jij bent triestquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat je niet kan lezen kan je ook niks aan doen maar dat je een ban gaat aanvragen is wel ubertriest
He? Kun je dit al niet trekken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
Kan die flauwekul van MLG niet een keer stoppen?? Ik word er een beetje moe van.
Sja, beter op de man persoonlijk, dan een hele klasse. Generaliseren is erger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
mlg, je bent vers terug van een ban wegens elke keer maar op de man spelen. Dan is daar weer vrolijk mee doorgaan na je ban niet zo'n heel geweldig idee...
Gewoon op inhoud gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Sja, beter op de man persoonlijk, dan een hele klasse. Generaliseren is erger.
Ik snap het niet man. Ik spreek uit mijn hart, respecteer dat.quote:
Niet als je daarbij keer op keer op keer op keer op de man gaat spelen. Dat respecteren en accepteren we simpelweg niet. Snap je dat niet dan heb je hier vermoedelijk niet veel te zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik snap het niet man. Ik spreek uit mijn hart, respecteer dat.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel waar![]()
Heb je al getekend ?
http://wildedierendetentuit.nl/home/onderteken-de-petitie
Herhaaldelijk gespam van een of andere petitie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef dit topic nog een schopje voor de mensen die dit nieuws misschien ''gemist''
hebben en nog eventueel de petitie zouden willen ondertekenen...
Link?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk eens naar wat GSbrder allemaal uit kraamt. Tot persoonlijke aanvallen ("ga eens werken") aan toe.
Inderdaad, heel erg politiek dichtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Cerbie het volgende:
Sinds wanneer valt petities dumpen niet meer onder de spamregeling dan?
De OP bestaat louter uit
[nieuwsbericht]
[petitielink]
[filmpje]
[petitielink]
[ZE HEBBEN U HULP NODIG!!]
[petitielink]
Heel politiek.
Hij haalt een voorbeeld erbij, het ging wel degelijk over dubbeltjes en kwartjes. Was alleen een andere munteenheid(Afrikaans)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, dat "knul" had er niet bij gehoeven maar ik constateerde dat hij voor de zoveelste keer gewoon van onderwerp verandert en van de hak op de tak springt.
Dit blijft persoonlijk, dat kunnen we allebei beter latenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, dat "knul" had er niet bij gehoeven maar ik constateerde dat hij voor de zoveelste keer gewoon van onderwerp verandert en van de hak op de tak springt.
Klopt, spam is naast hamburgers in blik ook ongewenste reclame.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bleker bereidt een wijziging voor van het Besluit op de uitheemse dier
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |