Ach nouja, jij zit tenminste niet de hele dag in je stoel te verrotten met 3 zakken chips om je heen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ik ben wel iets te dik, maar niet fatsig, doe ook veel aan sport, maar hou ook van genieten
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
MENSEN DIE BLIJ MET ZICHZELF ZIJN, HOE DURVEN ZE
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor. Een gemiddelde moslim wast zich 5 x per dag.
De vraag is dan, waarmee wassen ze zich?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef ach het volgende:
[..]
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.
Mooie samenvatting van Fok!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
MENSEN DIE BLIJ MET ZICHZELF ZIJN, HOE DURVEN ZE
Ik weet niet welke Marokkanen/turken jij kent.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef ach het volgende:
[..]
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.
Is wel gewoon de waarheid.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Marokkanen/turken jij kent.![]()
En sowieso mensen die stinken =/, ga je een beetje zitten generaliseren.
En negers zijn lui zeker?quote:
Je handen wassen is niet jezelf wassen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je handen, je gezicht, je voeten wassen x5 per dag.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je handen wassen is niet jezelf wassen.
Ik was m'n handen een veelvoud per dag.
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik was die shit iedere keer als ik de plee uitkom. Moslims vinden zichzelf heel wat voor normaal gedragquote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef samvirus het volgende:
[..]
Je handen, je gezicht, je voeten wassen x5 per dag.
Omdat geurende maar lekker etenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?
een inburgeringstip:quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)
Ken je dat, dat je aan geuren went als je ze dagelijks ruikt?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)
Liever niet. Loop om te beginnen al niet graag langs ze vanwege die geur. Statement is 100% waarheid, en zeker niet debiel.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
En negers zijn lui zeker?
Ga eens wat vaker met Marocs om, in plaats van die debiele statements te posten...
Mensen die niet weten dat je behalve het BMI, ook het vetpercentage in de gaten moet houden!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Levolution het volgende:
Overigens, wat is de BMI voor kutmaat zeg.
Ik train al een tijdje niet meer, waardoor ik erg afgevallen ben, zit nu op een BMI van 22. Volgens dat ding mag ik 60kg wegen en is dat nog gezond (voor 178cm).Dit kan toch nooit goed zijn? En dan zijn er nog mensen die gewoon zwaarder zijn omdat ze goed getraind zijn.
Te dik is één ding, maar te dun is ook ongezond. Behalve de modewereld die anorexia predikt, werkt die kutschaal van een BMI daar ook aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |