Lees even een paar reacties terug, blijkbaar kan die schade verhaalt worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef RIVDSL het volgende:
Lijkt me duidelijk dat je vrouw fout zat, onafhankelijk van gewicht/zichtbaarheid van het slachtoffer.
In Nederland hebben verzekeringsmaatschappijen met elkaar afgesproken dat de verzekering die de schade dekt die het dichtst bij het slachtoffer staat betaald. De kosten van de fiets komen daarom voor jullie verzekering, de medische kosten komen voor de ziektekostenverzekering van mevrouw zelf.
Schade van de werkgever is natuurlijk helemaal een belachelijke eis. Stel dat je een ongeluk veroorzaakt en er staan 5km file achter je. Dan word je toch ook niet geacht de schade te vergoeden voor al die mensen die ergens te laat komen?
Mijn schoonzusje is twee jaar terug door een bestuurder van een auto aangereden. Resultaat gebroken rug en een half jaar in een rolstoel , daarna lange poos revalideren. Reken maar dat haar werkgever het heeft verhaald hoor. Dat is gewoon best normaal na verkeersongevallen om ziekteverlof te verhalen op de aansprakelijke partij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef RIVDSL het volgende:
Lijkt me duidelijk dat je vrouw fout zat, onafhankelijk van gewicht/zichtbaarheid van het slachtoffer.
In Nederland hebben verzekeringsmaatschappijen met elkaar afgesproken dat de verzekering die de schade dekt die het dichtst bij het slachtoffer staat betaald. De kosten van de fiets komen daarom voor jullie verzekering, de medische kosten komen voor de ziektekostenverzekering van mevrouw zelf.
Schade van de werkgever is natuurlijk helemaal een belachelijke eis. Stel dat je een ongeluk veroorzaakt en er staan 5km file achter je. Dan word je toch ook niet geacht de schade te vergoeden voor al die mensen die ergens te laat komen?
En die zal de zorgverzekeraar van mevrouw gewoon verhalen op de veroorzaker van het ongeluk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef RIVDSL het volgende:
Niet alleen tegenwoordig, toen mijn zoon 12 jaar geleden uit een boom gevallen was kreeg ik ook al zo'n formuliertje, compleet met de ruimte en het verzoek de situatie te schetsen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:18 schreef Kaza het volgende:
Overigens heb ik het al 2x na een ongeval meegemaakt dat de ziektekostenverzekering een hele tijd later een formulier stuurt met daarop de vraag of er iemand aansprakelijk was voor de ziektekosten. Dus ook de ziektekostenverzekeraar verhaalt tegenwoorde de kosten op de tegenpartij.
Volgens mij klopt dat helemaal niet. Die ziektekosten zullen ook wel verhaald worden als die er zijn hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:00 schreef RIVDSL het volgende:
Klopt...was bij mij ook toen ik in dezelfde tijd onderuitging bij de glasbak van een supermarkt en daardoor mijn enkel serieus brak. Heb ongeveer hetzelfde gedaan als jij deed....en nooit meer wat van gehoord.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen tegenwoordig, toen mijn zoon 12 jaar geleden uit een boom gevallen was kreeg ik ook al zo'n formuliertje, compleet met de ruimte en het verzoek de situatie te schetsen...
Dat heb ik toen maar even gedaan; tekening van jongetje hoog in boom, pijltje naar beneden met "boem" en "auw" erbij
Als je mij had aangereden had ik ook de schade van het niet kunnen werken geclaimd. Ik werk deels in loondienst, krijg dan nog 70% van mijn loon en mis 2 dagen loon (wachtdagen), daarnaast werk ik als zelfstandige en dat mis ik dan ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard is het verzekeringswerk, maar ik kots wel een beetje op mensen die ervan proberen te profiteren. Zelfde als mensen op vakantie gaan en hun camera claimen die niet eens kwijt is oid?!
Kansloos, evenzo mijn betoog tegen dit ongeluk
Maar toch vraag ik me af waarom mensen ziekte proberen te verhalen als een werkgever normaal gesproken (ook in dit geval) gewoon loon blijft betalen
Die vrouw is net een paar dagen terug aangereden, misschien werkt ze dinsdag alweer en jij noemt haar al een uitzuigerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:10 schreef TimeJumper het volgende:
Nou ik vind die vrouw wel een uitzuiger zeg. Kijk als je zelfstandige bent is het een wat andere zaak.
Maar als je gewoon in loondienst bent![]()
Je kan toch een beetje normaal met elkaar omgaan.
Heb je geen rechtsbijstandverzekering TS? Misschien dat die er eens naar kunnen kijken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je vrouw zat fout, zij verrichte een speciale handeling. Opgelost slotje.
Echt ongelofelijk hoe mensen onder hun verantwoordelijkheden uit willen komen! Achteruitrijden zonder te kijken, iemand letsel toebrengen, en dan nog beweren dat het niet jouw (vrouws) schuld is?! Waar heeft ze d'r rijbewijs cadeau gekregen?quote:
"De dame was in de 80 en ik denk dat dat mede een oorzaak zou kunnen zijn dat de val zo'n uitwerking heeft gehad..."quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:34 schreef draaijer het volgende:
De dame was enorm fors van omvang en ik denk dat dat mede een oorzaak zou kunnen zijn dat de val zo'n uitwerking heeft gehad..
Als je nog meer ideeën hebt, mag je ze voor je houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:03 schreef blomke het volgende:
Mijn idee: auto = potentiële moordmachine.
Wat je niet hebt ga je in dit geval ook niet krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:12 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien dat je met veel gezeik en geleuter je gelijk kunt halen. Ik zou lekker die paar ¤ betalen die je premie eventueel gaat stijgen, en verder je energie in nuttiger/plezanter activiteiten steken.
Roflol! Dus volgens jou had ze door haar dikte meer risico aangereden te worden door jouw miskleunende vrouw dan wanner ze een twijgje zou zijn geweest? Ultiem bizar!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je ongezond wilt leven je een hoger risico hebt. Obesitas door lekker snoepen en eten is wat anders dan wanneer je ziek bent en daardoor wat krijgt
Ik vind het ook minder erg. Maar ok de wet ziet geen onderscheidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Roflol! Dus volgens jou had ze door haar dikte meer risico aangereden te worden door jouw miskleunende vrouw dan wanner ze een twijgje zou zijn geweest? Ultiem bizar!
ik ben van mening dat dit neigt naar discriminatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Roflol! Dus volgens jou had ze door haar dikte meer risico aangereden te worden door jouw miskleunende vrouw dan wanner ze een twijgje zou zijn geweest? Ultiem bizar!
Meer kans op gevolgschade bedoelt ie. Maar dat is evengoed bizar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat hij haar overgewicht weer geen probleem vindt als het veroorzaakt wordt door een ziekte of afwijking, maar alleen als het komt door teveel eten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat maakt juist dat ze goed had moeten kijken. De fietser hoeft er niet op te rekenen dat een auto die al voorgesorteerd staat opeens achteruit gaat rijden. 100% aansprakelijk. Het valt echter onder WA, dus je verzekering vergoedt het en regelt het ook verder met de mevrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onzin. Ze wilde die vrachtwagen inhalen toen er een auto de weg opdraaide.
Omdat ze al richting het midden stuurde, wilde ze voldoende ruimte maken
Mja. De politiek doet het op dezelfde manier. Slecht voorbeeld doet volgen. Tijdsgeest probleem. Gaat wel weer over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat hij haar overgewicht weer geen probleem vindt als het veroorzaakt word door een ziekte of afwijking, maar alleen als het komt door teveel eten.
Dat hij echter niet weet waardoor ze zo stevig is doet niet af aan het feit dat hij haar schade wel deels wijt aan haar postuur.
Dan zou ze ook niet naar achteren hoeven te rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onzin. Ze wilde die vrachtwagen inhalen toen er een auto de weg opdraaide.
Omdat ze al richting het midden stuurde, wilde ze voldoende ruimte maken
En die loonbetaling is geen schade? Daar staat toch geen werk tegenover?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard is het verzekeringswerk, maar ik kots wel een beetje op mensen die ervan proberen te profiteren. Zelfde als mensen op vakantie gaan en hun camera claimen die niet eens kwijt is oid?!
Kansloos, evenzo mijn betoog tegen dit ongeluk
Maar toch vraag ik me af waarom mensen ziekte proberen te verhalen als een werkgever normaal gesproken (ook in dit geval) gewoon loon blijft betalen
Nee dat klopt niet. Als je tegen een lantaarnpaal aanrijdt heb je meer schade dan als je tegen een stootkussen aanrijdt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
TS, ik zou die fietser aanklagen, want als ze niet zo dik was geweest was de deuk in de auto vast ook minder groot geweest!
Maar een dunne fietser maakt minder diepe deukenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:07 schreef Dromer het volgende:
Nee dat klopt niet. Als je tegen een lantaarnpaal aanrijdt heb je meer schade dan als je tegen een stootkussen aanrijdt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:09 schreef karo30 het volgende:
bah bah,
Wat zijn jullie hiet toch erg vel tegen dikke mensen.
Neem die mensen leiver gewoon zoals ze zijn
Of zo'n scootmobiel, omdat ze te lui zijn om te lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:15 schreef Viking84 het volgende:
.
Afvallen zullen ze! Wel goed dat de vrouw fietste en niet op een scooter reed, zoals dat soort figuren vaak doen.
Obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:17 schreef karo30 het volgende:
gewoon beschamend zoals jullie hier over andere mensen durven te oordelen
Haar omvang erbij halen om je claim jegens haar anders te maken is mijns inziens net zo verwerpelijk als profiteren van verzekeringen. Stik maar in je eigen kots dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard is het verzekeringswerk, maar ik kots wel een beetje op mensen die ervan proberen te profiteren.
Als jij dat vind moet jij wetenik neem dit vrij serieusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen paar kilootjes meer, ik heb een heleboel kilo's meer.
Jij zou eens een cursusje "sarcasme herkennen" moeten volgen
Ga een goed topic nou niet lopen vertrollen omdat je sarcasme niet herkent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:56 schreef karo30 het volgende:
[..]
Als jij dat vind moet jij wetenik neem dit vrij serieus
Je moet hem nageven dat het wel creatief is bedacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef trovey het volgende:
99,99% van de mensen in dit topic is het met je eens hoor maar gebruikt sarcasme om bij TS aan te geven hoe belachelijk het wel is om het argument van iemands gewicht te gebruiken bij zoiets als een ongeluk...zeker omdat TS het argument wil gebruiken om de persoon te schuld te geven.
Sorry, maar dat ligt mijns inziens meer aan overgevoeligheid van jouw kant. Je hebt vast vervelende dingen meegemaakt op dat gebied. Ik deed het in elk geval om aan te geven hoe belachelijk TS is/doet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:56 schreef karo30 het volgende:
[..]
Als jij dat vind moet jij wetenik neem dit vrij serieus
Kan zij het helpen dat ze genoeg geld heeft om twee stoelen te betalen, moet ze het daarom zielig vinden voor anderen dat ze moeten afvallen omdat ze maar 1 stoel kunnen betalen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Hier geen sarcasme iig.
Overigens was ik ooit 20 kg te zwaar. Vond ik ook niet leuk, maar ik ging afvallen. Met succes. Kan die vrouw ook doen. Sowieso, dat je het zo ver laat komen dat je twee stoelen nodig hebt in het vliegtuig
.
Afgezien daarvan weten we niet eens hoe stevig de dame in kwestie is, volgens de maatstaven van sommigen zou Marilyn Monroe tegenwoordig als vadsig worden gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef klipper het volgende:
[..]
Kan zij het helpen dat ze genoeg geld heeft om twee stoelen te betalen, moet ze het daarom zielig vinden voor anderen dat ze moeten afvallen omdat ze maar 1 stoel kunnen betalen?
Conclusie.......TS zit onder de plakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie voornamelijk posts van TS waar hij zijn vrouw in bescherming neemt.
Niet aan iedereen, raad maar in welke situatie dat niet hoeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Alleen de TT geeft al aan wie fout is. Achteruitrijdend verkeer moet aan iedereen voorrang verlenen... Zal vast al eerder gepost zijn, maar ik ga geen 7 pagina's lezen.
Ander achteruitrijdend verkeer hehe...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet aan iedereen, raad maar in welke situatie dat niet hoeft.
Ik geef het antwoord zodadelijk
Dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:32 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je moet hem nageven dat het wel creatief is bedacht.
Lijkt mij eerder dat zij als zeer slank gezien wordt, aangezien vele nederlanders gewoon te dik zijn:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien daarvan weten we niet eens hoe stevig de dame in kwestie is, volgens de maatstaven van sommigen zou Marilyn Monroe tegenwoordig als vadsig worden gezien.
Die ook, maar als je uit een parkeervak komt ook. Zelfs als zo'n trut in een eenrichtingsverkeer straat achteruit rijdtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ander achteruitrijdend verkeer hehe...
Dan heeft ze voorrang op iemand die op dat moment uit een parkeervak komt in diezelfde straat? Oke, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die ook, maar als je uit een parkeervak komt ook. Zelfs als zo'n trut in een eenrichtingsverkeer straat achteruit rijdt
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je vrouw zat fout, zij verrichte een speciale handeling. Opgelost slotje.
Marilyn had iets van maat 40-42...dat vinden, zeker de tieners, tegenwoordig moddervet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:44 schreef klipper het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder dat zij als zeer slank gezien wordt, aangezien vele nederlanders gewoon te dik zijn:
Nederlanders eten te veel en te vet. En dus is 55 procent van alle mannen en 50 procent van alle vrouwen te zwaar. 10 procent van de Nederlandse mannen en 11 procent van de Nederlandse vrouwen kampt zelfs met ernstig overgewicht. Maar wanneer is dik te dik?
2,2 miljoen mannen is te zwaar en 2,4 miljoen vrouwen, is toch 4,6 miljoen, braag me dan alleen af of dit de gehele bevolking betreft of de beroepsbevolking, in het laatste geval is het nog droeviger, aangezien we maar Ruim 7,5 miljoen mensen hebben die tot deze groep berekend wordt.
Ik las vetrollen.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga een goed topic nou niet lopen vertrollen omdat je sarcasme niet herkent.
Dan heb ik nog wel een mooi argument voor TS: Gedupeerde had maar meer melk moeten drinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat welmaar het slaat natuurlijk nergens op....als het iemand was geweest die net iets te mager was geweest dan zou het voor TS ook een reden zijn geweest om dat als argument te gebruiken want tja geen vetlaagje hè dus je kan je botten sneller breken. Ik verdenk TS er nog van om een gewoon op gewicht zijnde persoon er nog te beschuldigen om gewoon op gewicht te zijn...had je maar meer vet moeten hebben dan had die persoon een stootlaagje gehad en had hij zijn botten niet gebroken.
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Marilyn had iets van maat 40-42...dat vinden, zeker de tieners, tegenwoordig moddervet.Als je tegenwoordig geen maatje 34-36 schijnt te hebben ben je moddervet
of je nu maat 40 of 60 hebt.
Marylin wordt nog steeds als het toonbeeld van vrouwelijkheid gezien maar als ze tegenwoordig een carrière zou hebben willen opbouwen dan was ze niet het sexsymbool geworden wat ze nu wel is, treurig maar waar.
Tieners moeten eerst naar hun eigen ouders kijken, dan zien ze alvast hun eigen toekomst wat omvang betreft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Marilyn had iets van maat 40-42...dat vinden, zeker de tieners, tegenwoordig moddervet.Als je tegenwoordig geen maatje 34-36 schijnt te hebben ben je moddervet
of je nu maat 40 of 60 hebt.
Marylin wordt nog steeds als het toonbeeld van vrouwelijkheid gezien maar als ze tegenwoordig een carrière zou hebben willen opbouwen dan was ze niet het sexsymbool geworden wat ze nu wel is, treurig maar waar.
Wat nog niet wil zeggen dat de dame in kwestie ook werkelijk het equivalent van een walvis is, het kan best zo zijn dan mevr. Draaier zelf op de rand van ongezond mager zit en in feite gewoon Marilyn Monroe aangereden heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.Als Doutzen Kroes toen had geleefd was ze ook niet het sexsymbool wat ze nu wel is. Tijden veranderen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een mooi argument voor TS: Gedupeerde had maar meer melk moeten drinken.
Maar Marylin was niet dik ook al had ze 40-42...was gewoon een normale maat toen en nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.Als Doutzen Kroes toen had geleefd was ze ook niet het sexsymbool wat ze nu wel is. Tijden veranderen.
Het is nou eenmaal een feit dat als je een bepaalde leeftijd gaat bereiken je wat zwaarder (en daarmee bedoel ik niet meteen dat je moddervet gaat worden maar gewoon niet meer dat iele van je jeugd) gaat worden dan dat je in je tienertijd en even daarna bent (uitzondering nagelaten want die heb je altijd)...het komt er sneller op en gaat er moeilijker af en hoe ouder je gaat worden hoe meer je lichaam moeite zal hebben met sporten i.v.m. kwaaltjes die ook gaan beginnen....voordeel is wel dat als je weer oud genoeg gaat worden, larten we zeggen dik boven de 90 je blijkbaar vanzelf weer gaat interenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Tieners moeten eerst naar hun eigen ouders kijken, dan zien ze alvast hun eigen toekomst wat omvang betreft.
En van de schoonouders in spe hoe hun partner er in de toekomst gaat uitzien.
Ik zou me kapot schamen als ik zo belabberd schreef als jij, maar dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef karo30 het volgende:
ik zou als ik TS was, ook hieer niet meer komen zou mij de ogen uit mijn kop schamen, na zulke uitspaken t hebben gedaan
Je geeft dus aan dat het genetisch is bepaald en men niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor eigen overgewicht? Dan kan TS het helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Tieners moeten eerst naar hun eigen ouders kijken, dan zien ze alvast hun eigen toekomst wat omvang betreft.
En van de schoonouders in spe hoe hun partner er in de toekomst gaat uitzien.
Houd eens op met je irritante, betweterige oneliners.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef karo30 het volgende:
neem de mens zoals hiij of zij is men heeft zich zelgf ook niet gemaakt
Hangt vast samen met zijn overgewichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik zo belabberd schreef als jij, maar dat is persoonlijk.
Ik vermoed eerder zijn beperkte hersencapaciteit, maar jij kent hem wellicht beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt vast samen met zijn overgewicht.
Misschien beperkte hersencapaciteit én overgewicht? Hij dramt wel érg door over 'dikke mensen accepteren zoals ze zijn'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder zijn beperkte hersencapaciteit, maar jij kent hem wellicht beter.
Aha, op die fiets... Bij sommige users stop ik na 1 post al met te lezen wat ze verder nog te melden hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien beperkte hersencapaciteit én overgewicht? Hij dramt wel érg door over 'dikke mensen accepteren zoals ze zijn'.
sluit ik mij lekker bij aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:02 schreef trovey het volgende:
Zullen we even niet op de man gaan spelen kinders?Daar zijn ze al goed genoeg in in in Klaagbaak, laten we dat voordeel niet gaan volgen.
Daarvoor heb je dus je WA verzekering.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef draaijer het volgende:
Klopt, maar het gevoel bekruipt me dat als wij de fiets betaald hebben ze haar medische kosten bij ons gaat verhalen en vervolgens 2 maanden later haar directe en indirecte gevolg schade gaat verhalen bij ons, dat je even wil profiteren. Sorry dat ik dat denk
Hmm, ja, dat zat er dik in natuurlijk....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef karo30 het volgende:
klik even op de postgeschiedenis van karo30, ik zie een trend
lekkere trend zetter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |