Ik moest hardop lachen na die zinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een pens die het goede leven benadrukt is nog acceptabel (ook niet zo gezond, maar er zijn zat fitte mannen met een subtiele pens).
Maar als het vet je op de kop en armen begint te slaan, kan de kwaliteit van het goede eten nooit opwegen tegen de kwalen van het dik-zijn.
Dit vinden mensen lekker om naar te kijken:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen kunnen klappen zonder handen
quote:i would love to be crushed by you
Newbees.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef karo30 het volgende:
of je plaats een foto die nergens opslaat
[..]
Zweefmolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat die niet in de zweefmolen?
Of was hij die schaakkampioen?
Die dikke heeft die twee meisjes net zo gruwelijk gegeven dat ze nu troost bij elkaar zoeken. Hem boeit het geen fuck meer, daarom die pose.quote:
Je ziet vaker dikke Marokkaanse dan Hollandse, in die fucking zwarte tenten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat klopt, veel Hollandse vrouwen ook.
Ja Piovan is van de zweefmolen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat die niet in de zweefmolen?
Of was hij die schaakkampioen?
Oja, Emimichquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef Pheerful het volgende:
[..]
Ja Piovan is van de zweefmolen.
De schaakkampioen was Emimich.
volgens mij ben jij eerder een newb als je die snikkel kent..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor de newbs:
[ afbeelding ]
Piovan
[ afbeelding ]
Emimich
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij eerder een newb als je die snikkel kent..
Newbquote:geregistreerd op: donderdag 15 oktober 2009 @ 21:52
laatste bezoek: 4 seconden geleden.
aantal posts: 3048 (gemiddeld 6 per dag)
Ik weet niet wat erger is, van die leeghoofdige sletjes of die dikke...quote:
wat vind je nou van jezelf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, van die leeghoofdige sletjes of die dikke...
Nou ik ben niet dikquote:
Wijfenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon voor die wijfen!
Ik ga echt niet zeuren als iemand een beetje stevig is, ik heb het over die smerige dikzakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat vind jij 'dik' TS?
Iemand van 1.75 die 80 kilo weegt?
Iemand van 1.50 die 65 kilo weegt?
Wanneer is iemand dik?
Die rechterchick lijkt SPREKEND op een chick die ik ken, maar aan het bier te zien is deze foto volgens mij niet Nederlands. Freakyquote:
Komt omdat het zo'n dertien in een dozijn chick is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die rechterchick lijkt SPREKEND op een chick die ik ken, maar aan het bier te zien is deze foto volgens mij niet Nederlands. Freaky.
Nee hoor. Een gemiddelde moslim wast zich 5 x per dag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:30 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Je ziet vaker dikke Marokkaanse dan Hollandse, in die fucking zwarte tenten.Dat moet stinken, die hoofddoeken, bah.
![]()
Neee waarom keek ik? Nachtmerries man, ik ga nachtmerries krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef VdStouwe het volgende:
Dikke mensen kunnen klappen zonder handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |