Het was wel te verwachten, hij is ten slotte ook voor ajax, duidelijk geen verstand van sport.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Autosport treurig noemen... In Limburg misschien ja!
Back me up pierre, iemand heeft hier teveel hatorade gedronken.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Autosport treurig noemen... In Limburg misschien ja!
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Michhas het volgende:
Bier in Michhas zijn mond is lekker en gezond.
quote:Extremisten hebben zaterdagavond in Pakistan een bloedbad veroorzaakt op een markt in de stad Peshawar. Twee explosieven maakten een einde aan zeker 34 mensenlevens. Daarnaast raakten 90 personen gewond. Het dodental kan nog oplopen, aangezien veel gewonden er slecht aan toe zijn.
Psst, als je ooit je racelicentie wil gaan halen, moet je me even contacten... ik heb vrienden in die business jeweets...quote:Op zondag 12 juni 2011 03:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Back me up pierre, iemand heeft hier teveel hatorade gedronken.
Zal ik onthouden. Gisteren toch iets meer gezopen dan ik dacht, voel me niet helemaal top nu.quote:Op zondag 12 juni 2011 08:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Psst, als je ooit je racelicentie wil gaan halen, moet je me even contacten... ik heb vrienden in die business jeweets...
Doen, het is namelijk wel heel erg leuk. Maar als je er niks mee gaat doen, is het eigenlijk weggegooid geld. Ik heb het toen ook overwogen, omdat ik via een vriend die jaren in de DSC heeft gereden goedkoop trainingen kon krijgen. Maar vervolgens moet je elk jaar betalen om die licentie te verlengen, en in de praktijk heb je er eigenlijk geen hol aan tenzij je ook daadwerkelijk racet. Als je het wil doen om een goede voertuigbeheersing te krijgen, heb je wellicht meer aan een rijvaardigheidstraining of iets dergelijksquote:Op zondag 12 juni 2011 10:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal ik onthouden. Gisteren toch iets meer gezopen dan ik dacht, voel me niet helemaal top nu.
Ah thanks, nee lijkt om ook onwijs vet om compititief te gaan racen maar dat kost natuurlijk ook klauwen met geldquote:Op zondag 12 juni 2011 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doen, het is namelijk wel heel erg leuk. Maar als je er niks mee gaat doen, is het eigenlijk weggegooid geld. Ik heb het toen ook overwogen, omdat ik via een vriend die jaren in de DSC heeft gereden goedkoop trainingen kon krijgen. Maar vervolgens moet je elk jaar betalen om die licentie te verlengen, en in de praktijk heb je er eigenlijk geen hol aan tenzij je ook daadwerkelijk racet. Als je het wil doen om een goede voertuigbeheersing te krijgen, heb je wellicht meer aan een rijvaardigheidstraining of iets dergelijks
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredquote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah thanks, nee lijkt om ook onwijs vet om compititief te gaan racen maar dat kost natuurlijk ook klauwen met geld
Ik ben gewoon snoeihard aan het werk jonge!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Prima hoor, even lekker op het gemakje aan het ontwaken
Regelen, altijd +1.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredKwam allemaal van sponsors, maar zie die maar eens te vinden als je niet bekend bent in die wereld.
Tijd kost het overigens ook immens veel, die vriend van mij heeft meer dan 3 jaar studievertraging opgelopen vanwege al het geregel wat het kost. Aangezien zij met zijn tweeen een team hadden, en totaal geen ervaring in die wereld alles van de grond af aan opgebouwd. Eerst begonnen met karten, vervolgens in de Mini Cup gereden, vanuit daar naar de DSC met een Porsche 996, vanuit daar naar een BMW M3, en daarna is die jongen ermee gestopt omdat ie wel een keer zijn studie wilde halen
Hm maar even goed onderzoek doen dusquote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredKwam allemaal van sponsors, maar zie die maar eens te vinden als je niet bekend bent in die wereld.
Tijd kost het overigens ook immens veel, die vriend van mij heeft meer dan 3 jaar studievertraging opgelopen vanwege al het geregel wat het kost. Aangezien zij met zijn tweeen een team hadden, en totaal geen ervaring in die wereld alles van de grond af aan opgebouwd. Eerst begonnen met karten, vervolgens in de Mini Cup gereden, vanuit daar naar de DSC met een Porsche 996, vanuit daar naar een BMW M3, en daarna is die jongen ermee gestopt omdat ie wel een keer zijn studie wilde halen
Het is wel erg leuk en leerzaam, maar je snapt ineens waarom in de racerij alleen maar minimaal 10x modaal rondrijdtquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is wel erg leuk en leerzaam, maar je snapt ineens waarom in de racerij alleen maar minimaal 10x modaal rondrijdt
Je hebt het toch al gevonden?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Fsmxi het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit onderdeel voor mijn headset kan kopen? (kabeltje voor headset->controller)
Als ik geen tentamens had, was ik zo even langsgekomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
Niels/Hugo/Achmed, iemand zin om even te gaan achievementhoeren bij borderlands? [ afbeelding ]
Ik wil het wel maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem
is goed moet toch wachten op de druppelladerquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.
Morgen ook dacht ik ivb pinksterenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ben je net goed bezig met beetje gezond eten enzo omdat je toch tentamens moet leren, is de supermarkt dicht. Dat wordt een dagje van de mcdonalds leven vandaag.
Nee, er hing een briefje op de deur, morgen van 9 tot 6 open, zoals een normale zondag.quote:
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef tliciouz het volgende:
Best sad dat ik er het kortste bij zit en bijna het meeste heb gepost
inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.
Bovendien staat kutkabouter er niet tussen.
Ik post alleen maar meer, hoe dichter het bij een tentamenperiode komt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
inderdaad
Ik stond ooit veel hoger, post de laatste tijd weinig
Wtf inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef KoningStoma het volgende:
Quick-scoping keert terug in Modern Warfare 3
Gvd zegkijk die onwetendheid.
Gaat mooi worden!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
Bier + Formule 1 maakt mij een vrolijke aardappel.
Dat was ook gewoon hartstikke mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een clipje gemaakt waarin je alles wat er mis is met dit spel goed kan zien. En nee. Dit komt niet door lag, ik was de host.
Dit gebeurt echt zo vaak als je de host bent. De kogels gaan er gewoon doorheen zonder iets te doen, en je wordt om de hoek heen neergeschoten.
Ik maakte een grapje stoma, een grapje.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.Het is echt de ultieme uiting van frustratie.
Ritalin?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er bij de kruidvat ofzo pilletjes te koop waar je rustig van blijft?
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ritalin?Jammer dat dat wss andersom werkt bij jou.
Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
Kos.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.
Waar ga je heen?
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
Ik heb melatonine van de huisarts, 100% melatoninequote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
Melatonine? Dat is toch eerder een middel om je beter in je ritme te laten komen? De pilletjes die je kan kopen in de winkel zijn een placebo. Er zit veel te weinig melatonine in om effectief te zijn.
Apotheek Michiel voor alles wat u nodig heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:
-Ritalin (Raad ik af)
-'Gewone' methylfenidaat (Raad ik af)
-Concerta (Raad ik sterk af)
-Citalopram (Misschien wel leuk)
-Melatonine (Raad ik aan)
Je weet waar ik woon, je kan het zo af komen halen.
Ja die wel jaquote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb melatonine van de huisarts, 100% melatonine
Zijn eigenlijk gewoon slaappillen.
Heb ook nog wel Dyclofenac enzo liggenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Apotheek Michiel voor alles wat u nodig heeft.
Gewoon naar de huisarts gaan, en zeggen dat je moeite met slapen hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja die wel ja
Die moet ik ook ergens vandaan zien te halenAls het goed is kan je die ook gewoon uit amerika importeren, waar het wel legaal is.
Ze hebben wel pilletjes bij de Kruidvat geloof ik, maar ik weet niet waar je die vandaag wil halen, aangezien de winkels vandaag en morgen niet open zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
Heb echt gewoon een schijthekel aan vliegen, en loop al dagen met buikpijn en zenuwen en het word alleen maar erger. En dan begint dat gedoe met mijn oorpijn weer.
Ik heb die kleine pilletjes wel eens gehad, maar omdat je daar echt 30 van moest nemen waren ze snel op.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon naar de huisarts gaan, en zeggen dat je moeite met slapen hebt
Het is een lichaamseigen stof, dus het meer een hulpmiddel dan een medicijn.
Oh he, dat heb ik zelf ook nog liggen! Maar daar werd ik niet echt rustig van, helpt wel goed tegen mijn gewrichtspijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ook nog wel Dyclofenac enzo liggen
Morgen is de de stad open van 12 tot 5! Ik ga morgen maar eens even rondsnuffelen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze hebben wel pilletjes bij de Kruidvat geloof ik, maar ik weet niet waar je die vandaag wil halen, aangezien de winkels vandaag en morgen niet open zijn
Ja die heb ik ook, werkt bij mij ook voor geen meterquote:Op zondag 12 juni 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb die kleine pilletjes wel eens gehad, maar omdat je daar echt 30 van moest nemen waren ze snel op.
Waarom concerta afraden, werkt prima. Bij mij in ieder geval toen ik dat had. Geef je bovendien heel wat minder uit als je dronken wilt worden.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:
-Ritalin (Raad ik af)
-'Gewone' methylfenidaat (Raad ik af)
-Concerta (Raad ik sterk af)
-Citalopram (Misschien wel leuk)
-Melatonine (Raad ik aan)
Je weet waar ik woon, je kan het zo af komen halen.
Er zit in die kleine pilletjes iets van 1/30 van wat je nodig hebt om het echt te merken. Het is meer een placebo.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, werkt bij mij ook voor geen meter
Ik neem voor het slapen gaan altijd mijn anti depressiva in (voor ADHD), en dan móét ik echt binnen een half uur slapen, anders kom ik gewoon niet in slaap, dan ben ik klaarwakker de hele nacht.
Mofo!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:16 schreef Bozz187 het volgende:
Mister check je borderland je schiet niet meer
Mietjesquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Regen regen regen... Formule 1 duurt wel lang zo
Wat een klote race. En hamilton is de grootste idioot die rond rijd op de baan, die moeten ze echt een schorsing geven.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Regen regen regen... Formule 1 duurt wel lang zo
Wat voor motor heb je gekocht dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:32 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme het zit me wel mee met die kut motor zeg, eerst een heel frustrerend elektrisch probleem, wil ik net ff bij mich langs gaan. breekt het voetpedaal van de koppeling af onderweg!!!!
lijkt het wel opquote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je gekocht dan?
Bouwpakket ofzo?
Het wordt een bouwpakket.....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je gekocht dan?
Bouwpakket ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |