abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98259192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan moet je maar beter gaan zoeken. POL is niet jouw zoekhulp op het internet. Een politiek discussie topic met enige inhoud is van harte welkom maar je produceert helaas voornamelijk bagger en daar hebben we niet zo veel trek in.
Heb al gezocht en is niet te vinden en ik wil weten waarom

Maar dat staat allemaal al in de OP, lijkt me slim als je die eerst gaat lezen voor je misbruik maakt van je mod functie :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98259440
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar dat staat allemaal al in de OP, lijkt me slim als je die eerst gaat lezen voor je misbruik maakt van je mod functie :')
Je hebt een OP aangeleverd van niks. Dat bleek ook uit de reacties in je topic en jouw reactie daar vervolgens op. Nadat ik dit alles had gelezen was er geen andere conclusie mogelijk dan dat het topic gesloten zou gaan worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_98259569
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je hebt een OP aangeleverd van niks. Dat bleek ook uit de reacties in je topic en jouw reactie daar vervolgens op. Nadat ik dit alles had gelezen was er geen andere conclusie mogelijk dan dat het topic gesloten zou gaan worden.
Onderbouwen lukt je niet erg :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98259686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Onderbouwen lukt je niet erg :')
Als je de volgende keer eens met een onderbouwde openingspost zou komen van enig niveau zou dat al een slok op een borrel schelen. En nogmaals POL is niet jouw zoekhulp op het internet, neem een cursus google....
pi_98259872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je de volgende keer eens met een onderbouwde openingspost zou komen van enig niveau zou dat al een slok op een borrel schelen. En nogmaals POL is niet jouw zoekhulp op het internet, neem een cursus google....
Die info is er niet, ben jij scheel of zo?
pi_98259980
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die info is er niet, ben jij scheel of zo?
Die info is er wel maar jij bent te beroerd om zelf moeite te doen. Nogmaals POL is niet je google zoekhulp.
pi_98260599
Geef die info dan eens als die er wel is?
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:01:34 #58
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_98260694
Als die info niet beschikbaar is. Dan nog is het geen topic over politiek.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_98260860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef die info dan eens als die er wel is?
jij bent te beroerd om zelf moeite te doen. Nogmaals POL is niet je google zoekhulp
pi_98261006
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

jij bent te beroerd om zelf moeite te doen. Nogmaals POL is niet je google zoekhulp
Jij schijnbaar te beroerd om gewoon antwoord te geven op een vraag. Bij mij thuis heet dat fatsoen
pi_98261039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Zeeland het volgende:
Als die info niet beschikbaar is. Dan nog is het geen topic over politiek.
Ik vind van wel, interessant is de reden er achter
pi_98261215
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik vind van wel, interessant is de reden er achter
dan ben je in BNW misschien beter op je plaats.
Maar ik ben er wel klaar mee, het is je nu een keer of 10 uitgelegd en je weigert het toch te snappen.
pi_98261285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

dan ben je in BNW misschien beter op je plaats.
Maar ik ben er wel klaar mee, het is je nu een keer of 10 uitgelegd en je weigert het toch te snappen.
Je hebt niks uitgelegd dus er valt niks te snappen
pi_98261555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

1 de mods hebben gelijk .. je vraag is geen pollonderwerp
2 je maakt niet duidelijk wat je nu wél zoekt, dus hoe kun je antwoorden krijgen als niet duidelijk is wat je bedoelt
3 ik gaf je deze link en ik vroeg je wat daaraan mankeert:
http://statline.cbs.nl/St(...)1,3-4&D6=a,!0-8&VW=T
opnieuw geef je geen duidelijk antwoord
4 onderwijl had ik ook de indruk dat je te lui was om zelf te zoeken en bezig was fokusers aan het werk te zetten
5 topic is terecht dicht
6 in slowchat kun je verder vragen..?
pi_98261636
Wat ik zoek staat gewoon in de OP
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:38:11 #66
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_98262338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat voor discussie wilde je op gang brengen?
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_98263222
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
het is me nog steeds niet duidelijk
temeer omdat je steeds geen antwoorden geeft op mijn vragen
wat mankeert er aan deze link :

zoek je 1 tabel met links een kolom van landen en daarachter hoeveel burgers van Nederland daar geboren zijn..?
tot nu toe is dat het meest logische wat je zou kunnen bedoelen..
volgens mij kun je die tabel zelf maken op de cbs-website, maar dan moet je wel handen uit de mouwen steken
pi_98263288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Wat voor discussie wilde je op gang brengen?
volgens mij geen ...
hij zoekt een bepaald soort tabel, maar hij kan niet duidelijk maken wat hij precies wilt
en als dat al niet duidelijk is... hoe kan er dan een zinnige discussie komen ?
pi_98263447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

het is me nog steeds niet duidelijk
temeer omdat je steeds geen antwoorden geeft op mijn vragen
wat mankeert er aan deze link :

zoek je 1 tabel met links een kolom van landen en daarachter hoeveel burgers van Nederland daar geboren zijn..?
tot nu toe is dat het meest logische wat je zou kunnen bedoelen..
volgens mij kun je die tabel zelf maken op de cbs-website, maar dan moet je wel handen uit de mouwen steken
Antwoord staat in de topic
pi_98263651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Antwoord staat in de topic
jezus man... wat ben jij een lul
ik probeer je te helpen met vragen die duidelijkheid geven, dan zit jij vaag te wezen en te verwijzen naar andere vaagheden
laatste keer mijn hulp
bedoel je zoiets:
http://statline.cbs.nl/St(...),T&STB=G1,G4,G5&VW=T
pi_98263659
Het is mooi met je geweest. Het is je onderhand 12 keer uitgelegd en je weigert het te snappen. Het topic is en blijft dicht en tenzij je met nieuwe argumenten komt is de discussie hier ook over.
pi_98263864
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef du_ke het volgende:
Het is mooi met je geweest. Het is je onderhand 12 keer uitgelegd en je weigert het te snappen. Het topic is en blijft dicht en tenzij je met nieuwe argumenten komt is de discussie hier ook over.
Wat heb je uitgelegd dan?
pi_98263945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat heb je uitgelegd dan?
Dat POL niet je google zoekhulp is
Dat het topic weinig of niets met politiek te maken heeft
Dat je OP gewoon zeer zwaar onder de maat is
Dat je moet stoppen met huilen en zeuren
Dat je het antwoord op je vraag al zeker 10 keer hebt gekregen.
Dat dit het laatste is wat ik hier over zeg.
pi_98264444
een FA'er zou een ban kunnen overwegen wegens trollen.
wederom heb ik me ingespannen een tabel te vinden .. en alweer toont Diego dat het hem niet interesseert, weigert hij duidelijk te zijn wat hij wel zoekt...
hij zet mensen aan het werk voor niks... een dankjewel is er ook niet bij..
pi_98264730
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Bluesdude het volgende:
een FA'er zou een ban kunnen overwegen wegens trollen.
wederom heb ik me ingespannen een tabel te vinden .. en alweer toont Diego dat het hem niet interesseert, weigert hij duidelijk te zijn wat hij wel zoekt...
hij zet mensen aan het werk voor niks... een dankjewel is er ook niet bij..
Dat je niet kan lezen kan je ook niks aan doen maar dat je een ban gaat aanvragen is wel ubertriest :')
pi_98264896
Kappen, nu.
pi_98265157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat je niet kan lezen kan je ook niks aan doen maar dat je een ban gaat aanvragen is wel ubertriest :')
jij bent triest
ik zoek voor jouw tabels, ik stel ze online samen en dan geeft je een vaag antwoord of je negeert het volkomen... ik vraag je herhaaldelijk nu eens duidelijk te worden ..
ook al weer een vaag antwoord of geen antwoord...
mijn laatste link was misschien het meest wat je bedoelde, zover ik je vage aanwijzingen bijeen kon schrapen...... maar je negeert die link totaal
dus..... je zoekt niks.... je trollt
pi_98265271
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door du_ke op 16-06-2011 20:39:49 (En ik heb het gehad met jou) ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:19:41 #79
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98271097
Kan die flauwekul van MLG niet een keer stoppen?? Ik word er een beetje moe van.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:27:25 #80
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_98271539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
Kan die flauwekul van MLG niet een keer stoppen?? Ik word er een beetje moe van.
He? Kun je dit al niet trekken?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:28:56 #81
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98271630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef mlg het volgende:

[..]

He? Kun je dit al niet trekken?
Jawel hoor, ik word er alleen een beetje moe van.
pi_98271783
mlg, je bent vers terug van een ban wegens elke keer maar op de man spelen. Dan is daar weer vrolijk mee doorgaan na je ban niet zo'n heel geweldig idee :')...
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:33:14 #83
294269 mlg
pi_98271864
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
mlg, je bent vers terug van een ban wegens elke keer maar op de man spelen. Dan is daar weer vrolijk mee doorgaan na je ban niet zo'n heel geweldig idee :')...
Sja, beter op de man persoonlijk, dan een hele klasse. Generaliseren is erger.
pi_98271898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef mlg het volgende:

[..]

Sja, beter op de man persoonlijk, dan een hele klasse. Generaliseren is erger.
Gewoon op inhoud gaan.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:36:40 #85
294269 mlg
pi_98272045
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gewoon op inhoud gaan.
Ik snap het niet man. Ik spreek uit mijn hart, respecteer dat.
pi_98272094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik snap het niet man. Ik spreek uit mijn hart, respecteer dat.
Niet als je daarbij keer op keer op keer op keer op de man gaat spelen. Dat respecteren en accepteren we simpelweg niet. Snap je dat niet dan heb je hier vermoedelijk niet veel te zoeken.
pi_98330595
Bleker bereidt een wijziging voor van het Besluit op de uitheemse dier

quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat is wel waar :P

Heb je al getekend ?

http://wildedierendetentuit.nl/home/onderteken-de-petitie
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik geef dit topic nog een schopje voor de mensen die dit nieuws misschien ''gemist''
hebben en nog eventueel de petitie zouden willen ondertekenen...
Herhaaldelijk gespam van een of andere petitie.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_98330662
Dit is nog net binnen de grenzen van het betamelijke wat mij betreft.
pi_98330835
Sinds wanneer valt petities dumpen niet meer onder de spamregeling dan?

De OP bestaat louter uit

[nieuwsbericht]
[petitielink]
[filmpje]
[petitielink]
[ZE HEBBEN U HULP NODIG!!]
[petitielink]

Heel politiek.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:38:13 #90
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_98337700
Kijk eens naar wat GSbrder allemaal uit kraamt. Tot persoonlijke aanvallen ("ga eens werken") aan toe.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_98337837
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:38 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk eens naar wat GSbrder allemaal uit kraamt. Tot persoonlijke aanvallen ("ga eens werken") aan toe.
Link?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:44:04 #92
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98337922
Persoonlijke aanval Klopkoek:
Ja leuk he? Van onderwerp veranderen? Zeker gelezen in het handboekje: politiek voor beginners. Maar dat gaat bij mij niet werken knul.

Reactie daarop en persoonlijke aanval GS:
Jammer, het zou tijd worden dat jij eens ging werken, koekje.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:57:21 #93
177885 JoaC
Het is patat
pi_98338350
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Cerbie het volgende:
Sinds wanneer valt petities dumpen niet meer onder de spamregeling dan?

De OP bestaat louter uit

[nieuwsbericht]
[petitielink]
[filmpje]
[petitielink]
[ZE HEBBEN U HULP NODIG!!]
[petitielink]

Heel politiek.
Inderdaad, heel erg politiek dicht
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:00:19 #94
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_98338452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Link?
Vanaf hier:
Stel dat aan jou de opdracht was... #2
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:05:24 #95
177885 JoaC
Het is patat
pi_98338587
Allebei persoonlijke aanval, allebei mee ophouden i.v.m. sfeer op forum
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:07:20 #96
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_98338645
Oké, dat "knul" had er niet bij gehoeven maar ik constateerde dat hij voor de zoveelste keer gewoon van onderwerp verandert en van de hak op de tak springt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:08:38 #97
177885 JoaC
Het is patat
pi_98338683
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, dat "knul" had er niet bij gehoeven maar ik constateerde dat hij voor de zoveelste keer gewoon van onderwerp verandert en van de hak op de tak springt.
Hij haalt een voorbeeld erbij, het ging wel degelijk over dubbeltjes en kwartjes. Was alleen een andere munteenheid(Afrikaans)
[..]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:08:47 #98
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_98338690
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:07 schreef Klopkoek het volgende:
Dit blijft persoonlijk, dat kunnen we allebei beter laten :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:13:29 #100
177885 JoaC
Het is patat
pi_98338860
quote:
Klopt, spam is naast hamburgers in blik ook ongewenste reclame.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')