quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Huize titty komt even invaseren zie ik?
Tittyquote:
Heul wel. Ik ben pater familias van dit topic. Misschien niet op anciėnniteit, maar toch zeker wel op autoriteit.quote:
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!quote:
En dan? Dan ga je naar een gala van het Utrechts studenten corps. Lijkt me niet echt jouw ding.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!
Vervelend dat je moeder op een houtvlot zit dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef PierreTT het volgende:
Halve orkaan trekt hier voorbij, wat de fak
Mijn moeder vertelde vanmorgen dat zij ook alleen maar orkanen hebben, icm aardbevingenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vervelend dat je moeder op een houtvlot zit dan.
En waarom lijkt dat niet wat voor mij? Net of die studenten zich zo voorbeeldig dragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
En dan? Dan ga je naar een gala van het Utrechts studenten corps. Lijkt me niet echt jouw ding.
Heb nu een andere chick gevraagd, zou vandaag smsje terug moeten krijgen. En dat hou ik wel in gedachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je nu al een date gevonden? Anders hijs ik mezelf wel in een jurkje voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |