Ik wil het wel maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem

is goed moet toch wachten op de druppelladerquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.

Morgen ook dacht ik ivb pinksterenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ben je net goed bezig met beetje gezond eten enzo omdat je toch tentamens moet leren, is de supermarkt dicht. Dat wordt een dagje van de mcdonalds leven vandaag.

Nee, er hing een briefje op de deur, morgen van 9 tot 6 open, zoals een normale zondag.quote:

Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef tliciouz het volgende:
Best sad dat ik er het kortste bij zit en bijna het meeste heb gepost

inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.
Bovendien staat kutkabouter er niet tussen.

Ik post alleen maar meer, hoe dichter het bij een tentamenperiode komt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
inderdaad
Ik stond ooit veel hoger, post de laatste tijd weinig

Wtf inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef KoningStoma het volgende:
Quick-scoping keert terug in Modern Warfare 3
Gvd zegkijk die onwetendheid.

Gaat mooi worden!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
Bier + Formule 1 maakt mij een vrolijke aardappel.

Dat was ook gewoon hartstikke mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een clipje gemaakt waarin je alles wat er mis is met dit spel goed kan zien. En nee. Dit komt niet door lag, ik was de host.
Dit gebeurt echt zo vaak als je de host bent. De kogels gaan er gewoon doorheen zonder iets te doen, en je wordt om de hoek heen neergeschoten.

Ik maakte een grapje stoma, een grapje.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]

Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 12 juni 2011 18:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.Het is echt de ultieme uiting van frustratie.

Ritalin?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er bij de kruidvat ofzo pilletjes te koop waar je rustig van blijft?

Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ritalin?Jammer dat dat wss andersom werkt bij jou.

Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |