okquote:
Hahahahaquote:
Vanmiddag stonden er nog vrouwen in de rij voor me... drie stuks welteverstaan, en daarna was ik aan de beurt bij de kassaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
Vroeger stonden de vrouwen in de rij voor me
Maar dat was vroeger
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.quote:
Nee van de Vomar niet van de Albert Heijnquote:
Ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een vrouwelijke hersencel komt in het brein van een man. Ziet helemaal geen andere cel en roept steeds "Hallo is hier iemand" Na even rondzwerven komt ze een mannelijk cel tegen, vraagt ze waar iedereen is, zegt die mannelijke cel. "Kom maar mee, iedereen zit beneden"
Da's iets te pervers, imhoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.
Als je zoekt, dan kom je niemand tegen, zodra je er niet meer aan denkt, dan gebeurt het opeens (hoop ik danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Maar ik merk dat op de momenten dat ik me er wat minder druk om maak, ik me een stuk gelukkiger voel. En als je dat uitstraalt, zegt men dat je je kansen om die ene persoon tegen het lijf te lopen, vergroot. Ik ben benieuwd dus.
Klopt maar wel met falen in allesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja maar dat heeft niks met afvallen te maken
Hey Whisquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zoekt, dan kom je niemand tegen, zodra je er niet meer aan denkt, dan gebeurt het opeens (hoop ik dan)
Jij bent 23quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ouwe vent, stel je niet aan, wat moet ik dan wel niet? Ik kan dan wel alvast in mijn kist gaan liggen.
Dat zijn dezelfde initialen als Adolf Hitlerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee van de Vomar niet van de Albert Heijn
Klopt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Zoooo waar
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest weer lachen
Oeh ja de trekking is geweest hequote:
Niet die paar honderd euro?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
én de extra prijs van 285 euro hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Pff dipje begint beetje over te gaan nu... Misschien dan zo toch maar gaan douchen
Welnee johquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oef dat gaat me een teleurstelling worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |