Le done.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, plak die Super de Boer bon even in de openingspost, dan hebben we die bij de hand.
kantklossen heb ik ook nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Ik zeg alvast dat ik niet goed in breien ben
Oke en nu iets wat we in het Westen ook gewoon doen enzulksquote:
Jezus, dat gaat lastig wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..].
Oke en nu iets wat we in het Westen ook gewoon doen enzulks
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, dat gaat lastig worden![]()
Kun je olie verversen en remschijven vervangen?
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, dan zet ik jou aan de auto van Soury![]()
En meteen gaan cruisenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kunnen we niet zo'n camper huren om ons in om te kleden![]()
[ afbeelding ]
Ik neem een dekbed meequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mietjes, echte Bazen kleden zich gewoon ín hun slaapzak om!
Die laten we stelen door Kallyquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kunnen we niet zo'n camper huren om ons in om te kleden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stelletje mietjes, echte Bazen kleden zich gewoon ín Ians slaapzak om!
Nah, ik hoop dan maar dat Remlof en Bob echte bazen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stelletje mietjes, echte Bazen kleden zich gewoon ín Ians slaapzak om!
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dan maar dat Remlof en Bob echte bazen zijn
Hopie op de zak van Ian!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
Omkleden? We slapen in de zak van Ian
Zeg, houden we het even Chique?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor nu al de "kankers" door de tent schallen
Wie vloekt er zo dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor nu al de "kankers" door de tent schallen
Ik ben niet RLSerig genoeg om dat te wetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het hier ook wel eens roepen
Je hebt het over mij hè? Vuilakjequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het hier ook wel eens roepen
Easy: Bruinhemden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zullen we ook alvast wat onderwerpen maken om over te praten?
Ik had even verdriet, héél even maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Door die vuige schtreek van je mag je dus niet op het mannenfeestje in mijn zakje
Ben jij gek, niemand in mijn prachtige zak behalve ik zelf. Duur ding man. Straks scheuren ze eruit met z'n allen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had even verdriet, héél even maar
Jij houdt er geen rekening mee dat je ook mensen kunt stapelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal 3 mtr2 pp, you do the math m.b.t. "ver weg van iedereen"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is dus 1 meter breedte en 3 meter lengte
Ik wel, die veldbedjes vermoedelijk nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij houdt er geen rekening mee dat je ook mensen kunt stapelen.
Hahahaha, ik denk van welquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dan lig ik toch heul dicht tegen mensen áán?
Je hebt wel iets meer dan een meter breedte, namelijk 1,10 mtr. Dat is meer dan genoeg hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, hier had ik geen rekening mee gehouden
En ik klets gewoon, want er slapen er maar zeven in die tent. Ene kant vier, andere kant 3. Plenty ruimte dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga over mensen struikelen.
Alvast mijn excuses
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is dus 1 meter breedte en 3 meter lengte
Ik kruip wel op jou danquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje het donkere hoekje opzoeken met Remmie hè, vunsbakje.
Een Remlof sandwich!quote:
Uhm, mag ik hier op passen?quote:
Anders neem je je veilige bed mee, als we toch één keer aan het bouwen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Ik rij 's avonds wel weer naar huis, gewoon in mijn eigen veilige bed
Hmm ideequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders neem je je veilige bed mee, als we toch één keer aan het bouwen zijn
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Ik rij 's avonds wel weer naar huis, gewoon in mijn eigen veilige bed
Nee jij mag mee naar mijn bed, jij welquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en laat jij mij achter bij die hitsige kerels dan
Alsof jij met je Amsterdamse ranzigheid die remlof niet even kapodt maaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zal de jongens ook meenemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem ook wat meubeltjes en schilderijen mee, dan voelt het net als thuis
Ik haal nog wel een krat Jupiler Heks, dan kunnen ze nauwelijks meer staan, laat staan dat de rest nog lukt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van mij ook s.v.p.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik van Haks af zal blijven.
hahhahaha ken ik ze zo de tent in rollen, pleur ze allemaal op een hoop in de hoek die dronken torren en ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haal nog wel een krat Jupiler Heks, dan kunnen ze nauwelijks meer staan, laat staan dat de rest nog lukt.
godver dat vind ik nou jammer had me er zo op verheugd met jou, zie je wel altijd wordt ik over geslagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik van Haks af zal blijven.
Godver, ik huur een truck en kom met de hele handelquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En de buren ook maar dan, anders missen zij die herrie weer
Maar we kunnen toch wel gewoon gezelly doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
godver dat vind ik nou jammer had me er zo op verheugd met jou, zie je wel altijd wordt ik over geslagen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof jij met je Amsterdamse ranzigheid die remlof niet even kapodt maakt
we kennen heel gezelly doen ja hoor wordt veel lullen en lachen met elkaar denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch wel gewoon gezelly doen?
Daar kwam ik wel voor, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we kennen heel gezelly doen ja hoor wordt veel lullen en lachen met elkaar denk ik.
ik kom voor iedereen en allemaal, en om bevestiging dat jullie in het echt ook zo knettergek zijn als in de SCquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kwam ik wel voor, eerlijk gezegd
Wat bloos jij nou, alsof jij hem niet heel die tent door veegt?quote:
Of hij neemt haar meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Die remlof mag ná de BBQ weer op vakantie.
Om bij te komen van Haks.
Uhm, denk jij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb de werkster al afgebeld voor drie maanden, gezegd dat Heks uit 020 komt en dat die alles spik en span achterlaat
Hij zal wel in een rolstoel moeten, nadat Haks met hem klaar is.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kom voor iedereen en allemaal, en om bevestiging dat jullie in het echt ook zo knettergek zijn als in de SC
Zo is ze dan weer welquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel in een rolstoel moeten, na dat Haks met hem klaar is.
Dus dan kan ze hem mooi duwen.
Ik welquote:
Ja, Haks moet echt 's rustig leren doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is ze dan weer wel
Maar die arme jongen
Haks, de wheelerdealerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel in een rolstoel moeten, nadat Haks met hem klaar is.
o ja alles glimt en blinkt als we weer allemaal huiswaarts gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb de werkster al afgebeld voor drie maanden, gezegd dat Heks uit 020 komt en dat die alles spik en span achterlaat
En in plaats van helpen maken wij foto's voor het Aftertopique?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Ik heb beeld, van een geknevelde Re,lof achter in die tent, en maar hulp proberen te roepen, en heks hem berijden alsof het haar bezemsteel is.
hahahahaa arme jongen als jullie zo door gaan durft hij me niet eens meer aan te kijken, die komt met knikkende knieen zich netjes aan me voorstellen en gaat de hele tijd dan verdekt ergens achter zittenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel in een rolstoel moeten, nadat Haks met hem klaar is.
Uiteraard, ik neem mijn filmcamera mee, ik ga er geld voor hosselenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in plaats van helpen maken wij foto's voor het Aftertopique?
Ikke ikke ikke en wijquote:
Ik hou 'm wel even vast hoor, Haks. Kan jij lekker je gang gaan met 'mquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahaa arme jongen als jullie zo door gaan durft hij me niet eens meer aan te kijken, die komt met knikkende knieen zich netjes aan me voorstellen en gaat de hele tijd dan verdekt ergens achter zitten
Heks huppelt van vreugde door de tuin als ze zijn penis ziet en roept al dansend uit "Hij heeft er eentje, hij heeft er eentje"quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Ik heb beeld, van een geknevelde Remlof achter in die tent, en maar hulp proberen te roepen, en heks hem berijden alsof het haar bezemsteel is.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks huppelt van vreugde door de tuin als ze zijn penis ziet en roept al dansend uit "Hij heeft er eentje, hij heeft er eentje"
Ja meteen los die Heksquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heks huppelt van vreugde door de tuin als ze zijn penis ziet en roept al dansend uit "Hij heeft er eentje, hij heeft er eentje"
Sta jij even raar te kijken als ze uit die tent komt huppelen met "Hij heeft er twéé!"quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is Remlof, ik geloof niet dat ik erg verbaasd zal zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sta jij even raar te kijken als ze uit die tent komt huppelen met "Hij heeft er twéé!"
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sta jij even raar te kijken als ze uit die tent komt huppelen met "Hij heeft er twéé!"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die met nopjes, dat geeft extra stimulansquote:
Die worden er door Haks finaal afgeredenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Die met nopjes, dat geeft extra stimulans
waarom een kleintje is van harte welkom kan ik ook in OUD gaan postenquote:
Ja, ik denk dat Remlof dat ook héél vervelend gaat vindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oooh God, Heks met haar schoonmaakmoede, die knuppel moet natuurlijk glimmen als een spiegel en dat ding van Remlof wordt om de vijf minuten gepoetst
Extra strong danquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die worden er door Haks finaal afgereden
Oh, wat leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom een kleintje is van harte welkom kan ik ook in OUD gaan posten
En dan om de 5 minuten een vreugdekreet van Heks? Whaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oooh God, Heks met haar schoonmaakmoede, die knuppel moet natuurlijk glimmen als een spiegel en dat ding van Remlof wordt om de vijf minuten gepoetst
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan om de 5 minuten een vreugdekreet van Heks? Whaaaaaaaaaaaaaaaa
Wel als de kleur haar niet aanstaat en hij nóg paarser moet wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Remlof dat ook héél vervelend gaat vinden
Auwquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel als de kleur haar niet aanstaat en hij nóg paarser moet worden
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, wat leuk!
Noemen jullie die kleine "Ian"?
Dan pakt ze haar verfroller en wordt crea met verfquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
past wel mooi in mijn intrieurquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deco voor allesquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof z'n lul moet natuurlijk wel leuk bij die bank passen
ik hijg niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haks, zit je nou gewoon seksgeluidjes te maken in dit topic?
Ja dat moet, ik wil wel een stomende sexfilmquote:
filmenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat moet, ik wil wel een stomende sexfilm
Psiesquote:
Jeweetzzzquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat moet, ik wil wel een stomende sexfilm
Ik film in de tent, de rest laten we buitenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat niet aan iedereen mijn doos zien, we houden het in besloten kring
Geef jij een gil, rol ik een RedBull die tent in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg nu hoor al dat gesext kost alleen maar energie pppfffttttt wordt je moe van enzo al dat gedoe
Daar krijg je juist energie van Heksquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg nu hoor al dat gesext kost alleen maar energie pppfffttttt wordt je moe van enzo al dat gedoe
Die ligt gekneveld die heeft niks te zeggenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, kan dit nog even in de OP?
BBQ 25-26 juni 07 Zuigen aan kippevoetjes
Ja voor de buitenwacht, maar ondertussenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
stelletje viespeuken, echt ben een heel net meisje
ik lees daar dingenquote:
You think?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als puntje bij paaltje komt zijn er hier alleen maar bluffers
Ja, die mensen hebben we hier in de RLS SC serieus eerder gehad, trappen we niet meer in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees daar dingen![]()
![]()
![]()
wie zit er onder mijn naam zo raar te posten als ik er niet ben
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die mensen hebben we hier in de RLS SC serieus eerder gehad, trappen we niet meer in.
Sorry hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, kan dit nog even in de OP?
Ik wil wel dat dit gaat gebeuren eigenlijk. Haks op Remlofs rug en dan proberen bier te voeren. Misschien kunnen we er een race van makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Die ene kan vast wel, dat op z'n rug zitten. Laat die andere dan maar voor wat het is
hahahhaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wel dat dit gaat gebeuren eigenlijk. Haks op Remlofs rug en dan proberen bier te voeren. Misschien kunnen we er een race van maken
Je weet de helft nog nietquote:
Geloof me, je zult er van genietenquote:
quote:
Alsof ik zo benquote:
quote:
Vette vingers ftwquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
Servetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hup op de lijst
Ik breng je weer heel thuisquote:
pak van mijn hart, ik vertrouw op jou, de rest stelletje relluhrsquote:
Anders gewoon een paar rollen keukenpapier, is misschien handigerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
Servetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hup op de lijst
Ik rel nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pak van mijn hart, ik vertrouw op jou, de rest stelletje relluhrs
Allemaal bluf, joh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kan je niet heel thuis brengen, maar ik zorg er wel voor dat je hier geen dingen overkomen die je niet niet wil. Daar sta ik voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel hoor Teun, en ik kan heel goed schelden, schreeuwen kan ik niet met mijn stem maar schelden als een bootwerker, dat schrikt altijd afquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan je niet heel thuis brengen, maar ik zorg er wel voor dat je hier geen dingen overkomen die je niet niet wil. Daar sta ik voor
Daarom, alleen maar keurige, beschaafde mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, waar hebben we het over
Alsof er mongolen komen
Daar ga ik wel vanuit iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom, alleen maar keurige, beschaafde mensen.
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Pak aan, haartjes in de scheiding. Aldiedingen.
Wat de hell, ik hoor nergens bij!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt een Rotterdamse eigenschap te zijn.
Hagenezen bluffen, Amsterdammers scheppen op en Rotterdammers overdrijven.
Overdrijven toch, 1 van je specialiteiten.quote:
Eind deze week, begin volgende week gaat er een mailtje uit. Ik hoop dat jij dan ook zo ongeveer weet wat jouw kosten zijn, doe ik dat er gelijk bij voor je. Dan valt er hier in ieder geval niet zo heel veel meer af te rekenenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
Oei het komt wel dichterbij nu, Teun moet er niet wat euro's jou richting op ?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, waar hebben we het over
Alsof er mongolen komen
Hij staat er inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 04:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit kan overigens in de OP, wel zo handig
Voorlopig welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Betaal ik nou serieus ¤5,- aan bierkosten?
Je krijgt een label omquote:Op vrijdag 10 juni 2011 05:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Betaal ik nou serieus ¤5,- aan bierkosten?
Heidi, ik constateer inderdaad dat het geld is overgemaakt. Je was de laatstequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:08 schreef HiDiHo het volgende:
HiDiHo wil ook BBQ.
Ik dacht dat het rond was. Heb op 24 mei 20 euri overgemaakt.
Bob wees mij erop dat je er niet vanuit ging dat ik kwam.
Muis zei dat ik met haar mee kon rijden, maar door die direct messages kwam het misschien niet door?
Laat het mij even weten. Ps. Mijn email is bekend
Maar ik zal hier ff vaker komen :p
Oh tof je gaat wel meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
Overgemaakt
Veel bier
En ik had gereageerd op Soury, mja DM![]()
Maargoed.....ik heb er zin in
zelf ik betaal het bierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef Kally het volgende:
Mooi verhaal zelfs ik betaal bier
Nee ik maak het nu over
Ik heb toch al betaald, ik zal nog eens een grapje makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik betaal toch aan de wijn en het ontbijt mee? Ga ik ook niet aanraken
Ga je gewoon op de flesjes trappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb toch betaald, ik zal nog eens een grapje maken![]()
Oehhhquote:
Dat maak ik wel uit, net als het lichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we dat anders gewoon even niet doen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEeeeeeee[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga heul niet aan jou pauperdrankje zitten hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag het door mij te veel betaalde bedrag investeren in een biergarantie
quote:
Was dat flesje 50 cent?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het was erop stampen he? Nah ja een matig grapje
Dat magquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik trouwens even aangeven dat ik het erg tof vind dat Heidi toch komt?
Jep, dat vind ik ook wel een soort van jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat het nep is dat Piet niets meer laat horen.
Hadden we maar zoiets als Google maps!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, nu nog een routebeschrijving, weet alleen nog niet waar ik jullie naar toe ga sturen of welke toeristische route ik zal publiceren
Daar zouden jullie nooit opkomen om daar aan te denken als dat er wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hadden we maar zoiets als Google maps!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is mijn licht, ik betaal ervoor, dus ik maak het uit
Ik heb ook nog watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zouden jullie nooit opkomen om daar aan te denken als dat er was
Trouwens, ik heb vandaag nog wat muziek erop gezet, (na tienen)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, in de tent mag jij het uit doen
Neequote:
kusje op je voorhoofd, ik kom niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat het nep is dat Piet niets meer laat horen.
Pietje, wat doe je!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ik kom niet.
Ik was mijn voorhoofd nooit meer!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ik kom niet.
Kost Piet een half weekend. Sinds wanneer is hij zo diep gezonken dat hij ook vrije tijd al in "kosten" begint uit te drukkenquote:
plagiaat...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus man, ik heb echt zin in die BBQ
Ga ik heul uit mijn Paasei
Je kunt nog rustig wat eten hoor, duurt nog veertien dagen. Teveel trek is ook niet goed hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus man, ik heb echt zin in die BBQ
Ga ik heul uit mijn Paasei
Laat me 's, ik zit me oprecht te verheugenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt nog rustig wat eten hoor, duurt nog veertien dagen. Teveel trek is ook niet goed hè
Jep, heb er ook wel zin in. Als het niks wordt, dan was de voorpret in ieder geval al mooi, zes topics geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat me 's, ik zit me oprecht te verheugen
Nee, dat willen de dames niet, gaat dan ook niet van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu Heidi weer komt... is die livestream ook weer game?
Dames? De mensen willen toch de knappe BBQ-boys zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat willen de dames niet, gaat dan ook niet van toepassing zijn.
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dames? De mensen willen toch de knappe BBQ-boys zien?
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op z'n minst 4 knalharde sexy boys. Testosteron enzeaux. Alles.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kan Heidi, de verloren zoon, weer in de OP?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, WJ komt definitief, tenzij hij z'n benen breekt natuurlijk.
Waarschijnlijk mede omdat er nog nooit een meet zo ver van tevoren in de planning stond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit ff die reeks terug te lezen, hij is leuk. Volgens mij zo ongeveer de langste reeks op Fok! voor een fucking BBQ
Ik denk dat dat wel vaker gebeurt, maar dat het dan meestal niet doorgaat, net zoals dat tien-jarig Fok! feest, mensen haken af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mede omdat er nog nooit een meet zo ver van tevoren in de planning stond?
Die stuurde ik vanmorgen om 6:30 uur een smsje, ik dacht "Die heeft z'n telefoon toch op stil" maar kreeg per kerende post antwoord. Hoop maar dat ik hem niet wakker heb gemaaktquote:
Ik was een beetje in de war, had bijna as dinsdag bij de slager gestaan op het vlees te bestellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt nog rustig wat eten hoor, duurt nog veertien dagen. Teveel trek is ook niet goed hè
Dan had het hier zelf naar toe kunnen lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een beetje in de war, had bijna as dinsdag bij de slager gestaan op het vlees te bestellen
Alle fokkers zijn knapquote:
Ja en een week spare rib's eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een beetje in de war, had bijna as dinsdag bij de slager gestaan op het vlees te bestellen
Jaaaa graag een kaartlezer erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kan Heidi, de verloren zoon, weer in de OP?
Doet hij met jullie mee rijden? Dat is echt een auto vol "feestje"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaa graag een kaartlezer erbijPlus wil ik hem zien
Ohhhhhquote:
Yep !! Dus belanden we niet op Terschellingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doet hij met jullie mee rijden? Dat is echt een auto vol "feestje"
Bel maar even waar jullie eindigenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep !! Dus belanden we niet op Terschelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |