Veel geld neertellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alleen tryhards bedoel je.
Sowieso, honderden euro's neerleggen voor een stukje plastic.
plus natuurlijk, bb = easy bitchesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Veel geld neertellenik betaal 20e/maand voor 2 jaar met 275min en internet inclusief. Elke minuut die ik niet gebruik per maand wordt omgezet in 2 smsjes. Knappe jongen als je dat beter doet met een smartphone
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Ouderwets bazentopic.
ook alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Haha ik zat al in mezelf, tof gifje. Drie keer raden van wie die is.![]()
Naisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef KoningStoma het volgende:
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Ouderwets bazentopic.
Patser.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht er nog even aan om te joinen, maar ik wilde jullie maar gewoon in je waarde laten.
Mutherf!%@(&!#!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Je had ze eergisteren moeten horen toen we gingen snipen op rust
Kom danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Je had ze eergisteren moeten horen toen we gingen snipen op rust
Je weet t.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wil het wel doen, maar je bent niet in arnhem
Nohomo
Klopt, maar de melodie is wel catchy.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He terug dan maar!
Kutnummer overigens.
Patsen met je game skills.quote:
Haha, wat heb je tegen hem gezegd dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Lol de oplichter heeft mij geld terug gestuurd!
Met als beschrijving zijn diepste excuses! kortom dreigen helpt wel!
Lol, super!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
RIPquote:
Wel raar dat ie niet even een mailtje terug stuurt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, wat heb je tegen hem gezegd dan?
Nice!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Misschien, ligt eraan hoelaat ik mezelf uit bed sleep.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef tliciouz het volgende:
Nee wil je gewoon in de waan laten dat ik dat wil. Ga zo met een vriendin richting DB.
Kutkabouter?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Eerlijk gezopen gisteren, ben mijn motoriek helemaal kwijt. Net bij het pissen dacht ik dat ik klaar was, doe mn broek weer aan en pis in mn broekKan helemaal niks meer hebben
Alsof ik de enige ben die veel zuipt.quote:
Het is de aardappel op je beeldscherm, bam.quote:
Maar je bent wel meestal degene die dat op Fok post.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die veel zuipt.
Eerlijk gezopen. Fair trade allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
Eerlijk gezopen gisteren, ben mijn motoriek helemaal kwijt. Net bij het pissen dacht ik dat ik klaar was, doe mn broek weer aan en pis in mn broekKan helemaal niks meer hebben
Je vergeet ons aller Pieter.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je bent wel meestal degene die dat op Fok post.
Nu ook potatoe, jammer man je niveau gaat omlaag.
Jazz in Duketownquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:22 schreef tliciouz het volgende:
Nee wil je gewoon in de waan laten dat ik dat wil. Ga zo met een vriendin richting DB.
Matige bandjes met matig weer op een matig plein.quote:
Gast tief opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:51 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Matige bandjes met matig weer op een matig plein.
Het enige leuke aan jazz in duketown is dat de kroegen eens een keer niet overvol zijn in het begin van de avond en niet leeg aan het einde van de avond.
Verder: Mijn huisgenoot die de pokemon theme song zo hard aan het draaien is dat de hele straat kan meeluisteren.
Je weet dat ik toch al niet echt van bandmuziek hou he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gast tief opMatige bandjes?
Thijs van Leer staat vanavond op de Parade.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:01 schreef Bozz187 het volgende:
haha komt er net iemand langs me huis fietsen moest meteen aan dit nummer denken
Ik had t net nog even gespeeld, kom nog steeds niet voorbij Bone Head.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:13 schreef Rossdale het volgende:
Na de kwalificatie van de F1 nog ff borderlandsen?
Haters gonna hate, sommige mensen ontspannen met crack, sommige mensen met een sudoko en sommige mensen met alcohol (studenten).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar je bent wel meestal degene die dat op Fok post.
Nu ook potatoe, jammer man je niveau gaat omlaag.
Gooaaaaaalquote:
Niet alleen studenten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haters gonna hate, sommige mensen ontspannen met crack, sommige mensen met een sudoko en sommige mensen met alcohol (studenten).
[..]
Gooaaaaaal
Ach als student zijnde leef ik the good life, genoeg tijd om later cynisch over alles te doen, genieten nu het nog kanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Niet alleen studenten.Meer dat studenten het met exorbitante hoeveelheden doen i.t.t. burgers.
Nu wel ja, moet echt weer in vorm komen. Tevens, Q2 van de F1 is opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schattig dat jullie zo slecht tegen drank kunnen en het hier moeten komen verkondigen
Die gekke jeugd toch
Die tijd heb jij lang geleden ook gehad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schattig dat jullie zo slecht tegen drank kunnen en het hier moeten komen verkondigen
Die gekke jeugd toch
Ik kan niet wachten tot ik mn geld bij elkaar heb om mn race licentie om te halen, lijkt me zo vet om te leren racenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef Rossdale het volgende:
I know, ben aan het kijken.
D'ambrosio buiten de 107%, terwijl de HRT's het wel gewoon haalden
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die tijd heb jij lang geleden ook gehad.
Is wel vet jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik mn geld bij elkaar heb om mn race licentie om te halen, lijkt me zo vet om te leren racen
Als het niet je eigen auto is lijkt het me vet, maar ik heb gekeken, 3000e voor 1 weekend training, met huur van een bmw m3 voor race licentie. Lijkt me zo onwijs vet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is wel vet jaWil wellicht de race experience op zandvoort nog wel eens doen waarbij je in allerlei auto's kunt racen. Ook Porches etc
Ik kan me nog een Loos herinneren waar jij echt keihard aan het tanken was, en ik probeerde je bij te houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.
En nee, ik drink echt niet minder minder dan anderen. Volgens mij kunnen zowel Pierre als Sommy dat wel beamen en die zijn beide toch behoorlijk getraind
Loos is af en toe briljant maar meestal kenser slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Loos herinneren waar jij echt keihard aan het tanken was, en ik probeerde je bij te houden.
Wat vind jij dan leuk als sport? Schaken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Autosport is na al die gay bal sporten zoals korfbal en handbal misschien wel de treurigste sport
vechtsporten gok ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk als sport? Schaken?
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Loos is af en toe briljant maar meestal kenser slecht
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leuk
Prima planquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.
Wist je dat het genetisch is hoe erg je katers zijn en ook (dit vind ik heel apart) dat het genetisch is van welke soorten drank je een kater krijgt. Eigenlijk heel bizar, als je bedenkt dat de alcohol in die drank precies hetzelfde is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.
En nee, ik drink echt niet minder minder dan anderen. Volgens mij kunnen zowel Pierre als Sommy dat wel beamen en die zijn beide toch behoorlijk getraind
En de carrousel dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leuk
Beter katers krijgen dan die koppijn van jou denk ik zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook nooit katers
Wel één keer goed misselijk geweest een uurtje of twee na het drinken, maar dat kwam denk ik meer door de combinatie van verschillende dingen.
Die katers kan ik tenminste zelf bepalen wanneer ik ze heb.quote:
Ga je mond eens spoelen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Autosport is na al die gay bal sporten zoals korfbal en handbal misschien wel de treurigste sport
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |