To be specific.. de ogen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk gaat 't gezicht wel boven alles.
En je kwam erachter dat dat niet klopt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef tubacloud het volgende:
ik leerde vroeger dat het om innerlijk gaat
Die zijn sprekend heb ik te horen gekregen, samen met mn wenkbrauwenquote:
Ja, toen ik nog jong was dacht ik dat ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef tubacloud het volgende:
ik leerde vroeger dat het om innerlijk gaat
Inderdaad ja. Liever een "minder" lichaam dan een lelijke kop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:43 schreef Isdatzo het volgende:
Eigenlijk gaat 't gezicht wel boven alles.
Ik ben er eens op gaan letten hè, maar ik ben nog niemand tegengekomen met lelijke ogenquote:
!, maar dan zijn 't niet de ogen alleen.
Tis ook meer uitstraling dan letterlijk fysieke kenmerken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben er eens op gaan letten hè, maar ik ben nog niemand tegengekomen met lelijke ogen. Soms heb je wel iets van: wow [ afbeelding ] !, maar dan zijn 't niet de ogen alleen.
nouja, voor een deel gaat het natuurlijk wel om het innerlijk, ik bedoel maar: ik heb geen zin in een relatie met een kutwijfquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je kwam erachter dat dat niet klopt?
Ik kan op persoonlijkheid keihard afknappen hoor, ik weet niet hoe dat bij jou zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog jong was dacht ik dat ook.
Hier ga ik spijt van krijgen, maar:quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan op persoonlijkheid keihard afknappen hoor, ik weet niet hoe dat bij jou zit.
En domheid.. bwoah.
Ja daar kan ik in mn vriendenkring prima mee omgaan, maar als partner moet er toch wel enig niveau zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan op persoonlijkheid keihard afknappen hoor, ik weet niet hoe dat bij jou zit.
En domheid.. bwoah.
quote:
Dat sowieso. Meisjes die denken dat ze leuk/lekker zijn en een ego hebbenquote:
Zelfde geldt voor mannen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Meisjes die denken dat ze leuk/lekker zijn en een ego hebben
Gelukkig heb ik dat niet. Ik heb alleen een ego.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet. Ik heb alleen een ego.
Ik prik er meestal zo doorheen, en denk dan: Wat ben jij eigenlijk zielig...quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan sowieso slecht omgaan met mensen waarvan het ego groter is dan de persoonlijkheid.
kijk je the A-team ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Oh man, deze film is slecht
Geen budget voor een echte straaljager, dus een animatie.
Geen geld voor iemand die op een generaal lijkt, dus een oude neger in een camouflagepak
Neuh, RTL7. Bij het A-team zijn geen straaljagers.quote:
En dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |