quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe voeg je een nieuwe pagina toe?
Je bedoelt dat dat ding nu "zweeft"?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH NOG EEN VRAAGals je bij window die dingen fixt, kan je die ook vastzetten? Bijvoorbeeld dat je lagen altijd zichtbaar zijn rechtsonder?
Doen ze goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Het gaat goed met The Impossible Project:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126377
Lijkt me wel verstandig voor als het gaat stormen. Anders waait alles eruit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH NOG EEN VRAAGals je bij window die dingen fixt, kan je die ook vastzetten? Bijvoorbeeld dat je lagen altijd zichtbaar zijn rechtsonder?
Da's alleen met Windows toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig voor als het gaat stormen. Anders waait alles eruit.
Je kan een raster maken, en daarin allemaal foto's doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand een idee voor een mooie voorkant?
GRAAGquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:36 schreef Treces het volgende:
[..]
Je kan een raster maken, en daarin allemaal foto's doen.
Vervolgens een wit vlak daarbovenop met een titel.
Moet je een voorbeeld hebben?
Ik snap de dingen al die ik moet doen. Maar het is kut want ik moet het gewoon snel afhebben, maar ben fucking perfectionistisch (zeker bij dit soort dingen).quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Indesign is inderdaad aardig lastig ja. Je moet het even doorkrijgen.
Oh dat ziet er wel cool uit! Maar da's dan weer net niet mijn stijl haha.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Treces het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor voor de slechte foto.
Haha dankje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel cool uit! Maar da's dan weer net niet mijn stijl haha.
http://www.flickr.com/photos/deepsarea/3112586386/in/photostream/
Zoiets vind ik vet.
Ik heb al een idee trouwens.![]()
![]()
Even toestemming vragen aan een FOK!ker of ik z'n foto mag gebruiken.
Ja daarom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:49 schreef Treces het volgende:
Oeh, toffe foto's![]()
Al is een patroontje nooit weggelegd. Binnen bouwkunde kan dat best.
je bedoelt dat je nu nog een tweewieler om zeep hebt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ik ff blij dat ze hier bakken met gereedschap hebben. Kan ik mn fiets tenminste hier maken zonder dat ik hem eerst thuis moet zien te krijgen
. Kutding.
Zit geen motorblok in, moet goedkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nu nog een tweewieler om zeep hebt?
Jammer, ik wou 'm inkoppenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit geen motorblok in, moet goedkomen.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat overigens.quote:
Whehe ja het is niet heel bijzonder ofzo hoor, maar ik wil wel een mooie opzet zodat ik voor als ik stage wil gaan lopen ofzo al een stuk minder hoef te doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat overigens.
Heb je al enig idee hoe je het gaat printen? Dubbelzijdig?
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit geen motorblok in, moet goedkomen.
Heb al genoeg canvassen staan hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.
Wat is eigenlijk de reden dat er geen fotowedstrijd meer is in Fot?
Een paar jaar geleden deed ik daar altijjd met veel plezier aan mee.
Die gaan er wel weer komenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb ze al een ideetje gegevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zal je dan toch echt zelf moeten fixen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is wel kut want ik heb helemaal niet zulke goede foto's van al mijn shizzle.
Misschien een ideetje voor een wedstrijjdonderwerp: architectuurmaquettefotografie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat zal je dan toch echt zelf moeten fixen.
En dan met z'n allen naar Mexicaantje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor een wedstrijjdonderwerp: architectuurmaquettefotografie.
3 uur slaap hier, Dag ervoor 5 uur slaap.quote:
mja de helft heb ik niet meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat zal je dan toch echt zelf moeten fixen.
misschien... heeft het iets te maken met die koffie....quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 uur slaap hier, Dag ervoor 5 uur slaap.
En dan nu verrot op de bank liggen om vanavond om 10 uur weer klaarwakker te zijn![]()
Maargoed, met veel koffie komt het wel goed
/zeurverhaal
Same with flies...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat zijn hommels toch dom hè. Er staat een deur op waar een koe doorheen past en hij moet telkens tegen een klein raampje aan vliegen die wel dichtzit. Klote gezoem de gehele tijd.
Nee, want ik drink alleen overdag koffie, tot half 4.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien... heeft het iets te maken met die koffie....
POKquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat zijn hommels toch dom hè. Er staat een deur op waar een koe doorheen past en hij moet telkens tegen een klein raampje aan vliegen die wel dichtzit. Klote gezoem de gehele tijd.
Ja, heb je er een tekstvak van gemaakt? Bij mij zit die optie linksboven. Zal straks even voor je zoeken. Eerst etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je uhhmmmmmmmmmm de tekst ook bold maken in InDesign?Kan alleen maar andere knopjes vinden.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar even naar de melkweg, emo's schieten.
Ik denk figuurlijk, soms hoop ik letterlijk.quote:
Nee want ik heb met en zonder koffie precies 't zelfde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien... heeft het iets te maken met die koffie....
Ik had er 1 tegen m'n fiets net, kutemo's.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar even naar de melkweg, emo's schieten.
Pas maar op dat ze niet in jou gaan snijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk figuurlijk, soms hoop ik letterlijk.
Zo is het.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had er 1 tegen m'n fiets net, kutemo's.
Hoek ik ze met mijn lenzen combinatiequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet in jou gaan snijden.
Dom kutkind loopt op MIJN fietspad te krassen sms'en en besluit dan over te steken op het moment dat ik er voorbij fiets. Ja dan moet je niet janken dat ik ertegenaan fiets ehhhhquote:
Nee want deze doet het weer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nu nog een tweewieler om zeep hebt?
WTF?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
ah ah ah a yeahhhhhh speedy J & liebing op Lowlands yeah yeah yeah ohyeahhhhhh
Serieus hoe fucking vet is dat. Had ik NOOIT verwacht hahahahaaquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
WTF?
Kunnen die lowlandertjes dat wel aan?
Nee ik ook niet echt. Maar wel vet idd als je erheen gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Serieus hoe fucking vet is dat. Had ik NOOIT verwacht hahahahaa
quote:
thanks..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben zo fucking blij dat ik de hele tijd met kanker wil schelden omdat dat gewoon het lekkerste bekt. Maaruh dat doe ik uit princiope niet
Het kan wel, maar dat zie ik isdatzo niet doen (die kan sturen)quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dat zie ik isdatzo niet doen (die kan sturen)
Dat was misschien wel verstandiger geweest, dan was m'n gebit nog recht en kon ik gewoon ijs eten denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zie jou niet continu remmend een berg af sukkelen.
Ik zie Liebing & Speedy J niet echt zoetsappig draaien eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vind dan ook wel dat als zij daar draaien dat ze niet zoetsappig moeten gaan doen maar gewoon snoeihard moeten draaien.
Dit soort nummers zaten toen ik nog veel naar techno feesten ging altijd in de track list van Liebing. Gewoon hard, en dan vooral de basslines.
Heb ik al eerder meegemaakt met dj's dat ze op bepaalde feesten of festivals toch anders moeten draaien vanwege het publiek. maar het lijkt mij ook voor hun 2 niet echt logisch aangezien die al een tijdje in de schranz scene zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zie Liebing & Speedy J niet echt zoetsappig draaien eigenlijk.
ctrl + b?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je uhhmmmmmmmmmm de tekst ook bold maken in InDesign?Kan alleen maar andere knopjes vinden.
Die laatste loodjes... Plan vast wat leuks na de deadline! (ook al is het maar 12 uur slapen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Normaal zou ik nu ook weekend hebben. Maarrr druk (vrijdag deadline afstuderen) dus vanavond werken, morgen werken, zaterdag werken, zondag werken, maandag werken.. nouja, de rest kan je wel verzinnen.
Ik ken het nog wel van voor mijn deadline... slapen, eten en werken.. (waarbij de 1e 2 er soms bij in schoten)quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Normaal zou ik nu ook weekend hebben. Maarrr druk (vrijdag deadline afstuderen) dus vanavond werken, morgen werken, zaterdag werken, zondag werken, maandag werken.. nouja, de rest kan je wel verzinnen.
Das dan wel weer extreem k*t. Je gaat toch niet dat blok eronderuit halen??? (als ontspanning na de deadline bedoel ik dan..)quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, ik had met 2 maten een lang weekend Eifel gepland staan.
[ afbeelding ]
Maar ehh.. helaas. Die gaan dus zonder mij.
Zelfs daarvoor al!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef SP22 het volgende:
Je haalt je deadline (ga ik vanuit) en gaat dan, ipv iets leuks doen, weer bezig met de machine die je al zoveel frustratie heeft bezorgd
We zullen het er maar niet over hebben wat ik mezelf allemaal aan doe..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs daarvoor al!
Maar jij rekt dat begrip wat breder dan ik het in m'n hoofd had zitten.
Moet nog steeds boodschappen doen.. en denk dat het ook iets magnetronnerigs wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Eens kijken of ik vanavond geen ruzie ga krijgen met de magnetronfolie.
Fucking mooi inderdaad.quote:
Wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
+1 over voor over een uurtje, geef maar een brul
Eigenlijk wel he? Was eigenlijk verbaasd toen ik opeens hun reclame zag. Ik denk dat ze er heel veel geld mee verdienen door te laten zien hoe goed en makkelijk een DSLR werkt. Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Fucking mooi inderdaad.
Vind de Nikon reclames sowieso best wel goed eigenlijk.
Ik ga ook voor ''fast''.. Pasteitjes met kippenragoutquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, het is FOT fastfood donderdag.
Pizza hier
Gastenlijst plekquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Eigenlijk wel he? Was eigenlijk verbaasd toen ik opeens hun reclame zag. Ik denk dat ze er heel veel geld mee verdienen door te laten zien hoe goed en makkelijk een DSLR werkt. Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.
Welk concert? Niet dat ik langskom, ben meer dood dan levendquote:
hollywood undead, baggerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk concert? Niet dat ik langskom, ben meer dood dan levend
Canon heeft geen reclame nodigquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Eigenlijk wel he? Was eigenlijk verbaasd toen ik opeens hun reclame zag. Ik denk dat ze er heel veel geld mee verdienen door te laten zien hoe goed en makkelijk een DSLR werkt. Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.
Met een gastenlijstplek, mag je dan ook foto's maken? Of alleen naar binnen?quote:
Dat sowieso!quote:
Pers/Fotografen staan vaak ook op de gastenlijstquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een gastenlijstplek, mag je dan ook foto's maken? Of alleen naar binnen?
[..]
Dat sowieso!
ik heb pas, medeganger mag mee als zaalopvullingquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een gastenlijstplek, mag je dan ook foto's maken? Of alleen naar binnen?
[..]
Dat sowieso!
Vandaar de vraagquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Pers/Fotografen staan vaak ook op de gastenlijst..
Nee dus. Jammer, anders had me het wel leuk geleken om een keer te proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik heb pas, medeganger mag mee als zaalopvulling
Die maken op een andere manier reclame.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.
Hmm, dat is inderdaad voor professioneel gebruik goede reclame, maar voor het onwetende volk heeft dat denk ik geen toegevoegde waarde. Die denk dan "goh, wat ingewikkeld" En die reclames van Nikon laten juist zien dat het makkelijk is om een DSLR te gebruiken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die maken op een andere manier reclame.
Op grote evenementen zie ik dat Canon vaak wat prominenter aanwezig is met grote logo's e.d... Zo van "kijk deze professionals eens allemaal Canon gebruiken". Van Nikon zie ik dát soort reclame dan weer nooit.
Dat is volgens mij ook wel zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
"kijk deze professionals eens allemaal Canon gebruiken".
Of het onwetende volk ziet een schreeuwerige Mediamarkt-reclame op tv met "DIT IS HET MOMENT OM EEN CAMERA TE KOPEN!!", ziet vervolgens in diezelfde Mediamarkt voor 300 euro een Canon 1100D liggen en denkt: "alle professionals gebruiken Canon, dus ik ook."quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad voor professioneel gebruik goede reclame, maar voor het onwetende volk heeft dat denk ik geen toegevoegde waarde. Die denk dan "goh, wat ingewikkeld" En die reclames van Nikon laten juist zien dat het makkelijk is om een DSLR te gebruiken.
Nadeel, veel groenestandenmannetjes/vrouwtjes.
Dat ja..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of het onwetende volk ziet een schreeuwerige Mediamarkt-reclame op tv met "DIT IS HET MOMENT OM EEN CAMERA TE KOPEN!!", ziet vervolgens in diezelfde Mediamarkt voor 300 euro een Canon 1100D liggen en denkt: "alle professionals gebruiken Canon, dus ik ook."
Ze is van ons. Afblijven dus. Zoals IDZ zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er Canon op staat..
En deze?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze liever Nikon in handen heeft..
Ben jij meer van de mannen?quote:
No pic no proofquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef SP22 het volgende:
Dat decolleté kan ik mee wedijveren... de lens helaas niet.
Blijf dat vooral tegen jezelf vertellen ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze liever Nikon in handen heeft..
Omdat ik 2 duidelijke pluspunten bij die chick ziequote:
Ik zie er liever een gezicht bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 2 duidelijke pluspunten bij die chick zie
lol!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maakt niet uit op welke schijf je foto's staan, plaatsen die hap!
Doet me niet heel veel. Sowieso is een leuk gezicht belangrijker jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 2 duidelijke pluspunten bij die chick zie
Ik gok het er op met dezequote:
Billenman dus?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet me niet heel veel. Sowieso is een leuk gezicht belangrijker ja.
Of benen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik gok het er op met deze
[..]
Billenman dus?
To be specific.. de ogen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk gaat 't gezicht wel boven alles.
En je kwam erachter dat dat niet klopt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef tubacloud het volgende:
ik leerde vroeger dat het om innerlijk gaat
Die zijn sprekend heb ik te horen gekregen, samen met mn wenkbrauwenquote:
Ja, toen ik nog jong was dacht ik dat ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef tubacloud het volgende:
ik leerde vroeger dat het om innerlijk gaat
Inderdaad ja. Liever een "minder" lichaam dan een lelijke kop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk gaat 't gezicht wel boven alles.
Ik ben er eens op gaan letten hè, maar ik ben nog niemand tegengekomen met lelijke ogenquote:
Tis ook meer uitstraling dan letterlijk fysieke kenmerken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben er eens op gaan letten hè, maar ik ben nog niemand tegengekomen met lelijke ogen. Soms heb je wel iets van: wow [ afbeelding ] !, maar dan zijn 't niet de ogen alleen.
nouja, voor een deel gaat het natuurlijk wel om het innerlijk, ik bedoel maar: ik heb geen zin in een relatie met een kutwijfquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je kwam erachter dat dat niet klopt?
Ik kan op persoonlijkheid keihard afknappen hoor, ik weet niet hoe dat bij jou zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog jong was dacht ik dat ook.
Hier ga ik spijt van krijgen, maar:quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan op persoonlijkheid keihard afknappen hoor, ik weet niet hoe dat bij jou zit.
En domheid.. bwoah.
Ja daar kan ik in mn vriendenkring prima mee omgaan, maar als partner moet er toch wel enig niveau zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan op persoonlijkheid keihard afknappen hoor, ik weet niet hoe dat bij jou zit.
En domheid.. bwoah.
quote:
Dat sowieso. Meisjes die denken dat ze leuk/lekker zijn en een ego hebbenquote:
Zelfde geldt voor mannen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Meisjes die denken dat ze leuk/lekker zijn en een ego hebben
Gelukkig heb ik dat niet. Ik heb alleen een ego.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet. Ik heb alleen een ego.
Ik prik er meestal zo doorheen, en denk dan: Wat ben jij eigenlijk zielig...quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan sowieso slecht omgaan met mensen waarvan het ego groter is dan de persoonlijkheid.
kijk je the A-team ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Oh man, deze film is slecht
Geen budget voor een echte straaljager, dus een animatie.
Geen geld voor iemand die op een generaal lijkt, dus een oude neger in een camouflagepak
Neuh, RTL7. Bij het A-team zijn geen straaljagers.quote:
En dit.quote:
Helicoptersquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, straaljager die net zo snel als een helicopter vliegt? Een helicopter gaat max 150/200 km/uur, een straaljager 10 keer zo snel
Knight rider, RENOquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef SP22 het volgende:
[..]
Jeugdsentiment![]()
Net als McGyver en Airwolf
Vandaag was die aflevering dat ze mensen in een autofabriek gaan helpen omdat er dieven zijn die onderdelen stelen.quote:
Nohh, had je die aflevering gezien met de slechterikken die een dam wilden opblazen? Toen was er zo'n megagrote gozer, maar toch won B.A.quote:
Vast wel gezien maar je denkt toch niet dat ik ze me zo nog allemaal herinner he.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nohh, had je die aflevering gezien met de slechterikken die een dam wilden opblazen? Toen was er zo'n megagrote gozer, maar toch won B.A.
Gooienquote:En als iemand murdock of face aanvalt "pick somebody your own size sucker"
Nou, dan weet je het wel!
Klinkt logisch... wel aanvoer, maar geen afvoer= oplopende druk= oliedouchequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan die motor toch niet uit m'n hoofd krijgen.. Vanmiddag bedacht ik me dit: omdat 't een dry-sump systeem is zijn er twee oliepompen (niet altijd maar wel meestal, en in mijn motor ook).
Als de eerste pomp de olie nu wel ín het blok pompt maar de tweede de olie er niet uit dan krijg je ook een behoorlijke opbouw van druk. Nu worden die 2 oliepompen allebei door dezelfde als aangedreven en dát gaat iig goed. Dat zou betekenen dat de drukregelaar van de tweede pomp niet meer doet wat hij zou moeten doen. Nummertje 9 in dit schema:
http://www.oemmotorparts.(...)SV1_EM&L2=AP_RSV1_EM
Zou dat het kunnen zijn?
Heb je dan voor jan lul dat nieuwe blok gekocht? En waarom spuit er dan olie uit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan die motor toch niet uit m'n hoofd krijgen.. Vanmiddag bedacht ik me dit: omdat 't een dry-sump systeem is zijn er twee oliepompen (niet altijd maar wel meestal, en in mijn motor ook).
Als de eerste pomp de olie nu wel ín het blok pompt maar de tweede de olie er niet uit dan krijg je ook een behoorlijke opbouw van druk. Nu worden die 2 oliepompen allebei door dezelfde als aangedreven en dát gaat iig goed. Dat zou betekenen dat de drukregelaar van de tweede pomp niet meer doet wat hij zou moeten doen. Nummertje 9 in dit schema:
http://www.oemmotorparts.(...)SV1_EM&L2=AP_RSV1_EM
Zou dat het kunnen zijn?
Dat was mijn redenatie ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef SP22 het volgende:
[..]
Klinkt logisch... wel aanvoer, maar geen afvoer= oplopende druk= oliedouche
Als je er eenmaal bent wel ja. Dan hoeft de oliepomp niet als geheel vervangen te worden maar alleen de drukregelaar met veer.quote:Is zo'n pomp makkelijk te vervangen?
Nee, ik heb 't nu over m'n "nieuwe" blok hè. En die spuit eruit omdat er wel olie ingepompt wordt onder druk maar wanneer die er niet weer aan de andere kant uitgepompt wordt moet 'ie ergens heen. Als dat het is natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je dan voor jan lul dat nieuwe blok gekocht? En waarom spuit er dan olie uit?
Ik ben niet zo into motoren, maar het lijkt me sterk dat een pomp zoveel druk kan opbouwen dat hij de olie door je pakkingen heendrukt. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat was mijn redenatie ja.
[..]
Als je er eenmaal bent wel ja. Dan hoeft de oliepomp niet als geheel vervangen te worden maar alleen de drukregelaar met veer.
En op zich kan je er wel redelijk bijkomen wanneer je 't juist gereedschap hebt. Ik moet alleen weer zo'n 'aprilia tool' hebben om de "clutch hub" (lomp ding dat in de weg zit) los te krijgen (die moet je tegenhouden omdat de boel anders meedraait wanneer je de centrale bout eruit wil halen).
[..]
Nee, ik heb 't nu over m'n "nieuwe" blok hè. En die spuit eruit omdat er wel olie ingepompt wordt onder druk maar wanneer die er niet weer aan de andere kant uitgepompt wordt moet 'ie ergens heen. Als dat het is natuurlijk.
Het is wel een 'performance' blok hè.. om de boel te koelen en te smeren met die 'maar' 4 liter olie die er totaal inzit moet de boel toch behoorlijk rondgepompt worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into motoren, maar het lijkt me sterk dat een pomp zoveel druk kan opbouwen dat hij de olie door je pakkingen heendrukt. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
Maar is het een pomp die gemaakt is om op druk te pompen of op volume? Er moet ook wel ergens een veiligeheidsklep in zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is wel een 'performance' blok hè.. om de boel te koelen en te smeren met die 'maar' 4 liter olie die er totaal inzit moet de boel toch behoorlijk rondgepompt worden.
Maar goed, misschien heb je gelijk hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar is het een pomp die gemaakt is om op druk te pompen of op volume? Er moet ook wel ergens een veiligeheidsklep in zitten.
Op zich wel een behoorlijke druk. En ja, aan die klep zat ik ook te denken maar ik kan 'm nergens vinden (zou ik niet weten waar 'ie dan met z'n olie naar toe zou moeten gaan).quote:Lubrication pressure min 50.7 PSI (350 kPa) (3,5 bar)
at max 80°C (176°F) and 6000 rpm
Eigenlijk moet je 't op een plaatje / schema / in het echt kunnen zien, dan is het nog veel duidelijker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef SP22 het volgende:
ok..(ben vrouw zonder ook maar enig rijbewijs.. Dus ben al blij dat ik het enigszins kan volgen.. Ben gelukkig wel redelijk technisch onderlegd)
3.5 bar is in de hydrauliekwereld echt niets. Daar begin je bij minimaal 50, en gaat het door tot 1000+ barquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Op zich wel een behoorlijke druk. En ja, aan die klep zat ik ook te denken maar ik kan 'm nergens vinden (zou ik niet weten waar 'ie dan met z'n olie naar toe zou moeten gaan).
[..]
Eigenlijk moet je 't op een plaatje / schema / in het echt kunnen zien, dan is het nog veel duidelijker.
In een gesloten circuit ja. Moet je voor de grap eens een gaatje prikken in een slang waar 3.5 bar op staat, dan komt 't er toch behoorlijk uit. En die 3.5 bar is wanneer beide pompen draaien hè. Wanneer pomp B geen olie meer wegpompt blijft pomp A vrolijk doordraaien. Wat gaat 'm tegenhouden? Die as blijft gewoon aangedreven worden wanneer het blok loopt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3.5 bar is in de hydrauliekwereld echt niets. Daar begin je bij minimaal 50, en gaat het door tot 1000+ bar
Daar zit 'ie iig nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, zo'n klepje kan gewoon in je pomp verwerkt zitten. het zou natuurlijk kunnen dat die kapot is en dat je daardoor geen veiligheid meer hebt.
Dat is waar ja, maarrrrrrr als het een pomp is die gemaakt is om volume te verpompen ipv druk op te bouwen doet hij nog steeds weinig, afgezien van warm worden en slijten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In een gesloten circuit ja. Moet je voor de grap eens een gaatje prikken in een slang waar 3.5 bar op staat, dan komt 't er toch behoorlijk uit. En die 3.5 bar is wanneer beide pompen draaien hè. Wanneer pomp B geen olie meer wegpompt blijft pomp A vrolijk doordraaien. Wat gaat 'm tegenhouden?
Dat verklaart wel het 1 en ander.quote:[..]
Daar zit 'ie iig niet.
De pomp zelf hoeft ook niet veel druk op te bouwen natuurlijk, die slingert de olie op de juiste plekken het blok in. De boel is zo geconstrueerd dat de olie dan uiteindelijk weer bij de 'scavenger pump' terechtkomt. Die olie kan niet zomaar ergens in het blok blijven 'zweven' wanneer hij niet weggepompt zou worden. Dan had je ook geen goede koeling of smering.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maarrrrrrr als het een pomp is die gemaakt is om volume te verpompen ipv druk op te bouwen doet hij nog steeds weinig, afgezien van warm worden en slijten.
Heb je Aprillia al eens gebeld/mailt?
Dat lijkt me ook jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De pomp zelf hoeft ook niet veel druk op te bouwen natuurlijk, die slingert de olie op de juiste plekken het blok in. De boel is zo geconstrueerd dat de olie dan uiteindelijk weer bij de 'scavenger pump' terechtkomt. Die olie kan niet zomaar ergens in het blok blijven 'zweven' wanneer hij niet weggepompt zou worden. Dan had je ook geen goede koeling of smering.
Tenminste, dat lijkt mij. Ik moet bekennen dat ik me niet zo bezig heb gehouden met de oliecirculatie in zo'n blok. Wel interessant, dat sowieso.
Moet je maar sneller eten. Wij hadden het over camera's en tietenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Doodkapje het volgende:
Jeez man,... je kan nog niet eens normaal eten of het topic staat vol...
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:04 schreef Timmos het volgende:
Ok, 't is me duidelijk dat het laat is.. Had het niet gelezen dus dacht dat de aarde zo aan het golven was..
Ik zal vast lekker slapen, maar nu nog nietquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef SP22 het volgende:
Ik moet gaan slapen.. morgen weer hele dag werken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zal vast lekker slapen, maar nu nog niet..
http://www.dumpert.nl/med(...)maken_doe_je_zo.html![]()
.. Ook echt op dat politievoertuig aan het einde
Ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:14 schreef Isdatzo het volgende:
Zou ook eens moeten gaan slapen maar nog genoeg te doen.
Wat is je onderwerp?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, ik wisselde afstuderen even af met studeren? Met dat eerste ga ik weer verder.
Haat aan muggen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:21 schreef Isdatzo het volgende:
En nachtelijk sleutelen is best kut kan ik je vertellen, de vorige keer was ik al m'n gereedschap kwijt. Hier moet ik dat buiten doen, binnen heb ik te weinig plek. Da's nogal lastig met licht en zo.
En muggen.
Daar zou ik volgens mij niet eens in kunnen staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is de ruimte die ik binnen heb:
[ afbeelding ]
Lijkt groter dan het is trouwens.
En dan staat er nu nog een extra fiets, een mountainbike, een krat met spul, blikken verf, dozen en andere troep bij. Ik ben een kwartier bezig om er überhaupt bij te komen denk ik.
Das sleutelen met hindernissen ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:25 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is de ruimte die ik binnen heb:
[ afbeelding ]
Lijkt groter dan het is trouwens.
En dan staat er nu nog een extra fiets, een mountainbike, een krat met spul, blikken verf, dozen en andere troep bij. Ik ben een kwartier bezig om er überhaupt bij te komen denk ik.
__O__quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zal vast lekker slapen, maar nu nog niet..
http://www.dumpert.nl/med(...)maken_doe_je_zo.html![]()
.. Ook echt op dat politievoertuig aan het einde
succes!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:28 schreef Isdatzo het volgende:
Precies. Dus blok uit elkaar en dat soort grapjes moeten op de keukentafel.
Maar ik ga weer eens verder ondertussen.
Ik doe alleen agressief in de sportschool, sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:30 schreef SP22 het volgende:
Kan iemand mij ff knock out slaan met een rubberen hamer ofzo..
Moet morgen hele dag werken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:45 schreef Omniej het volgende:
Oh, sweet dreams SP22.
't Is al iets vroeger dan gisteren, de zaken gaan vooruit.
Wekker verder van je af zetten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:46 schreef Omniej het volgende:
Snoozen doe ik dus ook niet meer, maar soms droom ik dat de wekker gaat (terwijl 'ie eigenlijk dus echt gaat) en slaap ik letterlijk binnen een seconde weer door. Maar ja, dan staat hij dus helemaal uit in plaats van op snooze en moet ik even later weer haasten.
Friday, Friday,... Gotta get down on Fridayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
Ikea... Brrrr..... op de een of andere manier heb ik echt een aversie tegen die toko.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Friday, Friday,... Gotta get down on Friday![]()
Lijsten kopen bij de Ikea... gaat wel zo'n 150,- / 200,- Eur inzitten ben ik bangJij?
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Timmos het volgende:
Dit nummer in de morgen opzoeken zegt genoeg over de hele dag..
Zoiets.. Vannacht kreeg telefoon een of andere fout, dus gereset en nu alle apps en instellingen kwijtquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef taxibabe het volgende:
Een kennis van mij kreeg een tijdje terug midden in de nacht een sms-je waar hij wakker van werd.
Stond er in het sms-je: 'Welkom in Duitsland, u maakt gebruik van blablabla..' Hij had echt zoiets van wtf?! Ok hij woont dicht bij de grens met Duitsland, maar dan nog.
Vanmiddag mag ik mijn nieuwe auto ophalenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
Pfff... slikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:22 schreef Timmos het volgende:
Gisteren met kippenvel het verhaal gelezen van ouders waarvan hun 12-jarige zoon verdronken is in het zwembad.. Ik was er ook bij, maar zo zie je het toch weer is van een andere kant dan die van fotograaf..
http://www.tim-koster.nl/scheldorado.jpg voor de geinteresseerden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |