Zelfs daarvoor al!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef SP22 het volgende:
Je haalt je deadline (ga ik vanuit) en gaat dan, ipv iets leuks doen, weer bezig met de machine die je al zoveel frustratie heeft bezorgd
We zullen het er maar niet over hebben wat ik mezelf allemaal aan doe..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfs daarvoor al!
Maar jij rekt dat begrip wat breder dan ik het in m'n hoofd had zitten.
Moet nog steeds boodschappen doen.. en denk dat het ook iets magnetronnerigs wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Eens kijken of ik vanavond geen ruzie ga krijgen met de magnetronfolie.
Fucking mooi inderdaad.quote:
Wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
+1 over voor over een uurtje, geef maar een brul
Eigenlijk wel he? Was eigenlijk verbaasd toen ik opeens hun reclame zag. Ik denk dat ze er heel veel geld mee verdienen door te laten zien hoe goed en makkelijk een DSLR werkt. Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Fucking mooi inderdaad.
Vind de Nikon reclames sowieso best wel goed eigenlijk.
Ik ga ook voor ''fast''.. Pasteitjes met kippenragoutquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, het is FOT fastfood donderdag.
Pizza hier
Gastenlijst plekquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Eigenlijk wel he? Was eigenlijk verbaasd toen ik opeens hun reclame zag. Ik denk dat ze er heel veel geld mee verdienen door te laten zien hoe goed en makkelijk een DSLR werkt. Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.
Welk concert? Niet dat ik langskom, ben meer dood dan levendquote:
hollywood undead, baggerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk concert? Niet dat ik langskom, ben meer dood dan levend
Canon heeft geen reclame nodigquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Eigenlijk wel he? Was eigenlijk verbaasd toen ik opeens hun reclame zag. Ik denk dat ze er heel veel geld mee verdienen door te laten zien hoe goed en makkelijk een DSLR werkt. Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.
Met een gastenlijstplek, mag je dan ook foto's maken? Of alleen naar binnen?quote:
Dat sowieso!quote:
Pers/Fotografen staan vaak ook op de gastenlijstquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een gastenlijstplek, mag je dan ook foto's maken? Of alleen naar binnen?
[..]
Dat sowieso!
ik heb pas, medeganger mag mee als zaalopvullingquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een gastenlijstplek, mag je dan ook foto's maken? Of alleen naar binnen?
[..]
Dat sowieso!
Vandaar de vraagquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Pers/Fotografen staan vaak ook op de gastenlijst..
Nee dus. Jammer, anders had me het wel leuk geleken om een keer te proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik heb pas, medeganger mag mee als zaalopvulling
Die maken op een andere manier reclame.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
Canon zie ik nooit reclame maken eigenlijk.
Hmm, dat is inderdaad voor professioneel gebruik goede reclame, maar voor het onwetende volk heeft dat denk ik geen toegevoegde waarde. Die denk dan "goh, wat ingewikkeld" En die reclames van Nikon laten juist zien dat het makkelijk is om een DSLR te gebruiken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die maken op een andere manier reclame.
Op grote evenementen zie ik dat Canon vaak wat prominenter aanwezig is met grote logo's e.d... Zo van "kijk deze professionals eens allemaal Canon gebruiken". Van Nikon zie ik dát soort reclame dan weer nooit.
Dat is volgens mij ook wel zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
"kijk deze professionals eens allemaal Canon gebruiken".
Of het onwetende volk ziet een schreeuwerige Mediamarkt-reclame op tv met "DIT IS HET MOMENT OM EEN CAMERA TE KOPEN!!", ziet vervolgens in diezelfde Mediamarkt voor 300 euro een Canon 1100D liggen en denkt: "alle professionals gebruiken Canon, dus ik ook."quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, dat is inderdaad voor professioneel gebruik goede reclame, maar voor het onwetende volk heeft dat denk ik geen toegevoegde waarde. Die denk dan "goh, wat ingewikkeld" En die reclames van Nikon laten juist zien dat het makkelijk is om een DSLR te gebruiken.
Nadeel, veel groenestandenmannetjes/vrouwtjes.
Dat ja..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of het onwetende volk ziet een schreeuwerige Mediamarkt-reclame op tv met "DIT IS HET MOMENT OM EEN CAMERA TE KOPEN!!", ziet vervolgens in diezelfde Mediamarkt voor 300 euro een Canon 1100D liggen en denkt: "alle professionals gebruiken Canon, dus ik ook."
Ze is van ons. Afblijven dus. Zoals IDZ zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:24 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er Canon op staat..
En deze?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze liever Nikon in handen heeft..
Ben jij meer van de mannen?quote:
No pic no proofquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef SP22 het volgende:
Dat decolleté kan ik mee wedijveren... de lens helaas niet.
Blijf dat vooral tegen jezelf vertellen ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze liever Nikon in handen heeft..
Omdat ik 2 duidelijke pluspunten bij die chick ziequote:
Ik zie er liever een gezicht bijquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 2 duidelijke pluspunten bij die chick zie
lol!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maakt niet uit op welke schijf je foto's staan, plaatsen die hap!
Doet me niet heel veel. Sowieso is een leuk gezicht belangrijker jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik 2 duidelijke pluspunten bij die chick zie
Ik gok het er op met dezequote:
Billenman dus?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet me niet heel veel. Sowieso is een leuk gezicht belangrijker ja.
Of benen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik gok het er op met deze
[..]
Billenman dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |