quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Whehe. Doet me denken aan mijn middelbare schooltijd. We hadden daar een lerares met een achterwerk dat letterlijk zo'n meter breed was. Onze natuurkundeleraar legde krachten uit aan de hand van zware objecten (m=100kg) die hij naar haar vernoemde.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef cheqy het volgende:
Grappig dat dit soort topics vaak worden geopend door users die geen foto's in hun fobo hebben staan. Zullen wel iets te verbergen hebben.
Typetje Piovan misschien?
Je bent wel echt achterlijk als je dit denktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef cheqy het volgende:
Grappig dat dit soort topics vaak worden geopend door users die geen foto's in hun fobo hebben staan. Zullen wel iets te verbergen hebben.
Zat die niet in de zweefmolen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:25 schreef cheqy het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Je bent wel echt achterlijk als je dit denkt.
Nou, beter weet ik niet, maar dat is ook heel erg. Dat gevis naar complimentjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter dit dan dunne meisjes die niet blij met zichzelf zijn.
blahblahblah zeurzeurzeur.
Ik ben dik en loop halve marathons, your argument is invalid. Overgewicht heeft niks met conditie te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:22 schreef Levolution het volgende:
Ten tweede is overgewicht gewoon belemmerend voor je dagelijkse routine. Bij elke trap die je moet beklimmen, hijg je al alsof je een triatlon gelopen hebt. Je kleren knellen, ik vermoed dat zelfs voor de buis hangen vermoeiend voor je is, omdat die dikke pens al je organen dichtdrukt en het ademhalen bemoeilijkt.
Als je niet zo'n smerige dikzak was geweest, had je hele marathons kunnen lopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik ben dik en loop halve marathons, your argument is invalid. Overgewicht heeft niks met conditie te maken.
Veel oudere marokkaanse vrouwtjes zijn vaak dikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Overigens vind ik het geen terechte klant, ja er zijn dikke mensen die zichzelf gewoon accepteren. En sommige mensen kunnen er niets aan doen dat ze stevig zijn (ziekte etc.)
Maar er zijn dikke mensen die alsmaar roepen dat ze willen afvallen maar ondertussen wonen ze in de snackbar, tja..
Dat klopt, veel Hollandse vrouwen ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:33 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Veel oudere marokkaanse vrouwtjes zijn vaak dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |