzuurde ex rokersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef Velma het volgende:
[..]
En nu je niet meer bij de fat club hoort bash je je oud clubgenoten nu het kan? Held![]()
![]()
waarom niet? heb eindelijk het licht gezien en er zelf keihard voor gewerkt (en ja, ik was ook lui en vrat als een varken).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef Velma het volgende:
[..]
En nu je niet meer bij de fat club hoort bash je je oud clubgenoten nu het kan? Held![]()
![]()
En terecht, hij heeft er wat aan gedaan, die andere dikkerds zijn gewoon kk lui.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:46 schreef Velma het volgende:
[..]
![]()
kk op met je kk grijse kk avatar ik d8 dat je rikkokun wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef finsdefis het volgende:
Zeggen dat je niet dik bent maar *vul eufemisme/schuldverplaatsing in*
Wat een onzin, dat de oorzaak ergens anders ligt wil nog niet zeggen dat je niet dik bent.
misschien had je dat iets beter wetenschappelijk moeten onderzoeken, klaploperquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
kk op met je kk grijse kk avatar ik d8 dat je rikkokun was
I'm not fat, I'm big-boned zou Cartman zeggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:44 schreef finsdefis het volgende:
Zeggen dat je niet dik bent maar *vul eufemisme/schuldverplaatsing in*
Wat een onzin, dat de oorzaak ergens anders ligt wil nog niet zeggen dat je niet dik bent.
Dat jij lui was en vrat als een varken wil niet zeggen dat de rest van de mensen die dik is dat ook zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef boskameel het volgende:
[..]
waarom niet? heb eindelijk het licht gezien en er zelf keihard voor gewerkt (en ja, ik was ook lui en vrat als een varken).
99% welquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:24 schreef Velma het volgende:
[..]
Dat jij lui was en vrat als een varken wil niet zeggen dat de rest van de mensen die dik is dat ook zijnToegegeven, een groot deel zal het geheid wel zijn. Was je ook zo'n held toen je zelf nog dik was? Bashte je toen ook je mededikkerds, en jezelf?
Dat zeg ik toch, een groot deel. En dat jij alleen dikke mensen kent die ongezond leven wil niet zeggen dat iedereen zo is. Hoe kortzichtig kun je zijn als ex-dikkerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
99% welalle dikke mensen die ik ken leven ongezond, waarom zou ik andere dikkere mensen wel bashen als ik zo was? Ik bashte alleen mezelf dat ik dik was. en dat hielp om af te vallen. bash ik jou nu ook?
Ik kan me daar alleen aan ergeren als dikkerds die inderdaad teveel eten bij hoog en laag beweren dat dit niet zo is. Ik ken wel wat mensen die door behandeling van kanker heel dik geworden zijn, die vragen echt niet om de wijzende vinger van totaal onbekenden dat ze het verdiend hebben dik te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef speknek het volgende:
Net doen alsof mensen die dik zijn niet zo zijn omdat ze structureel veel meer energie naar binnen eten en drinken dan ze verbranden.
niks kortzichtig, ik zeg alleen wat ik zelf zie met mijn ogen, en dat is dat 99% van de vetzakken die ik ken precies zoals als mij, lui zijn en teveel vretenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:34 schreef Velma het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, een groot deel. En dat jij alleen dikke mensen kent die ongezond leven wil niet zeggen dat iedereen zo is. Hoe kortzichtig kun je zijn als ex-dikkerd
En nee, je basht mij nietMaak je geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |