En nu voor de zomer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef GeileHond het volgende:
hahahaha al die dunne mensjes hebben het koud in de winter, wij de dikke, kunnen lekker in tshirtje chillen
Ik heb een goed figuur en chill 'm het hele jaar in mijn t-shirt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:26 schreef GeileHond het volgende:
hahahaha al die dunne mensjes hebben het koud in de winter, wij de dikke, kunnen lekker in tshirtje chillen
Omdat mensen lui zijn en genoeg geld hebben om zich vet te vreten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
Als het allemaal zo erg is om dik te zijn, waarom komen er dan steeds meer van? Hm? HM?
-Ik ben niet dik, ik ben te klein voor mijn gewichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef KrokanteKrab het volgende:
-Ik ben niet dik ik ben volslank.
-Ik ben niet dik ik ben een maatje meer.
-Ik ben niet dik ik heb zware botten.
-Ik ben niet dik ik heb een schildklierafwijking.
quote:
Een pens die het goede leven benadrukt is nog acceptabel (ook niet zo gezond, maar er zijn zat fitte mannen met een subtiele pens).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:27 schreef mymoodfentje het volgende:
Het is dus echt wel mijn doel om later als ik zo rond de 50 ben wel een dikke pens te hebben hoor, de vrouw daarentegen moet lekker strak zijn want ja ze is vrouw dus.... Maargoed ik niet he ik ga lekker veel eten, lekker niets geven om wat andere mensen vinden
... je had eigenlijk 3 meter moeten worden!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:30 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
-Ik ben niet dik, ik ben te klein voor mijn gewicht
Dikke mensen worden wel vaker als circus acts beschouwd door anderen. Vermakelijk zijn ze zeker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... je had eigenlijk 3 meter moeten worden!?
Anyway, als dikkie ben je natuurlijk wel baas wanneer je 'bommetje' doet in het zwembad.
Ok, dat is 3 seconden genieten en vervolgens is iedereen boos dat al het water weg is, maar toch...(!)
Ja en rokers verpesten iets, en arbeidsongeschikte mensen en mensen met een laag inkomen enz enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:45 schreef VdStouwe het volgende:
En maar zeiken dat de zorg zo duur wordt.
Sommige mensen worden gewoon oud. Daar moet betaald voor worden. Sommige mensen worden dik en niet oud. Doordat ze dik zijn en met alle kwaaltjes lopen en niet kunnen werken tot hun 67ste.
Bah, dikke mensen verpesten het.
Tot de hele wereld dik is en jij buiten het bootje valt omdat je slank bent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:48 schreef coban het volgende:
Je moet zo denken, als er altijd dikkere mensen zijn dan jij ben jij interessanter en aantrekkelijker ok? Dus niet zeiken.
Whehe. Doet me denken aan mijn middelbare schooltijd. We hadden daar een lerares met een achterwerk dat letterlijk zo'n meter breed was. Onze natuurkundeleraar legde krachten uit aan de hand van zware objecten (m=100kg) die hij naar haar vernoemde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:50 schreef KrokanteKrab het volgende:
Er werkt bij mij op school een vrouw, die is zo dik dat een kwartslag moet draaien wil ze er door een deur heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |