Ja en? Brian May heeft ook dezelfde initialen als Benito Musolini. So What?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde initialen als Adolf Hitler
Het is eng als ik die AH tasjes ziequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en? Brian May heeft ook dezelfde initialen als Benito Musolini. So What?
3 maanden geleden zowat in ieder topic.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik ga zeilen met Pien
Ik had 10 euro op mijn straatje vijfde loten.... het hadden er 60 kunnen zijn... maar er waren 2 cijfers verkeerd om getrokken... het hadden er 2.000 kunnen zijn, maar dan had een cijfer anders moeten zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja de trekking is geweest he![]()
Kom maar op met dat miljoen
Als het merendeel overdag gepost wordt dan merk ik er niet veel van, sorry dat ik zo'n kut werk hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja jij weet niet hoe mijn week is verlopen dus het zal wel
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 maanden geleden zowat in ieder topic.
Ik ben wel lief, dat scheelt.quote:
Heel veel scheelt het niet volgens mij toch? Of zit dat ook in mijn hoofd.quote:
Voorlopig nog even niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al eens verteld dat ik ga zeilen met Pien
Je had ook nog niet moeten kijkenquote:
Mwa. Gaat opzich wel goed, maar merk nu wel dat ik vrij veel van mezelf gevraagd heb de laatste (2) week(en)quote:
als.... als... maar je hebt een tientjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had 10 euro op mijn straatje vijfde loten.... het hadden er 60 kunnen zijn... maar er waren 2 cijfers verkeerd om getrokken... het hadden er 2.000 kunnen zijn, maar dan had een cijfer anders moeten zijn...
het merendeel heb ik hier ook niet gepostquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het merendeel overdag gepost wordt dan merk ik er niet veel van, sorry dat ik zo'n kut werk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |