Ja hoor, ik vind het goed knul.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel, je moet niet denken dat ik topics van jou of over de PvdA anders behandel. Dat is gewoon onzin.
maar goed die uitleg zal je toch niet accepteren.
Probeer daar maar eens even over na te denken. In de openingspost van dit topic staan een paar tips.quote:
Hoe speelt hij dan op de man?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef fokthesystem het volgende:
PvdA moet schoon schip maken
hoezo op de man spelen en ook nog eens HEEEELL ERGGG LAAAAAAATTTT ?
Beginnen met knuppel , (<- komma) verwijten maken.quote:
Hij reageert in het topic maar een keer op jou, en je beargumentatie is voor de rest onduidelijk. Graag duidelijke en explicitie argumenten.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Beginnen met knuppel , (<- komma) verwijten maken.
en alles daarvoor, zoals VELE posts eerder : vrijdag 13 mei 2011 @ 15:14:34 #103
quote 179949 enz. niet al ingrijpen.
Nee gewoon na tig weken iemand uit de rij pikken, en op zo een manier.
Alsof al die eerdere reacties er gewoon niet staan...
Niet, anders ontstaat er een wildgroei aan N&A-topics, naast dat elke scheet van de PVV of PvdA een apart topic krijgt, dit is onoverzichtelijk, en niet te doen voor mensen die naast moderator ook nog deelnemer aan de maatschappij zijn. (Als ze niet ziek thuis zitten)quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef eriksd het volgende:
Wanneer stappen jullie eens af van die centrale topics?
Nja, wat je nu hebt is een tweetal centrale topics die voor geen meter lopen, en totaal geen drive om een goed onderbouwd pvda of pvv topic te maken omdat het toch wel gesloten wordt onder verwijzing naar de twee baggertopics.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet, anders ontstaat er een wildgroei aan N&A-topics, naast dat elke scheet van de PVV of PvdA een apart topic krijgt, dit is onoverzichtelijk, en niet te doen voor mensen die naast moderator ook nog deelnemer aan de maatschappij zijn. (Als ze niet ziek thuis zitten)
Nieuwsberichten kunnen in de centrale topics, als men in plaats van een selectief intergratiestandpunt bediscussieert in een apart, een Intergratie-topic start, krijg je een veel opener discussie.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, wat je nu hebt is een tweetal centrale topics die voor geen meter lopen, en totaal geen drive om een goed onderbouwd pvda of pvv topic te maken omdat het toch wel gesloten wordt onder verwijzing naar de twee baggertopics.
Dat (knuppel) an sich kan ik makkelijk hebben, het neemt echter zijn inzet op die wijze en de context waarin niet weg.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:19 schreef JoaC het volgende:
Als knuppel al bezwaarlijk is, leven we straks in Noord-Korea
1 keer ja, ongeveer zo:quote:Hij reageert in het topic maar een keer op jou, en je beargumentatie is voor de rest onduidelijk. Graag duidelijke en explicitie argumenten.
Je beargumenteert nu niets, en de opmaak van je post is niet erg plezierig om te lezen, zou je iets duidelijker willen zijn op beide terreinen?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat (knuppel) an sich kan ik makkelijk hebben, het neemt echter zijn inzet op die wijze en de context waarin niet weg.
[..]
1 keer ja, ongeveer zo:
topic uit 2008 is 1
2 3 4 5 6 7 en dan bij reactie 8 komt er ineens iemand die in 2011 verder gaat, die wordt niets aangezegd.
Een nummer 9, 10 enz. volgen, er is geen mod-commentaar.
Dan zet ik er wat en ineens is het not done om te reageren op een topic uit 2008, en niet iemand ooit eerder er voor is dan de knuppel, nee ik![]()
Zoals gezegd, eerrrggggg laaaaatttttt
Het is geen argument, het is een chronologische weerspiegeling van zaken.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:40 schreef JoaC het volgende:
Je beargumenteert nu niets, en de opmaak van je post is niet erg plezierig om te lezen, zou je iets duidelijker willen zijn op beide terreinen?
Die slaan het forum compleet dood...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:21 schreef eriksd het volgende:
Wanneer stappen jullie eens af van die centrale topics?
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is geen argument, het is een chronologische weerspiegeling van zaken.
krantenkop: mod modereert plotsklaps 1 nr. zoveel in de rij op wat anderen al weken (Voor de gemodde persoon) doen
Onzin, kijk alleen al eens naar de index. Er kan gewoon nog heel erg veel maar we willen van POL niet de zoveelste telegraaf, Geenstijl of frontpage kloon maken waar het alleen maar draait om lekker dom hakken op alles naar aanleiding van nieuwsberichtjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die slaan het forum compleet dood...
Zo proberen we het inderdaad een beetje te scheiden. Neem dat 'schandaal' rond Cramer. Daarover zijn twee topics aangemaakt, 1 door 3-voud en 1 door Pietverdriet. Dat van 3-voud was niet meer dan een bashtopic, dat past prima in zo'n centraal topic terwijl Piet een topic maakte 'naar aanleiding van' waaruit best een interessante discussie kan ontstaan en zo is het een eigen topic waard.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Tem het volgende:
vaak ben ik het niet eens met de mods maar nu wel. volgens mij is er genoeg ruimte naast de centrale topics om een inhoudelijk apart topic te starten waar het de PVV of PvdA raakvlak heeft. Sneu bash geneuzel kunnen in die afreageer centrale topics.
(dat woord bestaat niet)quote:
Klopt, contaminatiequote:
Maak het dan duidelijk en NOEM het dan ook 'grote partij x bash topic' of zoquote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Tem het volgende:
Sneu bash geneuzel kunnen in die afreageer centrale topics.
Maar ik ben voor een Federaal Europa, is VSEUSSR dan geen betere titel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef du_ke het volgende:
USSR Willekeur, ja dat zal het zijn. Mogen we er misschien ook EUSSR willekeur van maken?
Als ik er mag moderaten, prima!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
Een centraal FTS topic is natuurlijk ook een optie. Al die meuk in één topic.
Deal!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ik er mag moderaten, prima!Sterrenstatus!
virtueel-martelaar
PostalGold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Hi_flyer het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/337393
spammert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De post is op jouw verzoek weggehaald en dat is prima maar bedenk je wel dat dit een openbaar forum is. Daarin wordt meegelezen (er is in de SC wel vaker naar die reeks verwezen, dat weet je zelf ook wel) en worden soms posts van elders aangehaald. Probeer daar in je posts rekening mee te houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[POLCAFE #2169] Waar de zure zeikerd weer toeslaat
B_A post hier mijn quote uit R&P.
Hoe ziekelijk dit is hoef ik niet uit te leggen.
Fiksedquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:50 schreef Zienswijze het volgende:
Deze TT moet deel II zijn.
VVD: Laat werkloze jongeren uit Spanje maar komen I
Of een mod het even kan veranderen. Bedankt
Tja als je zo makkelijk tevreden bent moet je maar terug naar Geenstijlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind dat het topic van Eriksd weer open moet. Er is best ruimte voor een inhoudelijke discussie omtrent het beleid van links.
Daarbij kan een beetje meligheid in POL zeker geen kwaad. Ik heb zelden in mijn hele leven zo een geslaagde grap gezien.
De discussie ging vooral om de vorm, welke de discussieruimte beperkt door zijn minder serieuze ("grappige") inslag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef OeJ het volgende:
• Voor slowchatten / minder serieuze discussies kan je in het POL-Café terecht
• Zorg dat topics een duidelijk politiek onderwerp hebben, en er ruimte tot discussie is.
Mijn vorm mag jou dan niet aanstaan, jouw argumentatie raakt kant noch wal. Er is een duidelijk politiek onderwerp, nl. het sluiten van gevangenissen (dôh).
Ik noem argumenten, en er zijn ook inhoudelijke reacties geplaatst, dus die discussie was gewoon aanwezig.
Hallo, meneer de dictator, "de instructies van moderators op hoort te volgen", waar heb je dan FB-topic voor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
De discussie ging vooral om de vorm, welke de discussieruimte beperkt door zijn minder serieuze ("grappige") inslag.
Het feit dat er in verhouding maar een minimaal aantal inhoudelijke reacties waren zegt ook wel wat.
Ook had je in de FOK!forum Policy kunnen lezen dat je instructies van moderators op hoort te volgen, en in mijn ogen deed ik geen onredelijk verzoek.
Hoiquote:
Coulancequote:"de instructies van moderators op hoort te volgen", waar heb je dan FB-topic voor?
Er was geen serieuze discussie = de vorm dus, dat maakt jouw opmerking over een leesbril opmerkelijker, aangezien ik nergens het onderwerp in mijn woordgebruik. Als je beter had gelezen, had je gezien dat ik het over het tweede deel van de richtlijn hadquote:Jij kan een verzoek indienen, ik ben het er niet mee eens, dus verander ik het niet. Voìla. Daarna zeg jij dat er geen serieus politiek onderwerp is, + dat er geen discussie is.Koop een leesbril.
Je kan mijn moderatie ter discussie stellen bij de admins.quote:Eigenlijk heeft dit verder ook geen zin, merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |