Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je probeert een ander onderwerp aan te snijden.Ja begrijp ik wel, maar het is vrijdag avond en de meeste van ons zijn 18+quote:
bijna 5 is dus niet ietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel D. ouder, niet net iets ouder dan 20
Is dat alleen voor vrijdagavond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je probeert een ander onderwerp aan te snijden.Ja begrijp ik wel, maar het is vrijdag avond en de meeste van ons zijn 18+
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je probeert een ander onderwerp aan te snijden.Ja begrijp ik wel, maar het is vrijdag avond en de meeste van ons zijn 18+
Ja, maar het valt niet mee om steeds dat nummer eraf te wassen en er een nieuw nummer op te schrijven.quote:
Daar zou ik wel een voorbeeld aan mogen nemen danquote:
Minder jong zei ik hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouder mag ook hoorhoe oud ben jij?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Nou dan is er toch iets mis met mij. Ik ben wel 30, maar wie wil mij
quote:
welke tijd? tijd zatquote:
Wat voor chips had je? Ik had bijna monster munch gekocht vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb tijdens de film een halve zak chips leeggegeten.
Die Helmondse wintquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik kom strakjes, na de finale van X-factor.
Tot strakjes Karinaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik kom strakjes, na de finale van X-factor.
Ach ja natuurlijk. Okee ik weet dat een type zoals ik een grote kans maakt om heel zijn leven alleen te blijven. En eigenlijk heb ik daar wel vrede mee. Maar toch mis ik wel wat vrouwelijk contact al is het alleen maar op vriendschappelijke basisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast wel iemand, alleen blijkbaar is die niet hier op dit moment.
Toevallig dan dat ik je net zie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
He Karina!
Ik kom hier al tijden........niet meer
Kartelchips van het huismerk van de Vomar... smaken net zo goed als die van Lays en zijn nog goedkoper ook...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor chips had je? Ik had bijna monster munch gekocht vandaag
zolang je nog niet zo zwaar weegt als ik, hoef je je geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een voorbeeld aan mogen nemen dan
voorzover het lichamelijk toelaat, want ik faal in allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paprikaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kartelchips van het huismerk van de Vomar... smaken net zo goed als die van Lays en zijn nog goedkoper ook....
Ik weet niet waar dit over gaat, maar Helmonders en winnen...quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef pgrferrari het volgende:
In elke vrouw zit wat goeds
Echt, flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik moest wel lachen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat zou zonde zijn geweestquote:
Dat doe jij zeker nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang je nog niet zo zwaar weegt als ik, hoef je je geen zorgen te maken
[..]
voorzover het lichamelijk toelaat, want ik faal in alles
Ik ken het hoor. Maar ik merk dat op de momenten dat ik me er wat minder druk om maak, ik me een stuk gelukkiger voel. En als je dat uitstraalt, zegt men dat je je kansen om die ene persoon tegen het lijf te lopen, vergroot. Ik ben benieuwd dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Okee ik weet dat een type zoals ik een grote kans maakt om heel zijn leven alleen te blijven. En eigenlijk heb ik daar wel vrede mee. Maar toch mis ik wel wat vrouwelijk contact al is het alleen maar op vriendschappelijke basis
Daar moet je wat mee doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn geweestStuart zag ik vorige week ook al heel toevallig hier, ik heb schijnbaar goede timing.
Komt die uit Helmond?quote:
Toen zat je achter de kassa?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Vroeger stonden de vrouwen in de rij voor me
Maar dat was vroeger
Een vrouwelijke hersencel komt in het brein van een man. Ziet helemaal geen andere cel en roept steeds "Hallo is hier iemand" Na even rondzwerven komt ze een mannelijk cel tegen, vraagt ze waar iedereen is, zegt die mannelijke cel. "Kom maar mee, iedereen zit beneden"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar Helmonders en winnen...![]()
![]()
[..]
Echt, flauw
okquote:
Hahahahaquote:
Vanmiddag stonden er nog vrouwen in de rij voor me... drie stuks welteverstaan, en daarna was ik aan de beurt bij de kassaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Vroeger stonden de vrouwen in de rij voor me
Maar dat was vroeger
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.quote:
Nee van de Vomar niet van de Albert Heijnquote:
Ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke hersencel komt in het brein van een man. Ziet helemaal geen andere cel en roept steeds "Hallo is hier iemand" Na even rondzwerven komt ze een mannelijk cel tegen, vraagt ze waar iedereen is, zegt die mannelijke cel. "Kom maar mee, iedereen zit beneden"
Da's iets te pervers, imhoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.
Als je zoekt, dan kom je niemand tegen, zodra je er niet meer aan denkt, dan gebeurt het opeens (hoop ik danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Maar ik merk dat op de momenten dat ik me er wat minder druk om maak, ik me een stuk gelukkiger voel. En als je dat uitstraalt, zegt men dat je je kansen om die ene persoon tegen het lijf te lopen, vergroot. Ik ben benieuwd dus.
Klopt maar wel met falen in allesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja maar dat heeft niks met afvallen te maken
Hey Whisquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zoekt, dan kom je niemand tegen, zodra je er niet meer aan denkt, dan gebeurt het opeens (hoop ik dan)
Jij bent 23quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.
Dat zijn dezelfde initialen als Adolf Hitlerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee van de Vomar niet van de Albert Heijn
Klopt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooo waar
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest weer lachen
Oeh ja de trekking is geweest hequote:
Niet die paar honderd euro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
én de extra prijs van 285 euro hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Pff dipje begint beetje over te gaan nu... Misschien dan zo toch maar gaan douchen
Welnee johquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oef dat gaat me een teleurstelling worden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |