Kom maar naar de slowchat als je nog even door wil zeiken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... dat wilde je toch?
neh.. ik heb al genoeg gelezen hoe jullie graag in OUD relletje uitlokken enzo..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kom maar naar de slowchat als je nog even door wil zeiken.
Omdat het gewoon bashen is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:
En weer een PvdA'er door de bocht...
Maar Du_ke, waarom moet dit in het centrale topic? Als het daar was gepost had ik het nooit gelezen en dat geldt natuurlijk voor meer mensen.
Okay, dus als je het anders verwoordt dan kan het prima.quote:
Als er een goed topic met een goede openingspost omheen gebouwd was had het ook wel apart gekund eventueel. Nu was het niet meer dan goedkoop bashen.. En met 1 serieuze reactie in 6 posts leek het ook niet veel potentie te hebben..quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:
Maar Du_ke, waarom moet dit in het centrale topic? Als het daar was gepost had ik het nooit gelezen en dat geldt natuurlijk voor meer mensen.
Blijkbaar houden we een stuk of 12 centrale posts over, elk van/over 1 partij. Die indruk krijg ik ervan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Dagonet het volgende:
Geef maar toe dat het je jeukte. Dan is iedereens voorgevoel bevestigd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als er een goed topic met een goede openingspost omheen gebouwd was had het ook wel apart gekund eventueel. Nu was het niet meer dan goedkoop bashen.. En met 1 serieuze reactie in 6 posts leek het ook niet veel potentie te hebben..
Als je er een goed topic van maakt zou het eventueel kunnen maar dan nog lijkt het me eerder nieuws dan politiek geloof ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, dus als je het anders verwoordt dan kan het prima.
Recent de index van POL nog wel eens bekekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijkbaar houden we een stuk of 12 centrale posts over, elk van/over 1 partij. Die indruk krijg ik ervan.
Volgens mij was het eerder bij jou iets wat jeukte waardoor je zo nodig een of ander GS berichtje moest posten zonder enige aanzet tot discussie en enkel als doel dom bashen. Dan pas je daar ook misschien wel beterquote:[..]
Geef maar toe dat het je jeukte. Dan is iedereens voorgevoel bevestigd.
Ja joh. We lezen hier ook nooit nieuws vanuit pol. partijen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je er een goed topic van maakt zou het eventueel kunnen maar dan nog lijkt het me eerder nieuws dan politiek geloof ik.
Je komt hier wel vaker neem ik aan, toch? Dan weet je dat je reacties nodig hebt om een discussie op gang te krijgen. Das namelijk ook de definitie van een discussie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij was het eerder bij jou iets wat jeukte waardoor je zo nodig een of ander GS berichtje moest posten zonder enige aanzet tot discussie en enkel als doel dom bashen. Dan pas je daar ook misschien wel beter.
Dit soort berichten hebben we hier nu eenmaal vaker in NWS staan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja joh. We lezen hier ook nooit nieuws vanuit pol. partijen.
Ik moet hier even aan de quote in mijn onderschrift denken.
En jij komt hier ook vaker en dan weet je dat een openingspost in een topic bij voorkeur toch wel aan bepaalde minimumeisen moet voldoen. Domme bashtopics is niet echt waar we naar op zoek zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je komt hier wel vaker neem ik aan, toch? Dan weet je dat je reacties nodig hebt om een discussie op gang te krijgen. Das namelijk ook de definitie van een discussie.
"Dom bashtopic" is jouw beoordeling op basis van je persoonlijk voorliefde van de PvdA. Duh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij komt hier ook vaker en dan weet je dat een openingspost in een topic bij voorkeur toch wel aan bepaalde minimumeisen moet voldoen. Domme bashtopics is niet echt waar we naar op zoek zijn.
Was ook te zien aan je topic veel kans op discussie zat er niet in.
Dan verschillen we hierover van meningquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Dom bashtopic" is jouw beoordeling op basis van je persoonlijk voorliefde van de PvdA. Duh.
Verder voldeed het keurig aan de regels dunkt me. Volledig, met bronverwijzing en een mening erover.
Wees gerust. Hier geen frustratie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan verschillen we hierover van mening. Als je de volgende keer wel je best doet op je topic heb je wat meer kans dat het open blijft. Scheelt je toch weer wat frustratie.
Aha, het was zeker ook vooringenomenheid toen ik de topics van zetalore sloot vandaag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust. Hier geen frustratie.
Enkel een schouwspel van je vooringenomenheid. Nog dank ervoor.
Geen idee. Doet ook niet ter zake in deze.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, het was zeker ook vooringenomenheid toen ik de topics van zetalore sloot vandaag?
Toch wel, je moet niet denken dat ik topics van jou of over de PvdA anders behandel. Dat is gewoon onzin.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee. Doet ook niet ter zake in deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |