SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef Prowl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar wat moeite, ik heb nu ook +500km afgelegd in 2 avondenquote:
Niet onderweg, maar vrijdag zit ik er denk ik wel in de buurt. Toevallig had ik dat plaatsje ook al in mijn hoofd zitten om de stok een keer neer te leggen.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:36 schreef malse-sjanker het volgende:
Mooie verplaatsing ! Ik denk dat broertie alweer onderweg is.
Doe geen moeite, ik stap vanmiddag op de fiets in de auto om 'm op te halen. Is maar 10 km, ofzo. Prowl had 'm beter bij mij voor de deur kunnen leggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:37 schreef Broertie het volgende:
[..]
Niet onderweg, maar vrijdag zit ik er denk ik wel in de buurt. Toevallig had ik dat plaatsje ook al in mijn hoofd zitten om de stok een keer neer te leggen.....
had beter eerst buienradar kunnen checkenquote:
waar gaat ie heen als je m hebt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:03 schreef Thijz het volgende:
[..]
had beter eerst buienradar kunnen checken
dat weet ik nog niet, heb een 3tal locaties in m'n hoofd. Jullie mogen kiezen locatie 1, 2 of 3.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, heb een 3tal locaties in m'n hoofd. Jullie mogen kiezen locatie 1, 2 of 3.
en de derde optie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef Thijz het volgende:
sorry, hij gaat ķf een stukje naar 't noorden ķf naar 't oosten.
't noorden it was, mits 'ie er had gelegen.quote:
Is ie nu al weg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:39 schreef Thijz het volgende:
[..]
't noorden it was, mits 'ie er had gelegen.![]()
Volgens mij heeft diegene die 'm meegejoept heeft nog wel in de hondekak gestaan.![]()
Ik doelde ook meer op het 'er zit maar 1 verplaatsing tussen'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:37 schreef malse-sjanker het volgende:
@ Nijnja, niet reageren op doorgestreepte tekst, dan zet je jezelf voor schut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Thijz op 26-06-2011 16:39:33 ]Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Hoe was hetquote:Op zondag 26 juni 2011 15:49 schreef -gt- het volgende:
kon het niet laten
kwam er nl. bijna langges ( nijnja weet wel wrom )
zie conversatie eerder ergens
hier ligt hij nu:
[ afbeelding ]
achterkant van het bord:
[ afbeelding ]
sleutelbord:
[ afbeelding ]
en 2 omgevingsfotooos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
suc7
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef malse-sjanker het volgende:
Ik maak nog scherpere foto's met het afdekkapje voor de lens.
vond ik ook al een gewaagde idd...quote:
Zal nog wel meevallen, aangezien dat bord er hier zo te zien ook al stond en dat was januari 2010!!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vond ik ook al een gewaagde idd...moet ie maar snel verplaatst worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Moet je wel weten waar 'ie ligtquote:
Dat wist ik welquote:
quote:
Omdat ik de verkorte link niet meer kan vinden (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef boertie het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon de streetview versie?
Rechtsboven zie je op GM 3 icoontjes, een printer, een brief(email) en een ketting (Link) onder die ketting zit de url, en vind je die te lang dan kun je ook nog tinyurl gebruiken.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Omdat ik de verkorte link niet meer kan vinden () en de lange link ook klote is...
Gelukkig ben ik dus niet de enigequote:Op zondag 3 juli 2011 14:04 schreef boertie het volgende:
Ik zat al te denken bij het zien van de de TTIs "wasrek" nu ook al een plaats?
duidelijk!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef lynda het volgende:
Aah telefoon..
Ik zou niet langs rijden Babybel, hij gaat nu de auto in en dan met de nichtje van Dracu met de trein richting zuiden
hehequote:Op zondag 3 juli 2011 19:48 schreef lynda het volgende:
Met dank aan Dracu die ik smste dat de stok in Apeldoorn lag en zij die belde dat ze de stok in handen had.
Heb je al een topic report gedaan? Mijn ervaring is dat de modjes dan heel snel zijn. Vooruit, ik doe het wel weer.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef babybel het volgende:
[..]
duidelijk!
er langs rijden doe ik soieso
maar dan zal ie er niet meer liggen
thanks voor de info lynda! scheelt toch weer ff streetviewen, auto draaien, stok zoeken enz
@mods; ga die TT eens aanpassen doen, stok is al 2x verplaatst! Nijn, we missen je als mod!![]()
Er was weinig wat je goed kon, maar de stok-TT aanpassen kon je als de beste!![]()
Ik had er maar van gemaakt draculettetje + nichtjequote:
Daar is het toch (ook) voor?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef babybel het volgende:
vind een topicreport ook zo drastisch, maar hij mag idd wel aangepast worden. goeie tip, thnx!
ja, de fotos waren ook wel redelijk makkelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef vegetassj4 het volgende:
de plek word wel heel snel herkent ondanks dat hij niet op streetview terug te vinden is ^^
Truequote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef draculettetje het volgende:
ik heb eigenlijk ook geen idee maar het is toch nog onbekend waar jullie hem weg gaan leggen?!
ze wilden ook al ergens onderweg uitstappen en naambordje gaan zoeken maar dat leek me niet zo'n goed ideequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze wilden ook al ergens onderweg uitstappen en naambordje gaan zoeken maar dat leek me niet zo'n goed idee
en van elk station een foto maken van stok haha
ja, dat doet me denken aan de keer dat ik `m met nijna en nog iemand (sorry, lang geleden) aan een "blauw (stations)plaatsnaambord" had gehangen, gewoon midden op het station!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze wilden ook al ergens onderweg uitstappen en naambordje gaan zoeken maar dat leek me niet zo'n goed idee
en van elk station een foto maken van stok haha
Neujquote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef draculettetje het volgende:
Haha hebben ze je niet zover gekregen nog ff een rondje nl te doen...
Nope... Geen vampje aan een slotje!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:51 schreef malse-sjanker het volgende:
Niet veel stokverplaatsers die zichzelf op de foto zetten, daarom krijgen jullie van mij een +1
Maar misschien ook een -1, omdat ik nu denk dat het spel realistischer wordt door het zien van mensen op de foto, ipv een stok aan een bord.
Er ligt nu dus een vamperotica aan een verkeersbord vast dmv een fietsslot ?
klopt niet met foto 3quote:
mja klopt wel, zat ff niet op te lettenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef Broertie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, kijk maar naar het schrikhek links van de vrachtwagen en de bosjes......
mja zit ff te kijken, kom smorgens wel langs arnhem door naar rheden. Maar of ik hem dan ook alweer smorgens kan plaatsen of pas na 15:00 weet ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Broertie het volgende:
Wel snel plaatsen dan, morgenmiddag zit in vlakbij Arnhem.....![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Broertie het volgende:
Wel snel plaatsen dan, morgenmiddag zit in vlakbij Arnhem.....![]()
En nu? Heb je wel vervanging geregeld?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
Inmiddels op werk, stok ligt nog in Tilburg
moet smorgens omrijden omdat een rotonde open ligt, dus kom er niet meer langs
Dan moet je maar even vragen of ik die rechten terug mag krijgenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef babybel het volgende:
[..]
duidelijk!
er langs rijden doe ik soieso
maar dan zal ie er niet meer liggen
thanks voor de info lynda! scheelt toch weer ff streetviewen, auto draaien, stok zoeken enz
@mods; ga die TT eens aanpassen doen, stok is al 2x verplaatst! Nijn, we missen je als mod!![]()
Er was weinig wat je goed kon, maar de stok-TT aanpassen kon je als de beste!![]()
Met kanoman, station Utrechtquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, dat doet me denken aan de keer dat ik `m met nijna en nog iemand (sorry, lang geleden) aan een "blauw (stations)plaatsnaambord" had gehangen, gewoon midden op het station!
Gogo!quote:
Hoewel ik het al eerder heb gedaan, vind ik 195 km enkele reis ook wat veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef babybel het volgende:
ahh ik wil `m ophalen maar ligt te ver!!![]()
Morgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef babybel het volgende:
ahh ik wil `m ophalen maar ligt te ver!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |