Ja en? Brian May heeft ook dezelfde initialen als Benito Musolini. So What?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde initialen als Adolf Hitler
Het is eng als ik die AH tasjes ziequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en? Brian May heeft ook dezelfde initialen als Benito Musolini. So What?
3 maanden geleden zowat in ieder topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik ga zeilen met Pien
Ik had 10 euro op mijn straatje vijfde loten.... het hadden er 60 kunnen zijn... maar er waren 2 cijfers verkeerd om getrokken... het hadden er 2.000 kunnen zijn, maar dan had een cijfer anders moeten zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
Als het merendeel overdag gepost wordt dan merk ik er niet veel van, sorry dat ik zo'n kut werk hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja jij weet niet hoe mijn week is verlopen dus het zal wel
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 maanden geleden zowat in ieder topic.
Ik ben wel lief, dat scheelt.quote:
Heel veel scheelt het niet volgens mij toch? Of zit dat ook in mijn hoofd.quote:
Voorlopig nog even niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik ga zeilen met Pien
Je had ook nog niet moeten kijkenquote:
Mwa. Gaat opzich wel goed, maar merk nu wel dat ik vrij veel van mezelf gevraagd heb de laatste (2) week(en)quote:
als.... als... maar je hebt een tientjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had 10 euro op mijn straatje vijfde loten.... het hadden er 60 kunnen zijn... maar er waren 2 cijfers verkeerd om getrokken... het hadden er 2.000 kunnen zijn, maar dan had een cijfer anders moeten zijn...
het merendeel heb ik hier ook niet gepostquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het merendeel overdag gepost wordt dan merk ik er niet veel van, sorry dat ik zo'n kut werk heb
Ff rustig aan danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Gaat opzich wel goed, maar merk nu wel dat ik vrij veel van mezelf gevraagd heb de laatste (2) week(en)
Ook goed maar als mij het niet verteld wordt dan kan ik het dus ook niet wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als.... als... maar je hebt een tientje
[..]
het merendeel heb ik hier ook niet gepostdus heeft niets met jouw kutwerk te maken
Hoe verder ik je naam afkort, hoe betere vriendjes ik van je lijkquote:
Ik heb dezelfde initialen als Elco Brinkman, ik weet niet wat erger is.quote:
Ohquote:
Ja heeft iemand Koen al gezien vandaag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er de 3e?.
O, en waar is Koen eigenlijk? Heeft iemand Koen gezien vandaag?.
Die zat net nog in het XFA live topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er de 3e?.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe verder ik je naam afkort, hoe betere vriendjes ik van je lijk![]()
Ja, maar... het kostte me 30 euroquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als.... als... maar je hebt een tientje
Ik als Radovan Karadzicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde initialen als Elco Brinkman, ik weet niet wat erger is.
Nee, zou er wat zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeft iemand Koen al gezien vandaag?
Ow, fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Je mag alsnog wel komen hoor
ik heb dezelfde initialen als mezelf, als dat geen teken isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn initialen zouden SS zijn geweest als mijn opa daar niet boos over was geworden... Toen hebben ze er nog maar een naampje tussen geplakt en nu is het SRSquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik als Radovan Karadzic![]()
Maar ook als Ranomi Kromowidjojo
Ik als D.Rosequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je moet het dan ook maar gewoon aannemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook goed maar als mij het niet verteld wordt dan kan ik het dus ook niet weten
Ja hoor Koen gezien, maar hij was niet zo heul happyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er de 3e?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |