Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, maar dit specifieke idee vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd maar hetzelfde idee is ook niet alles
Niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dit specifieke idee vind ik bijzonder.
Kijk, tieten![]()
Maar tieten kijken niet
Beetje geweest en nooit echt heel leuk gevonden. Vond hem (Keanu Reeves) leuker in Speedquote:
SPOILER: LOLFAILOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ben ik altijd al geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dit specifieke idee vind ik bijzonder.
Kijk, tieten![]()
Maar tieten kijken niet
Slaap Lekker PGquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... ok krijg extreme hoofdpijn; dus kan echt maar beter naar bed gaan nu(was te druk deze week
)
Truste![]()
![]()
Welterusten, en tot weer weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... ok krijg extreme hoofdpijn; dus kan echt maar beter naar bed gaan nu(was te druk deze week
)
Truste![]()
![]()
Sterkte en sweet dreamsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Truste![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje geweest en nooit echt heel leuk gevonden. Vond hem (Keanu Reeves) leuker in Speed
Sterkte danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Truste![]()
![]()
kusje op je hoofdje, sterkte meisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Truste![]()
![]()
Ik heb hem al gezienquote:
Johquote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Zo, eten klaar voor straks
Nou maar hopen dat het een beetje droog is als ik naar mn werk moet
hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Anders je regenpakje aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Die sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, maar ze ziet er nog steeds wel goed uitquote:
Krijg het er niet fatsoenlijk op, mijn cam flitst. Ofja, doet het hele beeld aan en uit en dan zie je eigenlijk alleen licht.quote:
Liefquote:
quote:
Heb ik nietquote:
quote:
jammer.. wat voor kleurtje zit erop?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg het er niet fatsoenlijk op, mijn cam flitst. Ofja, doet het hele beeld aan en uit en dan zie je eigenlijk alleen licht.
Hey Myrquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg het er niet fatsoenlijk op, mijn cam flitst. Ofja, doet het hele beeld aan en uit en dan zie je eigenlijk alleen licht.
Ik zal voor je bidden dat het droog blijftquote:
Met een beetje afstand krijg ik dit:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer.. wat voor kleurtje zit erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn witte tips met heel veel roze/zilver glitter.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje afstand krijg ik dit:oh wauw.... ik wil jouw nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn witte tips met heel veel roze/zilver glitter.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje afstand krijg ik dit:Zo langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn witte tips met heel veel roze/zilver glitter.Hoe hou je het vol
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Geloof je in god dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden dat het droog blijft
Datquote:
Dan zal het regenen als nooit teveren muhahahaquote:
quote:
quote:
Ja kloptquote:
Met gitaar spelen is het niks, maar ik vind lange nagels sowieso irritantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Alleen de ring/pink zijn echt lang, de rest moet nog even groeien. Ik ga gek worden als ze weer breken. Maar mijn andere hand is echt een hel.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Alleen de ring/pink zijn echt lang, de rest moet nog even groeien. Ik ga gek worden als ze weer breken. Maar mijn andere hand is echt een hel.
het is wel lastig vingeren jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met gitaar spelen is het niks, maar ik vind lange nagels sowieso irritant
Gitaar spelen kan ik niet, de rest went wel. Vroeger had ik wel moeite met typen, kwamen mijn nagels soms naast de toetsen vast te zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met gitaar spelen is het niks, maar ik vind lange nagels sowieso irritant
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal het regenen als nooit teveren muhahaha
quote:
Ja, 4 komkommers voor 1 euro tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig nog genoeg andere dingen dat je daar in kan stoppen
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ga je een regendansje doen dan?
![]()
[..]
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH! Dus daarin zijn rechts 2 vingers helemaal kort. Betrapt.
Wanneer kan ik langskomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar in je eentje gaat dat lastig he?
Nja, de hele week is een beetje kut, te druk, te veel aan m'n kop... En nu gewoon doodmoe en dus een rotdagquote:
Dat scheelt, je kunt je hier gratis en zonder afspraak laten vingeren hoor ik netquote:
Als er 1 ding is waar ik nu GEEN behoefte aan heb...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat scheelt, je kunt je hier gratis en zonder afspraak laten vingeren hoor ik net
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik langskomen![]()
Is je partner er dan niet?
Ik dacht dat je die al gedaan had gezien wat er uit de lucht is komen vallen vanavondquote:
He bah.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, de hele week is een beetje kut, te druk, te veel aan m'n kop... En nu gewoon doodmoe en dus een rotdag
Nee joh, dat is nog nietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al gedaan had gezien wat er uit de lucht is komen vallen vanavond![]()
[..]
He bah.Lekker bankhangen nu? Bakkie thee of koffie?
Even op de bank ja, zometeen maar 's douchen, denk ik...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al gedaan had gezien wat er uit de lucht is komen vallen vanavond![]()
[..]
He bah.Lekker bankhangen nu? Bakkie thee of koffie?
Whehe, tieten vingerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]volgens mij hield jij niet van tieten Bos
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zeker wel aan 5 of meer voor 1 euro kan komen
Ja, maar voor vingeren hoef je niet aan de tieten te komen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]volgens mij hield jij niet van tieten Bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |