Wat nog niet wil zeggen dat de dame in kwestie ook werkelijk het equivalent van een walvis is, het kan best zo zijn dan mevr. Draaier zelf op de rand van ongezond mager zit en in feite gewoon Marilyn Monroe aangereden heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.Als Doutzen Kroes toen had geleefd was ze ook niet het sexsymbool wat ze nu wel is. Tijden veranderen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een mooi argument voor TS: Gedupeerde had maar meer melk moeten drinken.
Maar Marylin was niet dik ook al had ze 40-42...was gewoon een normale maat toen en nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.Als Doutzen Kroes toen had geleefd was ze ook niet het sexsymbool wat ze nu wel is. Tijden veranderen.
Het is nou eenmaal een feit dat als je een bepaalde leeftijd gaat bereiken je wat zwaarder (en daarmee bedoel ik niet meteen dat je moddervet gaat worden maar gewoon niet meer dat iele van je jeugd) gaat worden dan dat je in je tienertijd en even daarna bent (uitzondering nagelaten want die heb je altijd)...het komt er sneller op en gaat er moeilijker af en hoe ouder je gaat worden hoe meer je lichaam moeite zal hebben met sporten i.v.m. kwaaltjes die ook gaan beginnen....voordeel is wel dat als je weer oud genoeg gaat worden, larten we zeggen dik boven de 90 je blijkbaar vanzelf weer gaat interenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Tieners moeten eerst naar hun eigen ouders kijken, dan zien ze alvast hun eigen toekomst wat omvang betreft.
En van de schoonouders in spe hoe hun partner er in de toekomst gaat uitzien.
Ik zou me kapot schamen als ik zo belabberd schreef als jij, maar dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef karo30 het volgende:
ik zou als ik TS was, ook hieer niet meer komen zou mij de ogen uit mijn kop schamen, na zulke uitspaken t hebben gedaan
Je geeft dus aan dat het genetisch is bepaald en men niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor eigen overgewicht? Dan kan TS het helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Tieners moeten eerst naar hun eigen ouders kijken, dan zien ze alvast hun eigen toekomst wat omvang betreft.
En van de schoonouders in spe hoe hun partner er in de toekomst gaat uitzien.
Houd eens op met je irritante, betweterige oneliners.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef karo30 het volgende:
neem de mens zoals hiij of zij is men heeft zich zelgf ook niet gemaakt
Hangt vast samen met zijn overgewichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik zo belabberd schreef als jij, maar dat is persoonlijk.
Ik vermoed eerder zijn beperkte hersencapaciteit, maar jij kent hem wellicht beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hangt vast samen met zijn overgewicht.
Misschien beperkte hersencapaciteit én overgewicht? Hij dramt wel érg door over 'dikke mensen accepteren zoals ze zijn'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder zijn beperkte hersencapaciteit, maar jij kent hem wellicht beter.
Aha, op die fiets... Bij sommige users stop ik na 1 post al met te lezen wat ze verder nog te melden hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien beperkte hersencapaciteit én overgewicht? Hij dramt wel érg door over 'dikke mensen accepteren zoals ze zijn'.
sluit ik mij lekker bij aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:02 schreef trovey het volgende:
Zullen we even niet op de man gaan spelen kinders?Daar zijn ze al goed genoeg in in in Klaagbaak, laten we dat voordeel niet gaan volgen.
Daarvoor heb je dus je WA verzekering.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef draaijer het volgende:
Klopt, maar het gevoel bekruipt me dat als wij de fiets betaald hebben ze haar medische kosten bij ons gaat verhalen en vervolgens 2 maanden later haar directe en indirecte gevolg schade gaat verhalen bij ons, dat je even wil profiteren. Sorry dat ik dat denk
Hmm, ja, dat zat er dik in natuurlijk....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef karo30 het volgende:
klik even op de postgeschiedenis van karo30, ik zie een trend
lekkere trend zetter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |