Nope... Geen vampje aan een slotje!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:51 schreef malse-sjanker het volgende:
Niet veel stokverplaatsers die zichzelf op de foto zetten, daarom krijgen jullie van mij een +1
Maar misschien ook een -1, omdat ik nu denk dat het spel realistischer wordt door het zien van mensen op de foto, ipv een stok aan een bord.
Er ligt nu dus een vamperotica aan een verkeersbord vast dmv een fietsslot ?
klopt niet met foto 3quote:
mja klopt wel, zat ff niet op te lettenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:25 schreef Broertie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, kijk maar naar het schrikhek links van de vrachtwagen en de bosjes......
mja zit ff te kijken, kom smorgens wel langs arnhem door naar rheden. Maar of ik hem dan ook alweer smorgens kan plaatsen of pas na 15:00 weet ik nietquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Broertie het volgende:
Wel snel plaatsen dan, morgenmiddag zit in vlakbij Arnhem.....![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef Broertie het volgende:
Wel snel plaatsen dan, morgenmiddag zit in vlakbij Arnhem.....![]()
En nu? Heb je wel vervanging geregeld?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:47 schreef Crazy-M het volgende:
Inmiddels op werk, stok ligt nog in Tilburg
moet smorgens omrijden omdat een rotonde open ligt, dus kom er niet meer langs
Dan moet je maar even vragen of ik die rechten terug mag krijgenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef babybel het volgende:
[..]
duidelijk!
er langs rijden doe ik soieso
maar dan zal ie er niet meer liggen
thanks voor de info lynda! scheelt toch weer ff streetviewen, auto draaien, stok zoeken enz
@mods; ga die TT eens aanpassen doen, stok is al 2x verplaatst! Nijn, we missen je als mod!![]()
Er was weinig wat je goed kon, maar de stok-TT aanpassen kon je als de beste!![]()
Met kanoman, station Utrechtquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, dat doet me denken aan de keer dat ik `m met nijna en nog iemand (sorry, lang geleden) aan een "blauw (stations)plaatsnaambord" had gehangen, gewoon midden op het station!
Gogo!quote:
Hoewel ik het al eerder heb gedaan, vind ik 195 km enkele reis ook wat veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef babybel het volgende:
ahh ik wil `m ophalen maar ligt te ver!!![]()
Morgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef babybel het volgende:
ahh ik wil `m ophalen maar ligt te ver!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |