Ik had er maar van gemaakt draculettetje + nichtjequote:
Daar is het toch (ook) voor?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef babybel het volgende:
vind een topicreport ook zo drastisch, maar hij mag idd wel aangepast worden. goeie tip, thnx!
ja, de fotos waren ook wel redelijk makkelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 19:55 schreef vegetassj4 het volgende:
de plek word wel heel snel herkent ondanks dat hij niet op streetview terug te vinden is ^^
Truequote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef draculettetje het volgende:
ik heb eigenlijk ook geen idee maar het is toch nog onbekend waar jullie hem weg gaan leggen?!
ze wilden ook al ergens onderweg uitstappen en naambordje gaan zoeken maar dat leek me niet zo'n goed ideequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze wilden ook al ergens onderweg uitstappen en naambordje gaan zoeken maar dat leek me niet zo'n goed idee
en van elk station een foto maken van stok haha
ja, dat doet me denken aan de keer dat ik `m met nijna en nog iemand (sorry, lang geleden) aan een "blauw (stations)plaatsnaambord" had gehangen, gewoon midden op het station!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ze wilden ook al ergens onderweg uitstappen en naambordje gaan zoeken maar dat leek me niet zo'n goed idee
en van elk station een foto maken van stok haha
Neujquote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef draculettetje het volgende:
Haha hebben ze je niet zover gekregen nog ff een rondje nl te doen...
Nope... Geen vampje aan een slotje!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:51 schreef malse-sjanker het volgende:
Niet veel stokverplaatsers die zichzelf op de foto zetten, daarom krijgen jullie van mij een +1
Maar misschien ook een -1, omdat ik nu denk dat het spel realistischer wordt door het zien van mensen op de foto, ipv een stok aan een bord.
Er ligt nu dus een vamperotica aan een verkeersbord vast dmv een fietsslot ?
klopt niet met foto 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |