Hiphop en negers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. En dan zijn er altijd hiphopnegers die het verneuken
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.quote:
Had jij ook van die Overzeas broeken en zwarte death-metal shirtsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.
Koetjie koetjie koetjie wat lievquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.
Haha dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had jij ook van die Overzeas broeken en zwarte death-metal shirts
Die heb ik gelukkig nooit gehad, ik ben goed opgevoedquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha dat niet.ik had wel een zwarte periode, dat duurde ook maar even.
verder dan zo'n ketting aan mijn broek ben ik nooit gegaan. Vond ik al heel watquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nooit gehad, ik ben goed opgevoed
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel crysis gedaan en te weinig cod. Nu wil ik weer wat cod doen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, hou eens op met het plaatsen van die vieze plaatjes op je Facebook, word er bang van
Advocaat lepelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef ze allemaal een jonge klare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |