SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan het campen is in een huisje...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb crysis er alweer in zitten
Ik kan cod helemaal niet serieus meer nemen. Een b52 op nuketown die niemand raaktGeloof je het zelf
Het maakt geen hol uit dat ze binnen staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als iedereen aan het campen is in een huisje...
Lol, dat spel haat jou echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het maakt geen hol uit dat ze binnen staan.
Ik heb het al vaker gehad. Dit gebeurde er dus:
Jij dus als een echte hosselaar meteen met haar meequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb eens een halve fles advocaat lopen atten. Het mooie aan die avond is dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen, later op de avond kon ze wel de advocaat van de douchmuren afvegen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef Fsmxi het volgende:
Voor de liefhebber die mijn "engs" nog willen zien. Open de spoiler op eigen risicoHe, er staat Bitzy op zn shirt. Betsy? Toeval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
He, er staat Bitzy op zn shirt. Betsy? Toeval?
Zo ben ik dus echt niet alleen als ik wat borrels op hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij dus als een echte hosselaar meteen met haar mee
Dat is ook het mooie aan alcoholquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo ben ik dus echt niet alleen als ik wat borrels op heb
Ook het verradelijke na mijn zuippartijen van afgelopen weekend heb ik weer geld moeten uitgegeven voor oorbellen en een jurkjequote:
Eruit getrokken/ondergekotst gok ik?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook het verradelijke na mijn zuippartijen van afgelopen weekend heb ik weer geld moeten uitgegeven voor oorbellen en een jurkje
Nee zo erg was het nog net niet. Zij ging niet mee zaterdag avond de stad in en ik zou even een klein drankje gaan doen met een maat. Uiteindelijk helemaal naar de klote om half 5 binnen kwakkelen het hele huis overhoop halen met die maat van me en maar zeggen dat ze zich niet zo moest aanstellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eruit getrokken/ondergekotst gok ik?
Ai, vandaar de ruziequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee zo erg was het nog net niet. Zij ging niet mee zaterdag avond de stad in en ik zou even een klein drankje gaan doen met een maat. Uiteindelijk helemaal naar de klote om half 5 binnen kwakkelen het hele huis overhoop halen met die maat van me en maar zeggen dat ze zich niet zo moest aanstellen. Daarna nog wat stomme dingen gezegd maar dat kan ik me niet meer helemaal herinneren
Ja ach het is weer allemaal goed gekomen. Alleen even op letten met de alcohol aankomende weekendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier even op aan het fappenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef dreamzk het volgende:
Voor degenen die van hardstyle houden en/of naar Decibel gaan, check de line up van Decibel van dit jaar:Gebruik je wel aloe vera creme, zodat je handen lekker zacht blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier even op aan het fappenna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Sorry sander schat ik maak het goed met je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Waarom ben jij in gwodesnaam nog wakker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:19 schreef KoningStoma het volgende:
Gayniaal. Iemand in een lobby die zeikt om op een map te stemmen, terwijl ik de enige ben die op die map gestemd heeft.
Sommige mensen zijn echt te debiel om een spelletje te spelen.
Omdat ik niet kan slapen, omdat ik weer eens in bed bleef liggen met koppijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
/Waarom ben jij in gwodesnaam nog wakker.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef dreamzk het volgende:
Voor degenen die van hardstyle houden en/of naar Decibel gaan, check de line up van Decibel van dit jaar:Ben van de partij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier even op aan het fappen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sorry sander schat ik maak het goed met je.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan het eind van het concert heb je pijn aan je nek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Parvus het volgende:
Zometeen trouwens concerndag van m'n werk met als afsluiting....VAN VELZEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Parvus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moooiiii, heb er fuckin veel zin in.quote:
they've taken the hobbit to parvus work, to parvus work, to parvus work... what did you sayyyy?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Parvus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ross is van voor dat kinderarbeid werd afgeschaft
[..]
[..]
ken het gevoel.quote:
Dat ben je ook altijd! elke keer als ik met jou in de chat zit ben je bezig een vakantie te plannen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ken het gevoel.
(hoewel Kneus vermoedelijk zo komt bitchen dat ik altijd met vakantie ben)
ik ben tot september geen moment meer vrij!
September naar Vietnam, loempia halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat ben je ook altijd! elke keer als ik met jou in de chat zit ben je bezig een vakantie te plannen.
als je die haalt moiet je het stuur naar voren zetten anders vang je meer wind dan nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Dayem, ik zou wellicht voor weinag een hele vette one of a kind motor over kunnen nemen die pas volledig gecheckt is en waar spiksplinternieuwe bandjes op liggen
[ afbeelding ]
Model zonder voorvork
wil je die van mij niet kopen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Dayem, ik zou wellicht voor weinag een hele vette one of a kind motor over kunnen nemen die pas volledig gecheckt is en waar spiksplinternieuwe bandjes op liggen
[ afbeelding ]
Model zonder voorvork
quote:
Dat is idd een goede tip.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je die haalt moiet je het stuur naar voren zetten anders vang je meer wind dan nodig
Wie weetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wil je die van mij niet kopen?
Ik zal eerst eens moeten kijken of het uberhaupt een beetje lekker zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je die haalt moiet je het stuur naar voren zetten anders vang je meer wind dan nodig
deze?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef Bozz187 het volgende:
Haha krijg ik net een mailtje dat mijn codemaster account is gehackt... Wat is er gedaan een dirt 3 vip code gebruikt. Wtf!
quote:Belangrijke informatie over uw account
Beste gewaardeerde Codemasters-klant,
Op vrijdag 3juni werd er ongeautoriseerd toegang tot onze Codemasters.com website verleend. Zodra de binnendringing werd opgemerkt, hebben we onmiddellijk codemasters.com en de daarmee verbonden webdiensten offline gehaald om verdere binnendringing te voorkomen.
Sinds de aanval hebben we een zorgvuldig onderzoek uitgevoerd om de omvang en het bereik van de inbreuk vast te stellen en hebben helaas moeten vaststellen dat de indringer toegang wist te krijgen tot het volgende:
Codemasters.com website
Toegang tot de Codemasters hoofdwebsite en subdomeinen.
DiRT 3 VIP code inwisseling
Toegang tot de pagina van DiRT 3 VIP waar codes worden ingevoerd.
De Codemasters EStore
We geloven dat het volgende is gecompromitteerd: namen van klanten en adressen, e-mailadressen, telefoonnummers, gecodeerde wachtwoorden en bestelgeschiedenis. Er worden geen persoonlijke betaalgegevens opgeslagen bij Codemasters omdat we gebruikmaken van externe betalingsproviders dus uw betaalgegevens zijn veilig gebleven.
Codemasters CodeM database
Wij geloven dat namen van leden, gebruikersnamen, schermnamen, e-mailadressen, geboortedata, gecodeerde wachtwoorden, nieuwsbriefvoorkeuren, biografieën die door gebruikers zijn ingevoerd, details van de laatste activiteit op de website, IP-adressen en details van Xbox Live Gamertags allemaal zijn gecompromitteerd.
Hoewel we niet zeker weten dat deze gegevens ook daadwerkelijk werden gedownload naar een extern apparaat, moeten we aannemen, sinds er toegang werd verkregen, dat deze gegevens gecompromitteerd en/of gestolen zijn.
De Codemasters.com website zal de aankomende tijd offline blijven terwijl al het verkeer van Codemasters.com wordt omgeleid naar de Codemasters Facebook-pagina. Een nieuwe website wordt later dit jaar gelanceerd.
Advies
Voor uw veiligheid raden we u in eerste instantie aan om de wachtwoorden te wijzingen die u voor andere Codemasters-accounts gebruikt. Als u dezelfde inloggegevens voor andere websites gebruikt, zou u die gegevens ook moeten wijzigen. Daarnaast moet u extra op uw hoede zijn voor mogelijke scams via e-mail, telefoon of per post die u om persoonlijke of gevoelige informatie vragen. Codemasters zal u nooit om betaalgegevens vragen zoals creditcardnummers of bankrekeningdetails of om wachtwoorden of andere gegevens waarmee u te identificeren bent. Wees tevens op uw hoede voor frauduleuze e-mails met links die van Codemasters lijken te komen en u uitnodigen om websites te bezoeken. De veiligste manier om uw favoriete websites te bezoeken, is door het adres handmatig in de adresbalk van uw browser in te typen.
Helaas is Codemasters is het laatste slachtoffer van doorlopende aanvallen tegen verschillende gamebedrijven. We verzekeren u dat we alles binnen onze juridische mogelijkheden in het werk stellen om de daders te achterhalen en te straffen.
We verontschuldigen ons voor dit incident en betreuren eventueel ongemak.
Mocht u nog vragen hebben of met iemand van de klantenservice willen spreken, stuur dan een e-mail naar custservice@codemasters.com.
Ik ook iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef Bozz187 het volgende:
Haha krijg ik net een mailtje dat mijn codemaster account is gehackt... Wat is er gedaan een dirt 3 vip code gebruikt. Wtf!
over een uur staat 'ie op mn laptopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand al Duke Nukem gespeeld?
Zometeen even halen.
Lees vooral slechte dingen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand al Duke Nukem gespeeld?
Zometeen even halen.
Heb je Dirt3 niet?quote:
verkoop hem dan aan mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Dirt 3 heb ik ook liggen ja, maar nog niet uit het doosje gehaald eigenlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Dirt 3 heb ik ook liggen ja, maar nog niet uit het doosje gehaald eigenlijk
Met halen bedoelen we heel wat anders he.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
Omg jullie gaan toch niet duke shizzle halen he..![]()
En dan zeggen ze van jaaaaaaaaaa maar die grahics horen kanker lelijk te zijn en de AI hoort gewoon dom te zijn.wat een faal spel.
Duke Nukem Forever is leuk om dezelfde rede dat Duke Nukem 3d leuk was. (en nog steeds is)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
Omg jullie gaan toch niet duke shizzle halen he..![]()
En dan zeggen ze van jaaaaaaaaaa maar die grahics horen kanker lelijk te zijn en de AI hoort gewoon dom te zijn.wat een faal spel.
Hebben ze daar geen hitmarkers dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Duke Nukem Forever is leuk om dezelfde rede dat Duke Nukem 3d leuk was. (en nog steeds is)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen hitmarkers dan?
[..]
[..]
Facking breezah.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:32 schreef dreamzk het volgende:
Zo de nieuwe BB torch besteld, mn oude Bold valt figuurlijk uit elkaar, balletje scrollt niet meer naar beneden. Cant wait voor mn nieuwe tel, al mn smatjes hosselen met die ping jwzzz
Jij gaat zo hard balen, team genoot had hem en het ding is zo traag als fuck!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:32 schreef dreamzk het volgende:
Zo de nieuwe BB torch besteld, mn oude Bold valt figuurlijk uit elkaar, balletje scrollt niet meer naar beneden. Cant wait voor mn nieuwe tel, al mn smatjes hosselen met die ping jwzzz
Ach waarom moet alles snel gaan, lekker rustig genieten van het leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij gaat zo hard balen, team genoot had hem en het ding is zo traag als fuck!
Jep, en mocro's en negers.quote:
Misschien heeft ie gewisseld met aardappel en heeft ie dus een iPhone omdat corps.quote:
Je moet toch toegeven dat er veel mocro's met BB's zijn.quote:
Care? Mocros hebben die witte breezer apparaten, alleen true OG's hebben de torchquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er veel mocro's met BB's zijn.
En dat interesseert mij waarom?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er veel mocro's met BB's zijn.
Weetikveel, omdat jij er ook een bent?quote:
Alleen tryhards bedoel je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Care? Mocros hebben die witte breezer apparaten, alleen true OG's hebben de torch
Uhh, nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Weetikveel, omdat jij er ook een bent?
Niet?quote:
Veel geld neertellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alleen tryhards bedoel je.
Sowieso, honderden euro's neerleggen voor een stukje plastic.
plus natuurlijk, bb = easy bitchesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Veel geld neertellenik betaal 20e/maand voor 2 jaar met 275min en internet inclusief. Elke minuut die ik niet gebruik per maand wordt omgezet in 2 smsjes. Knappe jongen als je dat beter doet met een smartphone
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Ouderwets bazentopic.
ook alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Haha ik zat al in mezelf, tof gifje. Drie keer raden van wie die is.![]()
Naisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Ouderwets bazentopic.
Patser.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht er nog even aan om te joinen, maar ik wilde jullie maar gewoon in je waarde laten.
Mutherf!%@(&!#!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Je had ze eergisteren moeten horen toen we gingen snipen op rust
Kom danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Je had ze eergisteren moeten horen toen we gingen snipen op rust
Je weet t.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wil het wel doen, maar je bent niet in arnhem
Nohomo
Klopt, maar de melodie is wel catchy.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He terug dan maar!
Kutnummer overigens.
Patsen met je game skills.quote:
Haha, wat heb je tegen hem gezegd dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Lol de oplichter heeft mij geld terug gestuurd!
Met als beschrijving zijn diepste excuses! kortom dreigen helpt wel!
Lol, super!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
RIPquote:
Wel raar dat ie niet even een mailtje terug stuurt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, wat heb je tegen hem gezegd dan?
Nice!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien, ligt eraan hoelaat ik mezelf uit bed sleep.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef tliciouz het volgende:
Nee wil je gewoon in de waan laten dat ik dat wil. Ga zo met een vriendin richting DB.
Kutkabouter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Eerlijk gezopen gisteren, ben mijn motoriek helemaal kwijt. Net bij het pissen dacht ik dat ik klaar was, doe mn broek weer aan en pis in mn broekKan helemaal niks meer hebben
Alsof ik de enige ben die veel zuipt.quote:
Het is de aardappel op je beeldscherm, bam.quote:
Maar je bent wel meestal degene die dat op Fok post.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die veel zuipt.
Eerlijk gezopen. Fair trade allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Eerlijk gezopen gisteren, ben mijn motoriek helemaal kwijt. Net bij het pissen dacht ik dat ik klaar was, doe mn broek weer aan en pis in mn broekKan helemaal niks meer hebben
Je vergeet ons aller Pieter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je bent wel meestal degene die dat op Fok post.
Nu ook potatoe, jammer man je niveau gaat omlaag.
Jazz in Duketownquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef tliciouz het volgende:
Nee wil je gewoon in de waan laten dat ik dat wil. Ga zo met een vriendin richting DB.
Matige bandjes met matig weer op een matig plein.quote:
Gast tief opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Matige bandjes met matig weer op een matig plein.
Het enige leuke aan jazz in duketown is dat de kroegen eens een keer niet overvol zijn in het begin van de avond en niet leeg aan het einde van de avond.
Verder: Mijn huisgenoot die de pokemon theme song zo hard aan het draaien is dat de hele straat kan meeluisteren.
Je weet dat ik toch al niet echt van bandmuziek hou he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gast tief opMatige bandjes?
Thijs van Leer staat vanavond op de Parade.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:01 schreef Bozz187 het volgende:
haha komt er net iemand langs me huis fietsen moest meteen aan dit nummer denken
Ik had t net nog even gespeeld, kom nog steeds niet voorbij Bone Head.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Na de kwalificatie van de F1 nog ff borderlandsen?
Haters gonna hate, sommige mensen ontspannen met crack, sommige mensen met een sudoko en sommige mensen met alcohol (studenten).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je bent wel meestal degene die dat op Fok post.
Nu ook potatoe, jammer man je niveau gaat omlaag.
Gooaaaaaalquote:
Niet alleen studenten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haters gonna hate, sommige mensen ontspannen met crack, sommige mensen met een sudoko en sommige mensen met alcohol (studenten).
[..]
Gooaaaaaal
Ach als student zijnde leef ik the good life, genoeg tijd om later cynisch over alles te doen, genieten nu het nog kanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Niet alleen studenten.Meer dat studenten het met exorbitante hoeveelheden doen i.t.t. burgers.
Nu wel ja, moet echt weer in vorm komen. Tevens, Q2 van de F1 is opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schattig dat jullie zo slecht tegen drank kunnen en het hier moeten komen verkondigen
Die gekke jeugd toch
Die tijd heb jij lang geleden ook gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schattig dat jullie zo slecht tegen drank kunnen en het hier moeten komen verkondigen
Die gekke jeugd toch
Ik kan niet wachten tot ik mn geld bij elkaar heb om mn race licentie om te halen, lijkt me zo vet om te leren racenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef Rossdale het volgende:
I know, ben aan het kijken.
D'ambrosio buiten de 107%, terwijl de HRT's het wel gewoon haalden
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die tijd heb jij lang geleden ook gehad.
Is wel vet jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik mn geld bij elkaar heb om mn race licentie om te halen, lijkt me zo vet om te leren racen
Als het niet je eigen auto is lijkt het me vet, maar ik heb gekeken, 3000e voor 1 weekend training, met huur van een bmw m3 voor race licentie. Lijkt me zo onwijs vet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is wel vet jaWil wellicht de race experience op zandvoort nog wel eens doen waarbij je in allerlei auto's kunt racen. Ook Porches etc
Ik kan me nog een Loos herinneren waar jij echt keihard aan het tanken was, en ik probeerde je bij te houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.
En nee, ik drink echt niet minder minder dan anderen. Volgens mij kunnen zowel Pierre als Sommy dat wel beamen en die zijn beide toch behoorlijk getraind
Loos is af en toe briljant maar meestal kenser slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Loos herinneren waar jij echt keihard aan het tanken was, en ik probeerde je bij te houden.
Wat vind jij dan leuk als sport? Schaken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Autosport is na al die gay bal sporten zoals korfbal en handbal misschien wel de treurigste sport
vechtsporten gok ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk als sport? Schaken?
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Loos is af en toe briljant maar meestal kenser slecht
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leuk
Prima planquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.
Wist je dat het genetisch is hoe erg je katers zijn en ook (dit vind ik heel apart) dat het genetisch is van welke soorten drank je een kater krijgt. Eigenlijk heel bizar, als je bedenkt dat de alcohol in die drank precies hetzelfde is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.
En nee, ik drink echt niet minder minder dan anderen. Volgens mij kunnen zowel Pierre als Sommy dat wel beamen en die zijn beide toch behoorlijk getraind
En de carrousel dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leuk
Beter katers krijgen dan die koppijn van jou denk ik zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook nooit katers
Wel één keer goed misselijk geweest een uurtje of twee na het drinken, maar dat kwam denk ik meer door de combinatie van verschillende dingen.
Die katers kan ik tenminste zelf bepalen wanneer ik ze heb.quote:
Ga je mond eens spoelen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Autosport is na al die gay bal sporten zoals korfbal en handbal misschien wel de treurigste sport
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zeg het hem!quote:
Het was wel te verwachten, hij is ten slotte ook voor ajax, duidelijk geen verstand van sport.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Autosport treurig noemen... In Limburg misschien ja!
Back me up pierre, iemand heeft hier teveel hatorade gedronken.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Autosport treurig noemen... In Limburg misschien ja!
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Michhas het volgende:
Bier in Michhas zijn mond is lekker en gezond.
quote:Extremisten hebben zaterdagavond in Pakistan een bloedbad veroorzaakt op een markt in de stad Peshawar. Twee explosieven maakten een einde aan zeker 34 mensenlevens. Daarnaast raakten 90 personen gewond. Het dodental kan nog oplopen, aangezien veel gewonden er slecht aan toe zijn.
Psst, als je ooit je racelicentie wil gaan halen, moet je me even contacten... ik heb vrienden in die business jeweets...quote:Op zondag 12 juni 2011 03:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Back me up pierre, iemand heeft hier teveel hatorade gedronken.
Zal ik onthouden. Gisteren toch iets meer gezopen dan ik dacht, voel me niet helemaal top nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Psst, als je ooit je racelicentie wil gaan halen, moet je me even contacten... ik heb vrienden in die business jeweets...
Doen, het is namelijk wel heel erg leuk. Maar als je er niks mee gaat doen, is het eigenlijk weggegooid geld. Ik heb het toen ook overwogen, omdat ik via een vriend die jaren in de DSC heeft gereden goedkoop trainingen kon krijgen. Maar vervolgens moet je elk jaar betalen om die licentie te verlengen, en in de praktijk heb je er eigenlijk geen hol aan tenzij je ook daadwerkelijk racet. Als je het wil doen om een goede voertuigbeheersing te krijgen, heb je wellicht meer aan een rijvaardigheidstraining of iets dergelijksquote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal ik onthouden. Gisteren toch iets meer gezopen dan ik dacht, voel me niet helemaal top nu.
Ah thanks, nee lijkt om ook onwijs vet om compititief te gaan racen maar dat kost natuurlijk ook klauwen met geldquote:Op zondag 12 juni 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doen, het is namelijk wel heel erg leuk. Maar als je er niks mee gaat doen, is het eigenlijk weggegooid geld. Ik heb het toen ook overwogen, omdat ik via een vriend die jaren in de DSC heeft gereden goedkoop trainingen kon krijgen. Maar vervolgens moet je elk jaar betalen om die licentie te verlengen, en in de praktijk heb je er eigenlijk geen hol aan tenzij je ook daadwerkelijk racet. Als je het wil doen om een goede voertuigbeheersing te krijgen, heb je wellicht meer aan een rijvaardigheidstraining of iets dergelijks
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredquote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah thanks, nee lijkt om ook onwijs vet om compititief te gaan racen maar dat kost natuurlijk ook klauwen met geld
Ik ben gewoon snoeihard aan het werk jonge!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Prima hoor, even lekker op het gemakje aan het ontwaken
Regelen, altijd +1.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredKwam allemaal van sponsors, maar zie die maar eens te vinden als je niet bekend bent in die wereld.
Tijd kost het overigens ook immens veel, die vriend van mij heeft meer dan 3 jaar studievertraging opgelopen vanwege al het geregel wat het kost. Aangezien zij met zijn tweeen een team hadden, en totaal geen ervaring in die wereld alles van de grond af aan opgebouwd. Eerst begonnen met karten, vervolgens in de Mini Cup gereden, vanuit daar naar de DSC met een Porsche 996, vanuit daar naar een BMW M3, en daarna is die jongen ermee gestopt omdat ie wel een keer zijn studie wilde halen
Hm maar even goed onderzoek doen dusquote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredKwam allemaal van sponsors, maar zie die maar eens te vinden als je niet bekend bent in die wereld.
Tijd kost het overigens ook immens veel, die vriend van mij heeft meer dan 3 jaar studievertraging opgelopen vanwege al het geregel wat het kost. Aangezien zij met zijn tweeen een team hadden, en totaal geen ervaring in die wereld alles van de grond af aan opgebouwd. Eerst begonnen met karten, vervolgens in de Mini Cup gereden, vanuit daar naar de DSC met een Porsche 996, vanuit daar naar een BMW M3, en daarna is die jongen ermee gestopt omdat ie wel een keer zijn studie wilde halen
Het is wel erg leuk en leerzaam, maar je snapt ineens waarom in de racerij alleen maar minimaal 10x modaal rondrijdtquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is wel erg leuk en leerzaam, maar je snapt ineens waarom in de racerij alleen maar minimaal 10x modaal rondrijdt
Je hebt het toch al gevonden?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Fsmxi het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit onderdeel voor mijn headset kan kopen? (kabeltje voor headset->controller)
Als ik geen tentamens had, was ik zo even langsgekomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
Niels/Hugo/Achmed, iemand zin om even te gaan achievementhoeren bij borderlands? [ afbeelding ]
Ik wil het wel maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem
is goed moet toch wachten op de druppelladerquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.
Morgen ook dacht ik ivb pinksterenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ben je net goed bezig met beetje gezond eten enzo omdat je toch tentamens moet leren, is de supermarkt dicht. Dat wordt een dagje van de mcdonalds leven vandaag.
Nee, er hing een briefje op de deur, morgen van 9 tot 6 open, zoals een normale zondag.quote:
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef tliciouz het volgende:
Best sad dat ik er het kortste bij zit en bijna het meeste heb gepost
inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.
Bovendien staat kutkabouter er niet tussen.
Ik post alleen maar meer, hoe dichter het bij een tentamenperiode komt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
inderdaad
Ik stond ooit veel hoger, post de laatste tijd weinig
Wtf inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef KoningStoma het volgende:
Quick-scoping keert terug in Modern Warfare 3
Gvd zegkijk die onwetendheid.
Gaat mooi worden!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
Bier + Formule 1 maakt mij een vrolijke aardappel.
Dat was ook gewoon hartstikke mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een clipje gemaakt waarin je alles wat er mis is met dit spel goed kan zien. En nee. Dit komt niet door lag, ik was de host.
Dit gebeurt echt zo vaak als je de host bent. De kogels gaan er gewoon doorheen zonder iets te doen, en je wordt om de hoek heen neergeschoten.
Ik maakte een grapje stoma, een grapje.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.Het is echt de ultieme uiting van frustratie.
Ritalin?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er bij de kruidvat ofzo pilletjes te koop waar je rustig van blijft?
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ritalin?Jammer dat dat wss andersom werkt bij jou.
Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
Kos.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.
Waar ga je heen?
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
Ik heb melatonine van de huisarts, 100% melatoninequote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
Melatonine? Dat is toch eerder een middel om je beter in je ritme te laten komen? De pilletjes die je kan kopen in de winkel zijn een placebo. Er zit veel te weinig melatonine in om effectief te zijn.
Apotheek Michiel voor alles wat u nodig heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:
-Ritalin (Raad ik af)
-'Gewone' methylfenidaat (Raad ik af)
-Concerta (Raad ik sterk af)
-Citalopram (Misschien wel leuk)
-Melatonine (Raad ik aan)
Je weet waar ik woon, je kan het zo af komen halen.
Ja die wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb melatonine van de huisarts, 100% melatonine
Zijn eigenlijk gewoon slaappillen.
Heb ook nog wel Dyclofenac enzo liggenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Apotheek Michiel voor alles wat u nodig heeft.
Gewoon naar de huisarts gaan, en zeggen dat je moeite met slapen hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja die wel ja
Die moet ik ook ergens vandaan zien te halenAls het goed is kan je die ook gewoon uit amerika importeren, waar het wel legaal is.
Ze hebben wel pilletjes bij de Kruidvat geloof ik, maar ik weet niet waar je die vandaag wil halen, aangezien de winkels vandaag en morgen niet open zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
Heb echt gewoon een schijthekel aan vliegen, en loop al dagen met buikpijn en zenuwen en het word alleen maar erger. En dan begint dat gedoe met mijn oorpijn weer.
Ik heb die kleine pilletjes wel eens gehad, maar omdat je daar echt 30 van moest nemen waren ze snel op.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon naar de huisarts gaan, en zeggen dat je moeite met slapen hebt
Het is een lichaamseigen stof, dus het meer een hulpmiddel dan een medicijn.
Oh he, dat heb ik zelf ook nog liggen! Maar daar werd ik niet echt rustig van, helpt wel goed tegen mijn gewrichtspijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ook nog wel Dyclofenac enzo liggen
Morgen is de de stad open van 12 tot 5! Ik ga morgen maar eens even rondsnuffelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze hebben wel pilletjes bij de Kruidvat geloof ik, maar ik weet niet waar je die vandaag wil halen, aangezien de winkels vandaag en morgen niet open zijn
Ja die heb ik ook, werkt bij mij ook voor geen meterquote:Op zondag 12 juni 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb die kleine pilletjes wel eens gehad, maar omdat je daar echt 30 van moest nemen waren ze snel op.
Waarom concerta afraden, werkt prima. Bij mij in ieder geval toen ik dat had. Geef je bovendien heel wat minder uit als je dronken wilt worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:
-Ritalin (Raad ik af)
-'Gewone' methylfenidaat (Raad ik af)
-Concerta (Raad ik sterk af)
-Citalopram (Misschien wel leuk)
-Melatonine (Raad ik aan)
Je weet waar ik woon, je kan het zo af komen halen.
Er zit in die kleine pilletjes iets van 1/30 van wat je nodig hebt om het echt te merken. Het is meer een placebo.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, werkt bij mij ook voor geen meter
Ik neem voor het slapen gaan altijd mijn anti depressiva in (voor ADHD), en dan móét ik echt binnen een half uur slapen, anders kom ik gewoon niet in slaap, dan ben ik klaarwakker de hele nacht.
Mofo!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
Mister check je borderland je schiet niet meer
Mietjesquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Regen regen regen... Formule 1 duurt wel lang zo
Wat een klote race. En hamilton is de grootste idioot die rond rijd op de baan, die moeten ze echt een schorsing geven.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Regen regen regen... Formule 1 duurt wel lang zo
Wat voor motor heb je gekocht dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:32 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme het zit me wel mee met die kut motor zeg, eerst een heel frustrerend elektrisch probleem, wil ik net ff bij mich langs gaan. breekt het voetpedaal van de koppeling af onderweg!!!!
lijkt het wel opquote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je gekocht dan?
Bouwpakket ofzo?
Het wordt een bouwpakket.....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je gekocht dan?
Bouwpakket ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |