Heb al gezocht en is niet te vinden en ik wil weten waaromquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je maar beter gaan zoeken. POL is niet jouw zoekhulp op het internet. Een politiek discussie topic met enige inhoud is van harte welkom maar je produceert helaas voornamelijk bagger en daar hebben we niet zo veel trek in.
Je hebt een OP aangeleverd van niks. Dat bleek ook uit de reacties in je topic en jouw reactie daar vervolgens op. Nadat ik dit alles had gelezen was er geen andere conclusie mogelijk dan dat het topic gesloten zou gaan worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb al gezocht en is niet te vinden en ik wil weten waarom
Maar dat staat allemaal al in de OP, lijkt me slim als je die eerst gaat lezen voor je misbruik maakt van je mod functie
Onderbouwen lukt je niet ergquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt een OP aangeleverd van niks. Dat bleek ook uit de reacties in je topic en jouw reactie daar vervolgens op. Nadat ik dit alles had gelezen was er geen andere conclusie mogelijk dan dat het topic gesloten zou gaan worden.
Als je de volgende keer eens met een onderbouwde openingspost zou komen van enig niveau zou dat al een slok op een borrel schelen. En nogmaals POL is niet jouw zoekhulp op het internet, neem een cursus google....quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Onderbouwen lukt je niet erg
Die info is er niet, ben jij scheel of zo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je de volgende keer eens met een onderbouwde openingspost zou komen van enig niveau zou dat al een slok op een borrel schelen. En nogmaals POL is niet jouw zoekhulp op het internet, neem een cursus google....
Die info is er wel maar jij bent te beroerd om zelf moeite te doen. Nogmaals POL is niet je google zoekhulp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die info is er niet, ben jij scheel of zo?
jij bent te beroerd om zelf moeite te doen. Nogmaals POL is niet je google zoekhulpquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef die info dan eens als die er wel is?
Jij schijnbaar te beroerd om gewoon antwoord te geven op een vraag. Bij mij thuis heet dat fatsoenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
jij bent te beroerd om zelf moeite te doen. Nogmaals POL is niet je google zoekhulp
Ik vind van wel, interessant is de reden er achterquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Zeeland het volgende:
Als die info niet beschikbaar is. Dan nog is het geen topic over politiek.
dan ben je in BNW misschien beter op je plaats.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind van wel, interessant is de reden er achter
Je hebt niks uitgelegd dus er valt niks te snappenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan ben je in BNW misschien beter op je plaats.
Maar ik ben er wel klaar mee, het is je nu een keer of 10 uitgelegd en je weigert het toch te snappen.
1 de mods hebben gelijk .. je vraag is geen pollonderwerpquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb al gezocht en is niet te vinden en ik wil weten waarom
Maar dat staat allemaal al in de OP, lijkt me slim als je die eerst gaat lezen voor je misbruik maakt van je mod functie
Wat voor discussie wilde je op gang brengen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik zoek staat gewoon in de OP
het is me nog steeds niet duidelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat ik zoek staat gewoon in de OP
volgens mij geen ...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat voor discussie wilde je op gang brengen?
Antwoord staat in de topicquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
het is me nog steeds niet duidelijk
temeer omdat je steeds geen antwoorden geeft op mijn vragen
wat mankeert er aan deze link :
http://statline.cbs.nl/St(...)1,3-4&D6=a,!0-8&VW=T
zoek je 1 tabel met links een kolom van landen en daarachter hoeveel burgers van Nederland daar geboren zijn..?
tot nu toe is dat het meest logische wat je zou kunnen bedoelen..
volgens mij kun je die tabel zelf maken op de cbs-website, maar dan moet je wel handen uit de mouwen steken
jezus man... wat ben jij een lulquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Antwoord staat in de topic
Wat heb je uitgelegd dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef du_ke het volgende:
Het is mooi met je geweest. Het is je onderhand 12 keer uitgelegd en je weigert het te snappen. Het topic is en blijft dicht en tenzij je met nieuwe argumenten komt is de discussie hier ook over.
Dat POL niet je google zoekhulp isquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat heb je uitgelegd dan?
Dat je niet kan lezen kan je ook niks aan doen maar dat je een ban gaat aanvragen is wel ubertriestquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
een FA'er zou een ban kunnen overwegen wegens trollen.
wederom heb ik me ingespannen een tabel te vinden .. en alweer toont Diego dat het hem niet interesseert, weigert hij duidelijk te zijn wat hij wel zoekt...
hij zet mensen aan het werk voor niks... een dankjewel is er ook niet bij..
jij bent triestquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat je niet kan lezen kan je ook niks aan doen maar dat je een ban gaat aanvragen is wel ubertriest
He? Kun je dit al niet trekken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
Kan die flauwekul van MLG niet een keer stoppen?? Ik word er een beetje moe van.
Sja, beter op de man persoonlijk, dan een hele klasse. Generaliseren is erger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
mlg, je bent vers terug van een ban wegens elke keer maar op de man spelen. Dan is daar weer vrolijk mee doorgaan na je ban niet zo'n heel geweldig idee...
Gewoon op inhoud gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef mlg het volgende:
[..]
Sja, beter op de man persoonlijk, dan een hele klasse. Generaliseren is erger.
Ik snap het niet man. Ik spreek uit mijn hart, respecteer dat.quote:
Niet als je daarbij keer op keer op keer op keer op de man gaat spelen. Dat respecteren en accepteren we simpelweg niet. Snap je dat niet dan heb je hier vermoedelijk niet veel te zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik snap het niet man. Ik spreek uit mijn hart, respecteer dat.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel waar![]()
Heb je al getekend ?
http://wildedierendetentuit.nl/home/onderteken-de-petitie
Herhaaldelijk gespam van een of andere petitie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geef dit topic nog een schopje voor de mensen die dit nieuws misschien ''gemist''
hebben en nog eventueel de petitie zouden willen ondertekenen...
Link?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk eens naar wat GSbrder allemaal uit kraamt. Tot persoonlijke aanvallen ("ga eens werken") aan toe.
Inderdaad, heel erg politiek dichtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Cerbie het volgende:
Sinds wanneer valt petities dumpen niet meer onder de spamregeling dan?
De OP bestaat louter uit
[nieuwsbericht]
[petitielink]
[filmpje]
[petitielink]
[ZE HEBBEN U HULP NODIG!!]
[petitielink]
Heel politiek.
Hij haalt een voorbeeld erbij, het ging wel degelijk over dubbeltjes en kwartjes. Was alleen een andere munteenheid(Afrikaans)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, dat "knul" had er niet bij gehoeven maar ik constateerde dat hij voor de zoveelste keer gewoon van onderwerp verandert en van de hak op de tak springt.
Dit blijft persoonlijk, dat kunnen we allebei beter latenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, dat "knul" had er niet bij gehoeven maar ik constateerde dat hij voor de zoveelste keer gewoon van onderwerp verandert en van de hak op de tak springt.
Klopt, spam is naast hamburgers in blik ook ongewenste reclame.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bleker bereidt een wijziging voor van het Besluit op de uitheemse dier
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |