Ik moest hardop lachen na die zinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een pens die het goede leven benadrukt is nog acceptabel (ook niet zo gezond, maar er zijn zat fitte mannen met een subtiele pens).
Maar als het vet je op de kop en armen begint te slaan, kan de kwaliteit van het goede eten nooit opwegen tegen de kwalen van het dik-zijn.
Dit vinden mensen lekker om naar te kijken:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen kunnen klappen zonder handen
quote:i would love to be crushed by you
Newbees.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef karo30 het volgende:
of je plaats een foto die nergens opslaat
[..]
Zweefmolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat die niet in de zweefmolen?
Of was hij die schaakkampioen?
Die dikke heeft die twee meisjes net zo gruwelijk gegeven dat ze nu troost bij elkaar zoeken. Hem boeit het geen fuck meer, daarom die pose.quote:
Je ziet vaker dikke Marokkaanse dan Hollandse, in die fucking zwarte tenten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat klopt, veel Hollandse vrouwen ook.
Ja Piovan is van de zweefmolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat die niet in de zweefmolen?
Of was hij die schaakkampioen?
Oja, Emimichquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Pheerful het volgende:
[..]
Ja Piovan is van de zweefmolen.
De schaakkampioen was Emimich.
volgens mij ben jij eerder een newb als je die snikkel kent..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de newbs:
[ afbeelding ]
Piovan
[ afbeelding ]
Emimich
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij eerder een newb als je die snikkel kent..
Newbquote:geregistreerd op: donderdag 15 oktober 2009 @ 21:52
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
aantal posts: 3048 (gemiddeld 6 per dag)
Ik weet niet wat erger is, van die leeghoofdige sletjes of die dikke...quote:
wat vind je nou van jezelf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, van die leeghoofdige sletjes of die dikke...
Nou ik ben niet dikquote:
Wijfenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon voor die wijfen!
Ik ga echt niet zeuren als iemand een beetje stevig is, ik heb het over die smerige dikzakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat vind jij 'dik' TS?
Iemand van 1.75 die 80 kilo weegt?
Iemand van 1.50 die 65 kilo weegt?
Wanneer is iemand dik?
Die rechterchick lijkt SPREKEND op een chick die ik ken, maar aan het bier te zien is deze foto volgens mij niet Nederlands. Freakyquote:
Komt omdat het zo'n dertien in een dozijn chick is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die rechterchick lijkt SPREKEND op een chick die ik ken, maar aan het bier te zien is deze foto volgens mij niet Nederlands. Freaky.
Nee hoor. Een gemiddelde moslim wast zich 5 x per dag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:30 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Je ziet vaker dikke Marokkaanse dan Hollandse, in die fucking zwarte tenten.Dat moet stinken, die hoofddoeken, bah.
![]()
Neee waarom keek ik? Nachtmerries man, ik ga nachtmerries krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen kunnen klappen zonder handen
Ach nouja, jij zit tenminste niet de hele dag in je stoel te verrotten met 3 zakken chips om je heen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef raptorix het volgende:
Ik ben wel iets te dik, maar niet fatsig, doe ook veel aan sport, maar hou ook van genieten
quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
MENSEN DIE BLIJ MET ZICHZELF ZIJN, HOE DURVEN ZE
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor. Een gemiddelde moslim wast zich 5 x per dag.
De vraag is dan, waarmee wassen ze zich?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef ach het volgende:
[..]
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.
Mooie samenvatting van Fok!quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef mymoodfentje het volgende:
MENSEN DIE BLIJ MET ZICHZELF ZIJN, HOE DURVEN ZE
Ik weet niet welke Marokkanen/turken jij kent.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:04 schreef ach het volgende:
[..]
Pak op, er hangt altijd een enorme zweetlucht om die marokkanen/turken/etc.
Is wel gewoon de waarheid.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Marokkanen/turken jij kent.![]()
En sowieso mensen die stinken =/, ga je een beetje zitten generaliseren.
En negers zijn lui zeker?quote:
Je handen wassen is niet jezelf wassen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je handen, je gezicht, je voeten wassen x5 per dag.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je handen wassen is niet jezelf wassen.
Ik was m'n handen een veelvoud per dag.
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik was die shit iedere keer als ik de plee uitkom. Moslims vinden zichzelf heel wat voor normaal gedragquote:Op zondag 12 juni 2011 19:34 schreef samvirus het volgende:
[..]
Je handen, je gezicht, je voeten wassen x5 per dag.
Omdat geurende maar lekker etenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waarom stinken jullie dan altijd zo erg?
een inburgeringstip:quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)
Ken je dat, dat je aan geuren went als je ze dagelijks ruikt?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jullie? De allochtonen die ik ken stinken niet hoor, ik denk dat je zelf een hygiëneprobleempje hebt. =)
Liever niet. Loop om te beginnen al niet graag langs ze vanwege die geur. Statement is 100% waarheid, en zeker niet debiel.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
En negers zijn lui zeker?
Ga eens wat vaker met Marocs om, in plaats van die debiele statements te posten...
Mensen die niet weten dat je behalve het BMI, ook het vetpercentage in de gaten moet houden!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Levolution het volgende:
Overigens, wat is de BMI voor kutmaat zeg.
Ik train al een tijdje niet meer, waardoor ik erg afgevallen ben, zit nu op een BMI van 22. Volgens dat ding mag ik 60kg wegen en is dat nog gezond (voor 178cm).Dit kan toch nooit goed zijn? En dan zijn er nog mensen die gewoon zwaarder zijn omdat ze goed getraind zijn.
Te dik is één ding, maar te dun is ook ongezond. Behalve de modewereld die anorexia predikt, werkt die kutschaal van een BMI daar ook aan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |