Omdat ik de verkorte link niet meer kan vinden (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:48 schreef boertie het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon de streetview versie?
Rechtsboven zie je op GM 3 icoontjes, een printer, een brief(email) en een ketting (Link) onder die ketting zit de url, en vind je die te lang dan kun je ook nog tinyurl gebruiken.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Omdat ik de verkorte link niet meer kan vinden () en de lange link ook klote is...
Gelukkig ben ik dus niet de enigequote:Op zondag 3 juli 2011 14:04 schreef boertie het volgende:
Ik zat al te denken bij het zien van de de TTIs "wasrek" nu ook al een plaats?
duidelijk!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:43 schreef lynda het volgende:
Aah telefoon..
Ik zou niet langs rijden Babybel, hij gaat nu de auto in en dan met de nichtje van Dracu met de trein richting zuiden
hehequote:Op zondag 3 juli 2011 19:48 schreef lynda het volgende:
Met dank aan Dracu die ik smste dat de stok in Apeldoorn lag en zij die belde dat ze de stok in handen had.
Heb je al een topic report gedaan? Mijn ervaring is dat de modjes dan heel snel zijn. Vooruit, ik doe het wel weer.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef babybel het volgende:
[..]
duidelijk!
er langs rijden doe ik soieso
maar dan zal ie er niet meer liggen
thanks voor de info lynda! scheelt toch weer ff streetviewen, auto draaien, stok zoeken enz
@mods; ga die TT eens aanpassen doen, stok is al 2x verplaatst! Nijn, we missen je als mod!![]()
Er was weinig wat je goed kon, maar de stok-TT aanpassen kon je als de beste!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |