Klopt, contaminatiequote:
Maak het dan duidelijk en NOEM het dan ook 'grote partij x bash topic' of zoquote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Tem het volgende:
Sneu bash geneuzel kunnen in die afreageer centrale topics.
Maar ik ben voor een Federaal Europa, is VSEUSSR dan geen betere titel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef du_ke het volgende:
USSR Willekeur, ja dat zal het zijn. Mogen we er misschien ook EUSSR willekeur van maken?
Als ik er mag moderaten, prima!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Tem het volgende:
Een centraal FTS topic is natuurlijk ook een optie. Al die meuk in één topic.
Deal!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ik er mag moderaten, prima!Sterrenstatus!
virtueel-martelaar
PostalGold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:30 schreef Hi_flyer het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/337393
spammert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De post is op jouw verzoek weggehaald en dat is prima maar bedenk je wel dat dit een openbaar forum is. Daarin wordt meegelezen (er is in de SC wel vaker naar die reeks verwezen, dat weet je zelf ook wel) en worden soms posts van elders aangehaald. Probeer daar in je posts rekening mee te houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[POLCAFE #2169] Waar de zure zeikerd weer toeslaat
B_A post hier mijn quote uit R&P.
Hoe ziekelijk dit is hoef ik niet uit te leggen.
Fiksedquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:50 schreef Zienswijze het volgende:
Deze TT moet deel II zijn.
VVD: Laat werkloze jongeren uit Spanje maar komen I
Of een mod het even kan veranderen. Bedankt
Tja als je zo makkelijk tevreden bent moet je maar terug naar Geenstijlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 03:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind dat het topic van Eriksd weer open moet. Er is best ruimte voor een inhoudelijke discussie omtrent het beleid van links.
Daarbij kan een beetje meligheid in POL zeker geen kwaad. Ik heb zelden in mijn hele leven zo een geslaagde grap gezien.
De discussie ging vooral om de vorm, welke de discussieruimte beperkt door zijn minder serieuze ("grappige") inslag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:24 schreef OeJ het volgende:
• Voor slowchatten / minder serieuze discussies kan je in het POL-Café terecht
• Zorg dat topics een duidelijk politiek onderwerp hebben, en er ruimte tot discussie is.
Mijn vorm mag jou dan niet aanstaan, jouw argumentatie raakt kant noch wal. Er is een duidelijk politiek onderwerp, nl. het sluiten van gevangenissen (dôh).
Ik noem argumenten, en er zijn ook inhoudelijke reacties geplaatst, dus die discussie was gewoon aanwezig.
Hallo, meneer de dictator, "de instructies van moderators op hoort te volgen", waar heb je dan FB-topic voor?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:36 schreef JoaC het volgende:
[..]
De discussie ging vooral om de vorm, welke de discussieruimte beperkt door zijn minder serieuze ("grappige") inslag.
Het feit dat er in verhouding maar een minimaal aantal inhoudelijke reacties waren zegt ook wel wat.
Ook had je in de FOK!forum Policy kunnen lezen dat je instructies van moderators op hoort te volgen, en in mijn ogen deed ik geen onredelijk verzoek.
Hoiquote:
Coulancequote:"de instructies van moderators op hoort te volgen", waar heb je dan FB-topic voor?
Er was geen serieuze discussie = de vorm dus, dat maakt jouw opmerking over een leesbril opmerkelijker, aangezien ik nergens het onderwerp in mijn woordgebruik. Als je beter had gelezen, had je gezien dat ik het over het tweede deel van de richtlijn hadquote:Jij kan een verzoek indienen, ik ben het er niet mee eens, dus verander ik het niet. Voìla. Daarna zeg jij dat er geen serieus politiek onderwerp is, + dat er geen discussie is.Koop een leesbril.
Je kan mijn moderatie ter discussie stellen bij de admins.quote:Eigenlijk heeft dit verder ook geen zin, merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |