en waarom pas na twee wekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Klopt, spam is naast hamburgers in blik ook ongewenste reclame.
Ik bekeek het topic na de post van Cerbie in dit topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en waarom pas na twee weken
Onjuistquote:[ Bericht 99% gewijzigd door JoaC op 18-06-2011 16:55:28 ]
terwijl je eerst zelf al vrolijk in dat topic heb zitten posten?
Ik heb het topic bekeken toen ik de link in dit topic zag, en heb daarna mijn oordeel gebaseerd op het topic als geheel.quote:toen was het nog goed?
Een of twee keer een petitie promoten is in mijn ogen nog tolerant in mijn ogen, aangezien reclame maken reclame maken is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
la maar............
veel plezier nog geef me er voor mij part geef je me er nog 20 notes bij ga mijn postgeschiedenis
maar na, misschien vindt je nog iets...
als het opkomen voor dieren rechten tegenwoordig als spam wordt gezien dan is het
wel erg treurig.
Wat is dat nu weer voor argument?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
als het opkomen voor dieren rechten tegenwoordig als spam wordt gezien dan is het
wel erg treurig.
de ''richtlijnen''quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:00 schreef JoaC het volgende:
Heb de richtlijnen nu wel even verduidelijkt, laat de discussie verder maar zitten.
Mens, zeik niet zo en open nog een topic erover, dit keer mét politieke insteek en zonder feelgood petitie waar toch niks mee gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de ''richtlijnen''![]()
man je hebt gewoon al mijn laatste posts gewist, zo lijkt het net of in al die gewiste post
die link van de petitie stond wat helemaal niet waar is mijn laatste posts was gewoon een
antwoord op iemand anders daar stond die link helemaal niet in.
ja en voor de rest la maar zitten...
ow.. tegen jou mag ik niks meer terug zeggen want daar kreeg ik ook een note voorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mens, zeik niet zo en open nog een topic erover, dit keer mét politieke insteek en zonder feelgood petitie waar toch niks mee gaat gebeuren.
Ik heb enkel je topic hier aangekaart meis. Je hebt het zeker over de reactie op je gescheld in SC die ik binnen een minuut heb geëdit? We kunnen daar wel verder praten als je het graag wil.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. tegen jou mag ik niks meer terug zeggen want daar kreeg ik ook een note voor
je had hem toch eerst te hulp geroepen? en later je post weer veranderd, nou die hulp heb je gekregen hoor, dus 2x feli dan maar![]()
blijkbaar mag jij wel alles tegen mij zeggen, dus dat scheelt weer heh...
neh... ik hoef niet te praten met jou...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb enkel je topic hier aangekaart meis. Je hebt het zeker over de reactie op je gescheld in SC die ik binnen een minuut heb geëdit? We kunnen daar wel verder praten als je het graag wil.
Ik heb 1 post weggehaald in dit topic die niks toevoegde, was een goedkope reactie richting Cerbie omdat hij de topiclink hier neerzette..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
de ''richtlijnen''![]()
man je hebt gewoon al mijn laatste posts gewist, zo lijkt het net of in al die gewiste post
die link van de petitie stond wat helemaal niet waar is mijn laatste posts was gewoon een
antwoord op iemand anders daar stond die link helemaal niet in.
ja en voor de rest la maar zitten...
Inderdaad dat jij daar niet gepost had daar heb ik me in vergist dat was du_kequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb 1 post weggehaald in dit topic die niks toevoegde, was een goedkope reactie richting Cerbie omdat hij de topiclink hier neerzette..
Ik heb alle posts met de petitie veranderd in "-spam-", ik wil de berichtlogs wel posten, maar dan heb je voor de tweede keer een aantoonbare onwaarheid over mij geuit. (Eerste was over eerder posten in jouw Blekertopic)
Trouwens.. nu maak jij een vergissing hoe kan ik nu reageren op Cerbie in dat topicquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb 1 post weggehaald in dit topic die niks toevoegde, was een goedkope reactie richting Cerbie omdat hij de topiclink hier neerzette..
Ik heb alle posts met de petitie veranderd in "-spam-", ik wil de berichtlogs wel posten, maar dan heb je voor de tweede keer een aantoonbare onwaarheid over mij geuit. (Eerste was over eerder posten in jouw Blekertopic)
Ohjee, dat wordt weer wat.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind een maand ook wel wat rigoureus.
En PHP schijnt toch ook binnenkort weer binnen te mogen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Trouwens.. nu maak jij een vergissing hoe kan ik nu reageren op Cerbie in dat topic
als die daar helemaal niet gepost heeft
Beter lezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb 1 post weggehaald in DIT topic die niks toevoegde, was een goedkope reactie richting Cerbie omdat hij de topiclink hier neerzette..
ik heb helemaal geen zin om hier over door te zeiken maar ik weet bijna zeker dat in ieder gevalquote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
[..]
Beter lezen.
In het gesloten topic heb ik alle posts met de petitie gereduceerd tot -spam-, iets wat de andere moderators kunnen bevestigen.
Je bent anders aardig op dreef.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zin om hier over door te zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |