En ik klets gewoon, want er slapen er maar zeven in die tent. Ene kant vier, andere kant 3. Plenty ruimte dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga over mensen struikelen.
Alvast mijn excuses
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is dus 1 meter breedte en 3 meter lengte
Ik kruip wel op jou danquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje het donkere hoekje opzoeken met Remmie hè, vunsbakje.
Een Remlof sandwich!quote:
Uhm, mag ik hier op passen?quote:
Anders neem je je veilige bed mee, als we toch één keer aan het bouwen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Ik rij 's avonds wel weer naar huis, gewoon in mijn eigen veilige bed
Hmm ideequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders neem je je veilige bed mee, als we toch één keer aan het bouwen zijn
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
Ik rij 's avonds wel weer naar huis, gewoon in mijn eigen veilige bed
Nee jij mag mee naar mijn bed, jij welquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en laat jij mij achter bij die hitsige kerels dan
Alsof jij met je Amsterdamse ranzigheid die remlof niet even kapodt maaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zal de jongens ook meenemenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem ook wat meubeltjes en schilderijen mee, dan voelt het net als thuis
Ik haal nog wel een krat Jupiler Heks, dan kunnen ze nauwelijks meer staan, laat staan dat de rest nog lukt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van mij ook s.v.p.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik van Haks af zal blijven.
hahhahaha ken ik ze zo de tent in rollen, pleur ze allemaal op een hoop in de hoek die dronken torren en ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haal nog wel een krat Jupiler Heks, dan kunnen ze nauwelijks meer staan, laat staan dat de rest nog lukt.
godver dat vind ik nou jammer had me er zo op verheugd met jou, zie je wel altijd wordt ik over geslagenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik beloof plechtig dat ik van Haks af zal blijven.
Godver, ik huur een truck en kom met de hele handelquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En de buren ook maar dan, anders missen zij die herrie weer
Maar we kunnen toch wel gewoon gezelly doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
godver dat vind ik nou jammer had me er zo op verheugd met jou, zie je wel altijd wordt ik over geslagen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof jij met je Amsterdamse ranzigheid die remlof niet even kapodt maakt
we kennen heel gezelly doen ja hoor wordt veel lullen en lachen met elkaar denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar we kunnen toch wel gewoon gezelly doen?
Daar kwam ik wel voor, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we kennen heel gezelly doen ja hoor wordt veel lullen en lachen met elkaar denk ik.
ik kom voor iedereen en allemaal, en om bevestiging dat jullie in het echt ook zo knettergek zijn als in de SCquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kwam ik wel voor, eerlijk gezegd
Wat bloos jij nou, alsof jij hem niet heel die tent door veegt?quote:
Of hij neemt haar meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Die remlof mag ná de BBQ weer op vakantie.
Om bij te komen van Haks.
Uhm, denk jij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb de werkster al afgebeld voor drie maanden, gezegd dat Heks uit 020 komt en dat die alles spik en span achterlaat
Hij zal wel in een rolstoel moeten, nadat Haks met hem klaar is.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kom voor iedereen en allemaal, en om bevestiging dat jullie in het echt ook zo knettergek zijn als in de SC
Zo is ze dan weer welquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel in een rolstoel moeten, na dat Haks met hem klaar is.
Dus dan kan ze hem mooi duwen.
Ik welquote:
Ja, Haks moet echt 's rustig leren doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is ze dan weer wel
Maar die arme jongen
Haks, de wheelerdealerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel in een rolstoel moeten, nadat Haks met hem klaar is.
Dus dan kan ze hem mooi duwen.
o ja alles glimt en blinkt als we weer allemaal huiswaarts gaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb de werkster al afgebeld voor drie maanden, gezegd dat Heks uit 020 komt en dat die alles spik en span achterlaat
En in plaats van helpen maken wij foto's voor het Aftertopique?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Ik heb beeld, van een geknevelde Re,lof achter in die tent, en maar hulp proberen te roepen, en heks hem berijden alsof het haar bezemsteel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |