Moest ik ook doen. Ik als Michael Douglassquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
Even googelen op mijn inititalen, ik weet zo niet iemand.
Mooi, mensen die zitten op te lettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn initialen zouden SS zijn geweest als mijn opa daar niet boos over was geworden...
je heet heul geen Pien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn initialen zouden SS zijn geweest als mijn opa daar niet boos over was geworden... Toen hebben ze er nog maar een naampje tussen geplakt en nu is het SRS
Is goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je moet het dan ook maar gewoon aannemen
[..]
Ja hoor Koen gezien, maar hij was niet zo heul happy
Eh... huh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, mensen die zitten op te letten![]()
Ik denk veelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging dus slapen.. En.. nu zit ik weer hier... What went wrong
Het uitloggen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heet Sabine, ex noemde mij altijd Bien... Zijn vader verstond dat blijkbaar verkeerd en na de eerste keer bij zijn ouders zei zijn vader "tot ziens Pien". Dat is geblevenquote:
Ik had een klasgenote die Pien heettequote:
je mistte ons?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ja toch? Zoeen opa die daar even een stokje voor steektquote:
En toch geloof ik je nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ikke wel Priem! Maar de meesten verwachten dat nou net niet
quote:
Ooooo laat het hier regenenquote:
Noemen mensen je eigenlijk nog ooit Sab of Sabje Ik kan me herinneren dat er in je fobo stond dat je dat niet echt leuk vindquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heet Sabine, ex noemde mij altijd Bien... Zijn vader verstond dat blijkbaar verkeerd en na de eerste keer bij zijn ouders zei zijn vader "tot ziens Pien". Dat is gebleven
Hehe nee... Dan word ik boosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noemen mensen je eigenlijk nog ooit Sab of Sabje Ik kan me herinneren dat er in je fobo stond dat je dat niet echt leuk vind
Oh ik wel hoor. Bekende naam in de wielrennerijquote:
quote:
Daar had ik het van de week nog over met een collega... Je kind Mercedes (naar de plek waar ze is verwekt?), of Vlinder of Hoop noemen... dan vraag je gewoon om pesterijen tegen je kinderenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toch? Zoeen opa die daar even een stokje voor steekt![]()
Het andere uiterste is dat mensen hun kinderen allemaal maar debiele achterlijke kutnamen gaan geven wat tegenwoordig gebruikelijk is. Summer en Blossom en Bikkel en al die onzin. Dat kan nu "leuk" lijken, maar zoeen kind moet er nog honderd jaar mee leven. Weten die mensen wel hoeveel honderd is?
"Sapje"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noemen mensen je eigenlijk nog ooit Sab of Sabje Ik kan me herinneren dat er in je fobo stond dat je dat niet echt leuk vind
je bent groter dan 1 en alleen deelbaar door 1 en jezelf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef PriemGirl het volgende:
Ikke wel Priem! Maar de meesten verwachten dat nou net niet
Sabbeltje moet je eens proberen. Instant successquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sabienepienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |