Le done.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, plak die Super de Boer bon even in de openingspost, dan hebben we die bij de hand.
kantklossen heb ik ook nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Ik zeg alvast dat ik niet goed in breien ben
Oke en nu iets wat we in het Westen ook gewoon doen enzulksquote:
Jezus, dat gaat lastig wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
[..].
Oke en nu iets wat we in het Westen ook gewoon doen enzulks
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, dat gaat lastig worden![]()
Kun je olie verversen en remschijven vervangen?
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, dan zet ik jou aan de auto van Soury![]()
En meteen gaan cruisenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kunnen we niet zo'n camper huren om ons in om te kleden![]()
[ afbeelding ]
Ik neem een dekbed meequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mietjes, echte Bazen kleden zich gewoon ín hun slaapzak om!
Die laten we stelen door Kallyquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kunnen we niet zo'n camper huren om ons in om te kleden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stelletje mietjes, echte Bazen kleden zich gewoon ín Ians slaapzak om!
Nah, ik hoop dan maar dat Remlof en Bob echte bazen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stelletje mietjes, echte Bazen kleden zich gewoon ín Ians slaapzak om!
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dan maar dat Remlof en Bob echte bazen zijn
Hopie op de zak van Ian!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
Omkleden? We slapen in de zak van Ian
Zeg, houden we het even Chique?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor nu al de "kankers" door de tent schallen
Wie vloekt er zo dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoor nu al de "kankers" door de tent schallen
Ik ben niet RLSerig genoeg om dat te wetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het hier ook wel eens roepen
Je hebt het over mij hè? Vuilakjequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die het hier ook wel eens roepen
Easy: Bruinhemden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zullen we ook alvast wat onderwerpen maken om over te praten?
Ik had even verdriet, héél even maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Door die vuige schtreek van je mag je dus niet op het mannenfeestje in mijn zakje
Ben jij gek, niemand in mijn prachtige zak behalve ik zelf. Duur ding man. Straks scheuren ze eruit met z'n allen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had even verdriet, héél even maar
Jij houdt er geen rekening mee dat je ook mensen kunt stapelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal 3 mtr2 pp, you do the math m.b.t. "ver weg van iedereen"
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is dus 1 meter breedte en 3 meter lengte
Ik wel, die veldbedjes vermoedelijk nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij houdt er geen rekening mee dat je ook mensen kunt stapelen.
Hahahaha, ik denk van welquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dan lig ik toch heul dicht tegen mensen áán?
Je hebt wel iets meer dan een meter breedte, namelijk 1,10 mtr. Dat is meer dan genoeg hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, hier had ik geen rekening mee gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |