Moet morgen hele dag werken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:45 schreef Omniej het volgende:
Oh, sweet dreams SP22.
't Is al iets vroeger dan gisteren, de zaken gaan vooruit.
Wekker verder van je af zetten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:46 schreef Omniej het volgende:
Snoozen doe ik dus ook niet meer, maar soms droom ik dat de wekker gaat (terwijl 'ie eigenlijk dus echt gaat) en slaap ik letterlijk binnen een seconde weer door. Maar ja, dan staat hij dus helemaal uit in plaats van op snooze en moet ik even later weer haasten.
Friday, Friday,... Gotta get down on Fridayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
Ikea... Brrrr..... op de een of andere manier heb ik echt een aversie tegen die toko.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Friday, Friday,... Gotta get down on Friday![]()
Lijsten kopen bij de Ikea... gaat wel zo'n 150,- / 200,- Eur inzitten ben ik bangJij?
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:16 schreef Timmos het volgende:
Dit nummer in de morgen opzoeken zegt genoeg over de hele dag..
Zoiets.. Vannacht kreeg telefoon een of andere fout, dus gereset en nu alle apps en instellingen kwijtquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef taxibabe het volgende:
Een kennis van mij kreeg een tijdje terug midden in de nacht een sms-je waar hij wakker van werd.
Stond er in het sms-je: 'Welkom in Duitsland, u maakt gebruik van blablabla..' Hij had echt zoiets van wtf?! Ok hij woont dicht bij de grens met Duitsland, maar dan nog.
Vanmiddag mag ik mijn nieuwe auto ophalenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |