Same with flies...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat zijn hommels toch dom hè. Er staat een deur op waar een koe doorheen past en hij moet telkens tegen een klein raampje aan vliegen die wel dichtzit. Klote gezoem de gehele tijd.
Nee, want ik drink alleen overdag koffie, tot half 4.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien... heeft het iets te maken met die koffie....
POKquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat zijn hommels toch dom hè. Er staat een deur op waar een koe doorheen past en hij moet telkens tegen een klein raampje aan vliegen die wel dichtzit. Klote gezoem de gehele tijd.
Ja, heb je er een tekstvak van gemaakt? Bij mij zit die optie linksboven. Zal straks even voor je zoeken. Eerst etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je uhhmmmmmmmmmm de tekst ook bold maken in InDesign?Kan alleen maar andere knopjes vinden.
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar even naar de melkweg, emo's schieten.
Ik denk figuurlijk, soms hoop ik letterlijk.quote:
Nee want ik heb met en zonder koffie precies 't zelfde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
misschien... heeft het iets te maken met die koffie....
Ik had er 1 tegen m'n fiets net, kutemo's.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Straks maar even naar de melkweg, emo's schieten.
Pas maar op dat ze niet in jou gaan snijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk figuurlijk, soms hoop ik letterlijk.
Zo is het.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had er 1 tegen m'n fiets net, kutemo's.
Hoek ik ze met mijn lenzen combinatiequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet in jou gaan snijden.
Dom kutkind loopt op MIJN fietspad te krassen sms'en en besluit dan over te steken op het moment dat ik er voorbij fiets. Ja dan moet je niet janken dat ik ertegenaan fiets ehhhhquote:
Nee want deze doet het weer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
je bedoelt dat je nu nog een tweewieler om zeep hebt?
WTF?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
ah ah ah a yeahhhhhh speedy J & liebing op Lowlands yeah yeah yeah ohyeahhhhhh
Serieus hoe fucking vet is dat. Had ik NOOIT verwacht hahahahaaquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
WTF?
Kunnen die lowlandertjes dat wel aan?
Nee ik ook niet echt. Maar wel vet idd als je erheen gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Serieus hoe fucking vet is dat. Had ik NOOIT verwacht hahahahaa
quote:
thanks..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben zo fucking blij dat ik de hele tijd met kanker wil schelden omdat dat gewoon het lekkerste bekt. Maaruh dat doe ik uit princiope niet
Het kan wel, maar dat zie ik isdatzo niet doen (die kan sturen)quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De kans dat hier de olie uitgutst lijkt kleiner inderdaad.
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het kan wel, maar dat zie ik isdatzo niet doen (die kan sturen)
Dat was misschien wel verstandiger geweest, dan was m'n gebit nog recht en kon ik gewoon ijs eten denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zie jou niet continu remmend een berg af sukkelen.
Ik zie Liebing & Speedy J niet echt zoetsappig draaien eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik vind dan ook wel dat als zij daar draaien dat ze niet zoetsappig moeten gaan doen maar gewoon snoeihard moeten draaien.
Dit soort nummers zaten toen ik nog veel naar techno feesten ging altijd in de track list van Liebing. Gewoon hard, en dan vooral de basslines.
Heb ik al eerder meegemaakt met dj's dat ze op bepaalde feesten of festivals toch anders moeten draaien vanwege het publiek. maar het lijkt mij ook voor hun 2 niet echt logisch aangezien die al een tijdje in de schranz scene zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zie Liebing & Speedy J niet echt zoetsappig draaien eigenlijk.
ctrl + b?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je uhhmmmmmmmmmm de tekst ook bold maken in InDesign?Kan alleen maar andere knopjes vinden.
Die laatste loodjes... Plan vast wat leuks na de deadline! (ook al is het maar 12 uur slapen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Normaal zou ik nu ook weekend hebben. Maarrr druk (vrijdag deadline afstuderen) dus vanavond werken, morgen werken, zaterdag werken, zondag werken, maandag werken.. nouja, de rest kan je wel verzinnen.
Ik ken het nog wel van voor mijn deadline... slapen, eten en werken.. (waarbij de 1e 2 er soms bij in schoten)quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Normaal zou ik nu ook weekend hebben. Maarrr druk (vrijdag deadline afstuderen) dus vanavond werken, morgen werken, zaterdag werken, zondag werken, maandag werken.. nouja, de rest kan je wel verzinnen.
Das dan wel weer extreem k*t. Je gaat toch niet dat blok eronderuit halen??? (als ontspanning na de deadline bedoel ik dan..)quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, ik had met 2 maten een lang weekend Eifel gepland staan.
[ afbeelding ]
Maar ehh.. helaas. Die gaan dus zonder mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |