Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je probeert een ander onderwerp aan te snijden.Ja begrijp ik wel, maar het is vrijdag avond en de meeste van ons zijn 18+quote:
bijna 5 is dus niet ietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel D. ouder, niet net iets ouder dan 20
Is dat alleen voor vrijdagavond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je probeert een ander onderwerp aan te snijden.Ja begrijp ik wel, maar het is vrijdag avond en de meeste van ons zijn 18+
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je probeert een ander onderwerp aan te snijden.Ja begrijp ik wel, maar het is vrijdag avond en de meeste van ons zijn 18+
Ja, maar het valt niet mee om steeds dat nummer eraf te wassen en er een nieuw nummer op te schrijven.quote:
Daar zou ik wel een voorbeeld aan mogen nemen danquote:
Minder jong zei ik hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouder mag ook hoorhoe oud ben jij?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Nou dan is er toch iets mis met mij. Ik ben wel 30, maar wie wil mij
quote:
welke tijd? tijd zatquote:
Wat voor chips had je? Ik had bijna monster munch gekocht vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb tijdens de film een halve zak chips leeggegeten.
Die Helmondse wintquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik kom strakjes, na de finale van X-factor.
Tot strakjes Karinaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik kom strakjes, na de finale van X-factor.
Ach ja natuurlijk. Okee ik weet dat een type zoals ik een grote kans maakt om heel zijn leven alleen te blijven. En eigenlijk heb ik daar wel vrede mee. Maar toch mis ik wel wat vrouwelijk contact al is het alleen maar op vriendschappelijke basisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast wel iemand, alleen blijkbaar is die niet hier op dit moment.
Toevallig dan dat ik je net zie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
He Karina!
Ik kom hier al tijden........niet meer
Kartelchips van het huismerk van de Vomar... smaken net zo goed als die van Lays en zijn nog goedkoper ook...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor chips had je? Ik had bijna monster munch gekocht vandaag
zolang je nog niet zo zwaar weegt als ik, hoef je je geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een voorbeeld aan mogen nemen dan
voorzover het lichamelijk toelaat, want ik faal in allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paprikaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kartelchips van het huismerk van de Vomar... smaken net zo goed als die van Lays en zijn nog goedkoper ook....
Ik weet niet waar dit over gaat, maar Helmonders en winnen...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef pgrferrari het volgende:
In elke vrouw zit wat goeds
Echt, flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik moest wel lachen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat zou zonde zijn geweestquote:
Dat doe jij zeker nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang je nog niet zo zwaar weegt als ik, hoef je je geen zorgen te maken
[..]
voorzover het lichamelijk toelaat, want ik faal in alles
Ik ken het hoor. Maar ik merk dat op de momenten dat ik me er wat minder druk om maak, ik me een stuk gelukkiger voel. En als je dat uitstraalt, zegt men dat je je kansen om die ene persoon tegen het lijf te lopen, vergroot. Ik ben benieuwd dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Okee ik weet dat een type zoals ik een grote kans maakt om heel zijn leven alleen te blijven. En eigenlijk heb ik daar wel vrede mee. Maar toch mis ik wel wat vrouwelijk contact al is het alleen maar op vriendschappelijke basis
Daar moet je wat mee doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn geweestStuart zag ik vorige week ook al heel toevallig hier, ik heb schijnbaar goede timing.
Komt die uit Helmond?quote:
Toen zat je achter de kassa?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Vroeger stonden de vrouwen in de rij voor me
Maar dat was vroeger
Een vrouwelijke hersencel komt in het brein van een man. Ziet helemaal geen andere cel en roept steeds "Hallo is hier iemand" Na even rondzwerven komt ze een mannelijk cel tegen, vraagt ze waar iedereen is, zegt die mannelijke cel. "Kom maar mee, iedereen zit beneden"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar Helmonders en winnen...![]()
![]()
[..]
Echt, flauw
okquote:
Hahahahaquote:
Vanmiddag stonden er nog vrouwen in de rij voor me... drie stuks welteverstaan, en daarna was ik aan de beurt bij de kassaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Vroeger stonden de vrouwen in de rij voor me
Maar dat was vroeger
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.quote:
Nee van de Vomar niet van de Albert Heijnquote:
Ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke hersencel komt in het brein van een man. Ziet helemaal geen andere cel en roept steeds "Hallo is hier iemand" Na even rondzwerven komt ze een mannelijk cel tegen, vraagt ze waar iedereen is, zegt die mannelijke cel. "Kom maar mee, iedereen zit beneden"
Da's iets te pervers, imhoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.
Als je zoekt, dan kom je niemand tegen, zodra je er niet meer aan denkt, dan gebeurt het opeens (hoop ik danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Maar ik merk dat op de momenten dat ik me er wat minder druk om maak, ik me een stuk gelukkiger voel. En als je dat uitstraalt, zegt men dat je je kansen om die ene persoon tegen het lijf te lopen, vergroot. Ik ben benieuwd dus.
Klopt maar wel met falen in allesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja maar dat heeft niks met afvallen te maken
Hey Whisquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zoekt, dan kom je niemand tegen, zodra je er niet meer aan denkt, dan gebeurt het opeens (hoop ik dan)
Jij bent 23quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.
Dat zijn dezelfde initialen als Adolf Hitlerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee van de Vomar niet van de Albert Heijn
Klopt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooo waar
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest weer lachen
Oeh ja de trekking is geweest hequote:
Niet die paar honderd euro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
én de extra prijs van 285 euro hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Pff dipje begint beetje over te gaan nu... Misschien dan zo toch maar gaan douchen
Welnee johquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oef dat gaat me een teleurstelling worden dan.
Ja en? Brian May heeft ook dezelfde initialen als Benito Musolini. So What?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde initialen als Adolf Hitler
Het is eng als ik die AH tasjes ziequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en? Brian May heeft ook dezelfde initialen als Benito Musolini. So What?
3 maanden geleden zowat in ieder topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik ga zeilen met Pien
Ik had 10 euro op mijn straatje vijfde loten.... het hadden er 60 kunnen zijn... maar er waren 2 cijfers verkeerd om getrokken... het hadden er 2.000 kunnen zijn, maar dan had een cijfer anders moeten zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het merendeel overdag gepost wordt dan merk ik er niet veel van, sorry dat ik zo'n kut werk hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja jij weet niet hoe mijn week is verlopen dus het zal wel
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 maanden geleden zowat in ieder topic.
Ik ben wel lief, dat scheelt.quote:
Heel veel scheelt het niet volgens mij toch? Of zit dat ook in mijn hoofd.quote:
Voorlopig nog even niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik ga zeilen met Pien
Je had ook nog niet moeten kijkenquote:
Mwa. Gaat opzich wel goed, maar merk nu wel dat ik vrij veel van mezelf gevraagd heb de laatste (2) week(en)quote:
als.... als... maar je hebt een tientjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had 10 euro op mijn straatje vijfde loten.... het hadden er 60 kunnen zijn... maar er waren 2 cijfers verkeerd om getrokken... het hadden er 2.000 kunnen zijn, maar dan had een cijfer anders moeten zijn...
het merendeel heb ik hier ook niet gepostquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het merendeel overdag gepost wordt dan merk ik er niet veel van, sorry dat ik zo'n kut werk heb
Ff rustig aan danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Gaat opzich wel goed, maar merk nu wel dat ik vrij veel van mezelf gevraagd heb de laatste (2) week(en)
Ook goed maar als mij het niet verteld wordt dan kan ik het dus ook niet wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als.... als... maar je hebt een tientje
[..]
het merendeel heb ik hier ook niet gepostdus heeft niets met jouw kutwerk te maken
Hoe verder ik je naam afkort, hoe betere vriendjes ik van je lijkquote:
Ik heb dezelfde initialen als Elco Brinkman, ik weet niet wat erger is.quote:
Ohquote:
Ja heeft iemand Koen al gezien vandaag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er de 3e?.
O, en waar is Koen eigenlijk? Heeft iemand Koen gezien vandaag?.
Die zat net nog in het XFA live topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er de 3e?.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe verder ik je naam afkort, hoe betere vriendjes ik van je lijk![]()
Ja, maar... het kostte me 30 euroquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als.... als... maar je hebt een tientje
Ik als Radovan Karadzicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde initialen als Elco Brinkman, ik weet niet wat erger is.
Nee, zou er wat zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft iemand Koen al gezien vandaag?
Ow, fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Je mag alsnog wel komen hoor
ik heb dezelfde initialen als mezelf, als dat geen teken isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn initialen zouden SS zijn geweest als mijn opa daar niet boos over was geworden... Toen hebben ze er nog maar een naampje tussen geplakt en nu is het SRSquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik als Radovan Karadzic![]()
Maar ook als Ranomi Kromowidjojo
Ik als D.Rosequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je moet het dan ook maar gewoon aannemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed maar als mij het niet verteld wordt dan kan ik het dus ook niet weten
Ja hoor Koen gezien, maar hij was niet zo heul happyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er de 3e?.
Moest ik ook doen. Ik als Michael Douglassquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
Even googelen op mijn inititalen, ik weet zo niet iemand.
Mooi, mensen die zitten op te lettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn initialen zouden SS zijn geweest als mijn opa daar niet boos over was geworden...
je heet heul geen Pien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn initialen zouden SS zijn geweest als mijn opa daar niet boos over was geworden... Toen hebben ze er nog maar een naampje tussen geplakt en nu is het SRS
Is goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet het dan ook maar gewoon aannemen
[..]
Ja hoor Koen gezien, maar hij was niet zo heul happy
Eh... huh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, mensen die zitten op te letten![]()
Ik denk veelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging dus slapen.. En.. nu zit ik weer hier... What went wrong
Het uitloggen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heet Sabine, ex noemde mij altijd Bien... Zijn vader verstond dat blijkbaar verkeerd en na de eerste keer bij zijn ouders zei zijn vader "tot ziens Pien". Dat is geblevenquote:
Ik had een klasgenote die Pien heettequote:
je mistte ons?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja toch? Zoeen opa die daar even een stokje voor steektquote:
En toch geloof ik je nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ikke wel Priem! Maar de meesten verwachten dat nou net niet
quote:
Ooooo laat het hier regenenquote:
Noemen mensen je eigenlijk nog ooit Sab of Sabje Ik kan me herinneren dat er in je fobo stond dat je dat niet echt leuk vindquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heet Sabine, ex noemde mij altijd Bien... Zijn vader verstond dat blijkbaar verkeerd en na de eerste keer bij zijn ouders zei zijn vader "tot ziens Pien". Dat is gebleven
Hehe nee... Dan word ik boosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noemen mensen je eigenlijk nog ooit Sab of Sabje Ik kan me herinneren dat er in je fobo stond dat je dat niet echt leuk vind
Oh ik wel hoor. Bekende naam in de wielrennerijquote:
quote:
Daar had ik het van de week nog over met een collega... Je kind Mercedes (naar de plek waar ze is verwekt?), of Vlinder of Hoop noemen... dan vraag je gewoon om pesterijen tegen je kinderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toch? Zoeen opa die daar even een stokje voor steekt![]()
Het andere uiterste is dat mensen hun kinderen allemaal maar debiele achterlijke kutnamen gaan geven wat tegenwoordig gebruikelijk is. Summer en Blossom en Bikkel en al die onzin. Dat kan nu "leuk" lijken, maar zoeen kind moet er nog honderd jaar mee leven. Weten die mensen wel hoeveel honderd is?
"Sapje"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noemen mensen je eigenlijk nog ooit Sab of Sabje Ik kan me herinneren dat er in je fobo stond dat je dat niet echt leuk vind
je bent groter dan 1 en alleen deelbaar door 1 en jezelf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ikke wel Priem! Maar de meesten verwachten dat nou net niet
Sabbeltje moet je eens proberen. Instant successquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sabienepienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KOEN!! KOOOOEEENNNN!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Goffer ik houd het niet bij, zit nu in 2 topics te postenKoen zit in XFA live topic trouwens.
Nee, er kan altijd meer bijquote:
laptop uit, ogen dicht en slapen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.. onhandig liggen zo.. met laptop half op schoot.. Bil die nog steeds pijn doet... Maar half kunnen typen want net nagels gelakt.. Wat een zware problemen in mijn levenKuch..
Watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Goffer ik houd het niet bij, zit nu in 2 topics te postenKoen zit in XFA live topic trouwens.
Ik wil alsnog wel je bil masserenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.. onhandig liggen zo.. met laptop half op schoot.. Bil die nog steeds pijn doet... Maar half kunnen typen want net nagels gelakt.. Wat een zware problemen in mijn levenKuch..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef PriemGirl het volgende:
net nagels gelakt.. Wat een zware problemen in mijn leven![]()
Sabbeltje mag ik aan je Sabbelen werkt zeker nog beter?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sabbeltje moet je eens proberen. Instant success
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sabbeltje mag ik aan je Sabbelen werkt zeker nog beter?
Nu echt weg..
Bis Later Bosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sabbeltje mag ik aan je Sabbelen werkt zeker nog beter?
Nu echt weg..
Dat mag mijn broer voor zijn naam zettenquote:
Neenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laptop uit, ogen dicht en slapen.
morgen zie je wel wat er nog over is van je nagels
Ik heb er 2... maar als je alleen mijn voornaam neemt met achternaam, komen mijn initialen overeen met een politicus en een TV-presentatorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb maar 1 naam...
de jongens niet trouwens die hebben er wel 2
Je kwam toch straks pas hier?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Stom. Ik rij geregeld 290+ met een pint aan de kopquote:
kusje kroel wat doe je geirriteerd, something up?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef PriemGirl het volgende:
InitialenMP ofwel MAP met 2de naam.
Spannend hoor
Da's liften he, dat telt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom. Ik rij geregeld 290+ met een pint aan de kop![]()
Kneuterig kloteland hier.
Derp Forevvah Vrouwke.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn initialen met doopnaam? Oh, DFV of DFvdV dan
Polelitie, taaatuuuuuuuuuuuuu, taaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Jij weet heul mijn echte voornaam welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Derp Forevvah Vrouwke.
Lekker fantasievolle ouders heb je
Mijn bil doet pijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusje kroel wat doe je geirriteerd, something up?
whehehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Derp Forevvah Vrouwke.
Lekker fantasievolle ouders heb je
Tot weer weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bleef weer hangen, maar ga nu echt even terug voor de uitslag
Heul nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij weet heul mijn echte voornaam wel
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom. Ik rij geregeld 290+ met een pint aan de kop![]()
Kneuterig kloteland hier.
neem dan een neut ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn bil doet pijn.Pff ik had moeten zuipen; in mijn hoofd ben ik nog steeds met werk bezig en ik erger me aan mezelf hierdoor
Ik zei dat mijn aanbod nog steeds staat om je bil te masserenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn bil doet pijn.Pff ik had moeten zuipen; in mijn hoofd ben ik nog steeds met werk bezig en ik erger me aan mezelf hierdoor
nou joh, straks wordt je dikquote:
"vrachtwagen met aanhanger met lettervervanging" zeggen ze hier danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Wie weet kom ik het ooit eens tegen. Is ook niet echt belangrijk vind ik
Thehehe.. Neuh.. lig nu al in bed en ben te lui om naar beneden te gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem dan een neut ofzo
shotje van het 1 of ander...
of zal ik je even pmenhmhm
ah oke het was maar een ideetje hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe.. Neuh.. lig nu al in bed en ben te lui om naar beneden te gaan.
Very much appreciatedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah oke het was maar een ideetje hoor
stuur je vriend naar beneden om een borrel te halenquote:
Mijn vriend zit nog benedenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stuur je vriend naar beneden om een borrel te halen
* PriemGirl purrrrrrrrrrrsquote:
Jij ook en tot zondagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok ik ga nu echt afsluiten. Morgen hele dag op pad en moet er om 8u30 uit d'oh.
Veel plezier morgen![]()
Tot zondag
op je vrije dag zo vroeg eruitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok ik ga nu echt afsluiten. Morgen hele dag op pad en moet er om 8u30 uit d'oh.
Veel plezier morgen![]()
Tot zondag
volgende keer maarquote:
mail hem!quote:
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
Veel plezier morgen![]()
Tot zondag
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
Thuis.... En eigenlijk moet ik gaan slapen...
Doe het danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
Je zit toch droog in een treinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
het wordt morgen helemaal geen lekker weer voor een ritje
Hoi MPGquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
Hai mopquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:32 schreef MPG het volgende:
Blikseminslag, seinstoring, 2 uur vast in een weiland in oost-Groningenquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blikseminslag, seinstoring, 2 uur vast in een weiland in oost-Groningen![]()
Ja wel droog ja![]()
Meh... Nog te druk in mijn kopquote:
Ja, dat wel. Kids laten computeren, daarna pilsje, daarna gegamed met joysa...quote:
Wat insinueer je daar nou mee?quote:
Okee dan zou het in mijn hoofd ook druk zijnquote:
Heeft ze jou ook ingemaakt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Kids laten computeren, daarna pilsje, daarna gegamed met joysa...
nice wat hebben jullie gegamed?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Kids laten computeren, daarna pilsje, daarna gegamed met joysa...
je moet ook niet online poolenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook ingemaakt?
Ik verloor met online poolen gisteren.
Nee... Ik haar... Maar met klein verschil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook ingemaakt?
Ik verloor met online poolen gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |