Water drinken is te obvious, drink er altijd Jillz (quote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op het moment zelf zou ik er ook schijt aan hebben maar ik ging afgelopen I <3 Techno mee zonder drugs te gebruiken en dan ziet het er echt debiel uit hoe die mensen dan lopen met hun raketje en flesje water
Best prima te zuipen als je heel brak bent of aan de pillen zitquote:Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin drinkt bijna niets anders dan Jillz heb altijd zo'n six pack in de koelkast staan
Mijn vriendin drinkt gewoon whisky uit de flesquote:Op maandag 23 mei 2011 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin drinkt bijna niets anders dan Jillz heb altijd zo'n six pack in de koelkast staan
Das mn negroide tweelingbroer van de stratenquote:
Paddo's was wel extreem grappig, maar na een of twee keer ook wel weer leuk geweestquote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
Strongbow is best lekker
Drugs vind ik maar weinig aan. Nouja alleen paddo's en spacecake geprobeerd maar vond het beiden niet echt boeiend. Mis er weinig aan
Mijne drinkt/rookt/drugst helemaal niet. Eeuwige bobquote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn vriendin drinkt gewoon whisky uit de fles
[ afbeelding ]
Psssssst check de OP, hij is terug!quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Rossdale het volgende:
Strongbow is best lekker
Drugs vind ik maar weinig aan. Nouja alleen paddo's en spacecake geprobeerd maar vond het beiden niet echt boeiend. Mis er weinig aan
Ideaal. Altijd iemand om te rijden/je naar bed te brengen/je kots op te ruimenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijne drinkt/rookt/drugst helemaal niet. Eeuwige bob
Ja daar zijn mannen goed in.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ideaal. Altijd iemand om te rijden/je naar bed te brengen/je kots op te ruimen
Zag hetquote:
Mijn vriendin laat me rustig naakt op de badkamer vloer liggen hoor! (dat was de eerste keer dat ik bij haar sliep)quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zijn mannen goed in.Godverdomme zeg, hoe vaak ik mijn vriend wel niet op bed heb moeten gooien, uit heb moeten kleden en met een emmer langs zijn bed heb moeten gaan zitten.
Haha.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin laat me rustig naakt op de badkamer vloer liggen hoor! (dat was de eerste keer dat ik bij haar sliep)
Serieus? Bij mij is dat altijd andersom.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar zijn mannen goed in.Godverdomme zeg, hoe vaak ik mijn vriend wel niet op bed heb moeten gooien, uit heb moeten kleden en met een emmer langs zijn bed heb moeten gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |