SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan het campen is in een huisje...quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb crysis er alweer in zitten
Ik kan cod helemaal niet serieus meer nemen. Een b52 op nuketown die niemand raaktGeloof je het zelf
Het maakt geen hol uit dat ze binnen staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als iedereen aan het campen is in een huisje...
Lol, dat spel haat jou echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het maakt geen hol uit dat ze binnen staan.
Ik heb het al vaker gehad. Dit gebeurde er dus:
Jij dus als een echte hosselaar meteen met haar meequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb eens een halve fles advocaat lopen atten. Het mooie aan die avond is dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen, later op de avond kon ze wel de advocaat van de douchmuren afvegen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:49 schreef Fsmxi het volgende:
Voor de liefhebber die mijn "engs" nog willen zien. Open de spoiler op eigen risicoHe, er staat Bitzy op zn shirt. Betsy? Toeval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
He, er staat Bitzy op zn shirt. Betsy? Toeval?
Zo ben ik dus echt niet alleen als ik wat borrels op hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij dus als een echte hosselaar meteen met haar mee
Dat is ook het mooie aan alcoholquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo ben ik dus echt niet alleen als ik wat borrels op heb
Ook het verradelijke na mijn zuippartijen van afgelopen weekend heb ik weer geld moeten uitgegeven voor oorbellen en een jurkjequote:
Eruit getrokken/ondergekotst gok ik?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook het verradelijke na mijn zuippartijen van afgelopen weekend heb ik weer geld moeten uitgegeven voor oorbellen en een jurkje
Nee zo erg was het nog net niet. Zij ging niet mee zaterdag avond de stad in en ik zou even een klein drankje gaan doen met een maat. Uiteindelijk helemaal naar de klote om half 5 binnen kwakkelen het hele huis overhoop halen met die maat van me en maar zeggen dat ze zich niet zo moest aanstellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eruit getrokken/ondergekotst gok ik?
Ai, vandaar de ruziequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee zo erg was het nog net niet. Zij ging niet mee zaterdag avond de stad in en ik zou even een klein drankje gaan doen met een maat. Uiteindelijk helemaal naar de klote om half 5 binnen kwakkelen het hele huis overhoop halen met die maat van me en maar zeggen dat ze zich niet zo moest aanstellen. Daarna nog wat stomme dingen gezegd maar dat kan ik me niet meer helemaal herinneren
Ja ach het is weer allemaal goed gekomen. Alleen even op letten met de alcohol aankomende weekendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier even op aan het fappenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef dreamzk het volgende:
Voor degenen die van hardstyle houden en/of naar Decibel gaan, check de line up van Decibel van dit jaar:Gebruik je wel aloe vera creme, zodat je handen lekker zacht blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier even op aan het fappenna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Sorry sander schat ik maak het goed met je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Waarom ben jij in gwodesnaam nog wakker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:19 schreef KoningStoma het volgende:
Gayniaal. Iemand in een lobby die zeikt om op een map te stemmen, terwijl ik de enige ben die op die map gestemd heeft.
Sommige mensen zijn echt te debiel om een spelletje te spelen.
Omdat ik niet kan slapen, omdat ik weer eens in bed bleef liggen met koppijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:23 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
/Waarom ben jij in gwodesnaam nog wakker.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:49 schreef dreamzk het volgende:
Voor degenen die van hardstyle houden en/of naar Decibel gaan, check de line up van Decibel van dit jaar:Ben van de partij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben hier even op aan het fappen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sorry sander schat ik maak het goed met je.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan het eind van het concert heb je pijn aan je nek.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Parvus het volgende:
Zometeen trouwens concerndag van m'n werk met als afsluiting....VAN VELZEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Parvus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moooiiii, heb er fuckin veel zin in.quote:
they've taken the hobbit to parvus work, to parvus work, to parvus work... what did you sayyyy?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Parvus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ross is van voor dat kinderarbeid werd afgeschaft
[..]
[..]
ken het gevoel.quote:
Dat ben je ook altijd! elke keer als ik met jou in de chat zit ben je bezig een vakantie te plannen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ken het gevoel.
(hoewel Kneus vermoedelijk zo komt bitchen dat ik altijd met vakantie ben)
ik ben tot september geen moment meer vrij!
September naar Vietnam, loempia halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat ben je ook altijd! elke keer als ik met jou in de chat zit ben je bezig een vakantie te plannen.
als je die haalt moiet je het stuur naar voren zetten anders vang je meer wind dan nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Dayem, ik zou wellicht voor weinag een hele vette one of a kind motor over kunnen nemen die pas volledig gecheckt is en waar spiksplinternieuwe bandjes op liggen
[ afbeelding ]
Model zonder voorvork
wil je die van mij niet kopen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Dayem, ik zou wellicht voor weinag een hele vette one of a kind motor over kunnen nemen die pas volledig gecheckt is en waar spiksplinternieuwe bandjes op liggen
[ afbeelding ]
Model zonder voorvork
quote:
Dat is idd een goede tip.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je die haalt moiet je het stuur naar voren zetten anders vang je meer wind dan nodig
Wie weetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wil je die van mij niet kopen?
Ik zal eerst eens moeten kijken of het uberhaupt een beetje lekker zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je die haalt moiet je het stuur naar voren zetten anders vang je meer wind dan nodig
deze?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef Bozz187 het volgende:
Haha krijg ik net een mailtje dat mijn codemaster account is gehackt... Wat is er gedaan een dirt 3 vip code gebruikt. Wtf!
quote:Belangrijke informatie over uw account
Beste gewaardeerde Codemasters-klant,
Op vrijdag 3juni werd er ongeautoriseerd toegang tot onze Codemasters.com website verleend. Zodra de binnendringing werd opgemerkt, hebben we onmiddellijk codemasters.com en de daarmee verbonden webdiensten offline gehaald om verdere binnendringing te voorkomen.
Sinds de aanval hebben we een zorgvuldig onderzoek uitgevoerd om de omvang en het bereik van de inbreuk vast te stellen en hebben helaas moeten vaststellen dat de indringer toegang wist te krijgen tot het volgende:
Codemasters.com website
Toegang tot de Codemasters hoofdwebsite en subdomeinen.
DiRT 3 VIP code inwisseling
Toegang tot de pagina van DiRT 3 VIP waar codes worden ingevoerd.
De Codemasters EStore
We geloven dat het volgende is gecompromitteerd: namen van klanten en adressen, e-mailadressen, telefoonnummers, gecodeerde wachtwoorden en bestelgeschiedenis. Er worden geen persoonlijke betaalgegevens opgeslagen bij Codemasters omdat we gebruikmaken van externe betalingsproviders dus uw betaalgegevens zijn veilig gebleven.
Codemasters CodeM database
Wij geloven dat namen van leden, gebruikersnamen, schermnamen, e-mailadressen, geboortedata, gecodeerde wachtwoorden, nieuwsbriefvoorkeuren, biografieën die door gebruikers zijn ingevoerd, details van de laatste activiteit op de website, IP-adressen en details van Xbox Live Gamertags allemaal zijn gecompromitteerd.
Hoewel we niet zeker weten dat deze gegevens ook daadwerkelijk werden gedownload naar een extern apparaat, moeten we aannemen, sinds er toegang werd verkregen, dat deze gegevens gecompromitteerd en/of gestolen zijn.
De Codemasters.com website zal de aankomende tijd offline blijven terwijl al het verkeer van Codemasters.com wordt omgeleid naar de Codemasters Facebook-pagina. Een nieuwe website wordt later dit jaar gelanceerd.
Advies
Voor uw veiligheid raden we u in eerste instantie aan om de wachtwoorden te wijzingen die u voor andere Codemasters-accounts gebruikt. Als u dezelfde inloggegevens voor andere websites gebruikt, zou u die gegevens ook moeten wijzigen. Daarnaast moet u extra op uw hoede zijn voor mogelijke scams via e-mail, telefoon of per post die u om persoonlijke of gevoelige informatie vragen. Codemasters zal u nooit om betaalgegevens vragen zoals creditcardnummers of bankrekeningdetails of om wachtwoorden of andere gegevens waarmee u te identificeren bent. Wees tevens op uw hoede voor frauduleuze e-mails met links die van Codemasters lijken te komen en u uitnodigen om websites te bezoeken. De veiligste manier om uw favoriete websites te bezoeken, is door het adres handmatig in de adresbalk van uw browser in te typen.
Helaas is Codemasters is het laatste slachtoffer van doorlopende aanvallen tegen verschillende gamebedrijven. We verzekeren u dat we alles binnen onze juridische mogelijkheden in het werk stellen om de daders te achterhalen en te straffen.
We verontschuldigen ons voor dit incident en betreuren eventueel ongemak.
Mocht u nog vragen hebben of met iemand van de klantenservice willen spreken, stuur dan een e-mail naar custservice@codemasters.com.
Ik ook iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef Bozz187 het volgende:
Haha krijg ik net een mailtje dat mijn codemaster account is gehackt... Wat is er gedaan een dirt 3 vip code gebruikt. Wtf!
over een uur staat 'ie op mn laptopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand al Duke Nukem gespeeld?
Zometeen even halen.
Lees vooral slechte dingen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand al Duke Nukem gespeeld?
Zometeen even halen.
Heb je Dirt3 niet?quote:
verkoop hem dan aan mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Dirt 3 heb ik ook liggen ja, maar nog niet uit het doosje gehaald eigenlijk
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Dirt 3 heb ik ook liggen ja, maar nog niet uit het doosje gehaald eigenlijk
Met halen bedoelen we heel wat anders he.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
Omg jullie gaan toch niet duke shizzle halen he..![]()
En dan zeggen ze van jaaaaaaaaaa maar die grahics horen kanker lelijk te zijn en de AI hoort gewoon dom te zijn.wat een faal spel.
Duke Nukem Forever is leuk om dezelfde rede dat Duke Nukem 3d leuk was. (en nog steeds is)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
Omg jullie gaan toch niet duke shizzle halen he..![]()
En dan zeggen ze van jaaaaaaaaaa maar die grahics horen kanker lelijk te zijn en de AI hoort gewoon dom te zijn.wat een faal spel.
Hebben ze daar geen hitmarkers dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Duke Nukem Forever is leuk om dezelfde rede dat Duke Nukem 3d leuk was. (en nog steeds is)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen hitmarkers dan?
[..]
[..]
Facking breezah.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:32 schreef dreamzk het volgende:
Zo de nieuwe BB torch besteld, mn oude Bold valt figuurlijk uit elkaar, balletje scrollt niet meer naar beneden. Cant wait voor mn nieuwe tel, al mn smatjes hosselen met die ping jwzzz
Jij gaat zo hard balen, team genoot had hem en het ding is zo traag als fuck!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:32 schreef dreamzk het volgende:
Zo de nieuwe BB torch besteld, mn oude Bold valt figuurlijk uit elkaar, balletje scrollt niet meer naar beneden. Cant wait voor mn nieuwe tel, al mn smatjes hosselen met die ping jwzzz
Ach waarom moet alles snel gaan, lekker rustig genieten van het leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij gaat zo hard balen, team genoot had hem en het ding is zo traag als fuck!
Jep, en mocro's en negers.quote:
Misschien heeft ie gewisseld met aardappel en heeft ie dus een iPhone omdat corps.quote:
Je moet toch toegeven dat er veel mocro's met BB's zijn.quote:
Care? Mocros hebben die witte breezer apparaten, alleen true OG's hebben de torchquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er veel mocro's met BB's zijn.
En dat interesseert mij waarom?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat er veel mocro's met BB's zijn.
Weetikveel, omdat jij er ook een bent?quote:
Alleen tryhards bedoel je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Care? Mocros hebben die witte breezer apparaten, alleen true OG's hebben de torch
Uhh, nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Weetikveel, omdat jij er ook een bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |