Die veranderd van baan en slaat af?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef Falco het volgende:
Fietser maakt toch geen speciale manoeuvre?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je vrouw zat fout, zij verrichte een speciale handeling. Opgelost slotje.
Dat doet de fietser ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je vrouw zat fout, zij verrichte een speciale handeling. Opgelost slotje.
Kan zijn, maar fietser heeft veiligheid volgens de wet, dus vrouw is fout..quote:
Onzin. Ze wilde die vrachtwagen inhalen toen er een auto de weg opdraaide.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, waarom ging ze te dicht achter die vrachtwagen staan? Als ze voldoende afstand gehouden had, had ze niet achteruit hoeven rijden en had dit nooit gebeurd.
Dat staat er nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onzin. Ze wilde die vrachtwagen inhalen toen er een auto de weg opdraaide.
Omdat ze al richting het midden stuurde, wilde ze voldoende ruimte maken
Ik ben van mening dat als je ongezond wilt leven je een hoger risico hebt. Obesitas door lekker snoepen en eten is wat anders dan wanneer je ziek bent en daardoor wat krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En het nog proberen af te schuiven op de omvang van die mevrouw ook
Fok analyse. Blijkbaar was je erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat staat er niet
En alsnog, dan heeft ze niet ver genoeg vooruit gekeken..
Maar het heeft geen fuck met het ongeval te maken sufkutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je ongezond wilt leven je een hoger risico hebt. Obesitas door lekker snoepen en eten is wat anders dan wanneer je ziek bent en daardoor wat krijgt
Ik ben van mening dat je op moet letten als je achteruit gaat rijden. Als het nu een peuter op een kinderfietsje was dan snap ik dat je die over het hoofd ziet maar dat is wat anders dan een dame van enorme omvang.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je ongezond wilt leven je een hoger risico hebt. Obesitas door lekker snoepen en eten is wat anders dan wanneer je ziek bent en daardoor wat krijgt
de wet is dat niet met jou van meningquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
ben je nou boos omdat je niets hebt om op te staan en mensen het niet netjes vinden dat je het af wil schuiven?quote:
Maar dat heeft niets te maken me het feit dat je vrouw met achteruitrijden die vrouw van de fiets heeft afgereden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Ik denk dat het risico op letsel kleiner zou zijn?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het heeft geen fuck met het ongeval te maken sufkut
Dat is alleen totaal niet relevant voor de schuldvraag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Ik denk dat het risico op letsel kleiner zou zijn?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |