Ik vind het ook minder erg. Maar ok de wet ziet geen onderscheidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Roflol! Dus volgens jou had ze door haar dikte meer risico aangereden te worden door jouw miskleunende vrouw dan wanner ze een twijgje zou zijn geweest? Ultiem bizar!
ik ben van mening dat dit neigt naar discriminatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Roflol! Dus volgens jou had ze door haar dikte meer risico aangereden te worden door jouw miskleunende vrouw dan wanner ze een twijgje zou zijn geweest? Ultiem bizar!
Meer kans op gevolgschade bedoelt ie. Maar dat is evengoed bizar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat hij haar overgewicht weer geen probleem vindt als het veroorzaakt wordt door een ziekte of afwijking, maar alleen als het komt door teveel eten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat maakt juist dat ze goed had moeten kijken. De fietser hoeft er niet op te rekenen dat een auto die al voorgesorteerd staat opeens achteruit gaat rijden. 100% aansprakelijk. Het valt echter onder WA, dus je verzekering vergoedt het en regelt het ook verder met de mevrouw.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onzin. Ze wilde die vrachtwagen inhalen toen er een auto de weg opdraaide.
Omdat ze al richting het midden stuurde, wilde ze voldoende ruimte maken
Mja. De politiek doet het op dezelfde manier. Slecht voorbeeld doet volgen. Tijdsgeest probleem. Gaat wel weer over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat hij haar overgewicht weer geen probleem vindt als het veroorzaakt word door een ziekte of afwijking, maar alleen als het komt door teveel eten.
Dat hij echter niet weet waardoor ze zo stevig is doet niet af aan het feit dat hij haar schade wel deels wijt aan haar postuur.
Dan zou ze ook niet naar achteren hoeven te rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Onzin. Ze wilde die vrachtwagen inhalen toen er een auto de weg opdraaide.
Omdat ze al richting het midden stuurde, wilde ze voldoende ruimte maken
En die loonbetaling is geen schade? Daar staat toch geen werk tegenover?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Uiteraard is het verzekeringswerk, maar ik kots wel een beetje op mensen die ervan proberen te profiteren. Zelfde als mensen op vakantie gaan en hun camera claimen die niet eens kwijt is oid?!
Kansloos, evenzo mijn betoog tegen dit ongeluk
Maar toch vraag ik me af waarom mensen ziekte proberen te verhalen als een werkgever normaal gesproken (ook in dit geval) gewoon loon blijft betalen
Nee dat klopt niet. Als je tegen een lantaarnpaal aanrijdt heb je meer schade dan als je tegen een stootkussen aanrijdt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:03 schreef Rewimo het volgende:
TS, ik zou die fietser aanklagen, want als ze niet zo dik was geweest was de deuk in de auto vast ook minder groot geweest!
Maar een dunne fietser maakt minder diepe deukenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:07 schreef Dromer het volgende:
Nee dat klopt niet. Als je tegen een lantaarnpaal aanrijdt heb je meer schade dan als je tegen een stootkussen aanrijdt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:09 schreef karo30 het volgende:
bah bah,
Wat zijn jullie hiet toch erg vel tegen dikke mensen.
Neem die mensen leiver gewoon zoals ze zijn
Of zo'n scootmobiel, omdat ze te lui zijn om te lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:15 schreef Viking84 het volgende:
.
Afvallen zullen ze! Wel goed dat de vrouw fietste en niet op een scooter reed, zoals dat soort figuren vaak doen.
Obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:17 schreef karo30 het volgende:
gewoon beschamend zoals jullie hier over andere mensen durven te oordelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |