Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredquote:Op zondag 12 juni 2011 11:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah thanks, nee lijkt om ook onwijs vet om compititief te gaan racen maar dat kost natuurlijk ook klauwen met geld
Ik ben gewoon snoeihard aan het werk jonge!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Prima hoor, even lekker op het gemakje aan het ontwaken
Regelen, altijd +1.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredKwam allemaal van sponsors, maar zie die maar eens te vinden als je niet bekend bent in die wereld.
Tijd kost het overigens ook immens veel, die vriend van mij heeft meer dan 3 jaar studievertraging opgelopen vanwege al het geregel wat het kost. Aangezien zij met zijn tweeen een team hadden, en totaal geen ervaring in die wereld alles van de grond af aan opgebouwd. Eerst begonnen met karten, vervolgens in de Mini Cup gereden, vanuit daar naar de DSC met een Porsche 996, vanuit daar naar een BMW M3, en daarna is die jongen ermee gestopt omdat ie wel een keer zijn studie wilde halen
Hm maar even goed onderzoek doen dusquote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. In de tijd dat die jongen met de Porsche in de DSC reed was het budget ongeveer 120.000 euro per jaar. En daar hebben ze het net mee geredKwam allemaal van sponsors, maar zie die maar eens te vinden als je niet bekend bent in die wereld.
Tijd kost het overigens ook immens veel, die vriend van mij heeft meer dan 3 jaar studievertraging opgelopen vanwege al het geregel wat het kost. Aangezien zij met zijn tweeen een team hadden, en totaal geen ervaring in die wereld alles van de grond af aan opgebouwd. Eerst begonnen met karten, vervolgens in de Mini Cup gereden, vanuit daar naar de DSC met een Porsche 996, vanuit daar naar een BMW M3, en daarna is die jongen ermee gestopt omdat ie wel een keer zijn studie wilde halen
Het is wel erg leuk en leerzaam, maar je snapt ineens waarom in de racerij alleen maar minimaal 10x modaal rondrijdtquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is wel erg leuk en leerzaam, maar je snapt ineens waarom in de racerij alleen maar minimaal 10x modaal rondrijdt
Je hebt het toch al gevonden?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:08 schreef Fsmxi het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit onderdeel voor mijn headset kan kopen? (kabeltje voor headset->controller)
Als ik geen tentamens had, was ik zo even langsgekomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:56 schreef Michhas het volgende:
Niels/Hugo/Achmed, iemand zin om even te gaan achievementhoeren bij borderlands? [ afbeelding ]
Ik wil het wel maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Bozz187 het volgende:
iemand die verstand heeft van motoren die langs wil komen om die van mij te fixen, het is een elektrisch probleem
is goed moet toch wachten op de druppelladerquote:Op zondag 12 juni 2011 14:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou net al vragen wie Borderlands gaat doen.
Morgen ook dacht ik ivb pinksterenquote:Op zondag 12 juni 2011 14:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ben je net goed bezig met beetje gezond eten enzo omdat je toch tentamens moet leren, is de supermarkt dicht. Dat wordt een dagje van de mcdonalds leven vandaag.
Nee, er hing een briefje op de deur, morgen van 9 tot 6 open, zoals een normale zondag.quote:
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef tliciouz het volgende:
Best sad dat ik er het kortste bij zit en bijna het meeste heb gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |