Tegen FC Kankerkachel United?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helaas, ik heb morgen een zaalvoetbaltoernooi in Woensel
Moet je eens vragen of ze een Lonneke kentquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Renske heet ze, dat hoeft niet gepmt te worden
Ik hoop dat ik er voorlopig even niet meer heen hoef. Ja, wel voor die oma van mijn vriendin, maar niet voor die schoonfamiliequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens vragen of ze een Lonneke kent
Ik ken het gevoel ouwe moet zondag eerst in de bossen gaan rond rennen met de neefjes en nichtjes van mijn vriendin om daarna te gaan BBQ'en met hun. Het erge is dat ik dan ook al bijna verplicht wordt om te gaan bakken omdat ik kok benquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er voorlopig even niet meer heen hoef. ja, wel voor die oma van mijn vriendin, maar niet voor die schoonfamilie
Ik zou dat met liefde doen als de familie van de moeder van mijn vriendin niet zulke droeftoeters waren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ouwe moet zondag eerst in de bossen gaan rond rennen met de neefjes en nichtjes van mijn vriendin om daarna te gaan BBQ'en met hun. Het erge is dat ik dan ook al bijna verplicht wordt om te gaan bakken omdat ik kok ben
De schoonouders vallen opzich nog wel mee maar de rest van die familie zijn allemaal van die vage kut Rotterdammers en als ik ergens een hekel aan hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou dat met liefde doen als de familie van de moeder van mijn vriendin niet zulke droeftoeters waren.
Lol, mijn schoonouders zijn echt topmensen, zo goed als mijn 2e ouders. Die familie van die pa zijn ook ultrabazen, alleen van die ma.... van die mensen die altijd alles beter weten terwijl ze nog te dom zijn om te poepenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De schoonouders vallen opzich nog wel mee maar de rest van die familie zijn allemaal van die vage kut Rotterdammers en als ik ergens een hekel aan heb
Nou weet je wat het is ik moet daar om 2 uur zijn ofzo. Dus dan wordt het wel een biertje voor de lunch zeg maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef PierreTT het volgende:
Maar Stef, als je nou morgen naar Tilburg rijdt, doen we daar een biertje, kan je daarna terug naar Eindhoven om je vriendin op te halen
Zulke shit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, hou eens op met het plaatsen van die vieze plaatjes op je Facebook, word er bang van
Prima, ik ben morgenochtend toch in het centrumquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is ik moet daar om 2 uur zijn ofzo. Dus dan wordt het wel een biertje voor de lunch zeg maar
PM me anders even je nummer dan laat ik morgen wel wat van me horenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, ik ben morgenochtend toch in het centrum
Precies. En dan zijn er altijd hiphopnegers die het verneukenquote:
Die clown-shit, wtfquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Fs, hou eens op met het plaatsen van die vieze plaatjes op je Facebook, word er bang van
Hiphop en negers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. En dan zijn er altijd hiphopnegers die het verneuken
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.quote:
Had jij ook van die Overzeas broeken en zwarte death-metal shirtsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.
Koetjie koetjie koetjie wat lievquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal ik jullie een geheimpje verklappen, ik heb hier vroegah naar geluisterd.
Haha dat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Had jij ook van die Overzeas broeken en zwarte death-metal shirts
Die heb ik gelukkig nooit gehad, ik ben goed opgevoedquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha dat niet.ik had wel een zwarte periode, dat duurde ook maar even.
verder dan zo'n ketting aan mijn broek ben ik nooit gegaan. Vond ik al heel watquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nooit gehad, ik ben goed opgevoed
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel crysis gedaan en te weinig cod. Nu wil ik weer wat cod doen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Advocaat lepelenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef ze allemaal een jonge klare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |