En ik klets gewoon, want er slapen er maar zeven in die tent. Ene kant vier, andere kant 3. Plenty ruimte dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga over mensen struikelen.
Alvast mijn excuses
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is dus 1 meter breedte en 3 meter lengte
Ik kruip wel op jou danquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje het donkere hoekje opzoeken met Remmie hè, vunsbakje.
Een Remlof sandwich!quote:
Uhm, mag ik hier op passen?quote:
Anders neem je je veilige bed mee, als we toch één keer aan het bouwen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Ik rij 's avonds wel weer naar huis, gewoon in mijn eigen veilige bed
Hmm ideequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders neem je je veilige bed mee, als we toch één keer aan het bouwen zijn
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Ik rij 's avonds wel weer naar huis, gewoon in mijn eigen veilige bed
Nee jij mag mee naar mijn bed, jij welquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en laat jij mij achter bij die hitsige kerels dan
Alsof jij met je Amsterdamse ranzigheid die remlof niet even kapodt maaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zal de jongens ook meenemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem ook wat meubeltjes en schilderijen mee, dan voelt het net als thuis
Ik haal nog wel een krat Jupiler Heks, dan kunnen ze nauwelijks meer staan, laat staan dat de rest nog lukt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van mij ook s.v.p.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik van Haks af zal blijven.
hahhahaha ken ik ze zo de tent in rollen, pleur ze allemaal op een hoop in de hoek die dronken torren en ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haal nog wel een krat Jupiler Heks, dan kunnen ze nauwelijks meer staan, laat staan dat de rest nog lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |