Ik heb toch al betaald, ik zal nog eens een grapje makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik betaal toch aan de wijn en het ontbijt mee? Ga ik ook niet aanraken
Ga je gewoon op de flesjes trappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb toch betaald, ik zal nog eens een grapje maken![]()
Oehhhquote:
Dat maak ik wel uit, net als het lichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we dat anders gewoon even niet doen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEeeeeeee[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga heul niet aan jou pauperdrankje zitten hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag het door mij te veel betaalde bedrag investeren in een biergarantie
quote:
Was dat flesje 50 cent?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het was erop stampen he? Nah ja een matig grapje
Dat magquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik trouwens even aangeven dat ik het erg tof vind dat Heidi toch komt?
Jep, dat vind ik ook wel een soort van jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat het nep is dat Piet niets meer laat horen.
Hadden we maar zoiets als Google maps!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, nu nog een routebeschrijving, weet alleen nog niet waar ik jullie naar toe ga sturen of welke toeristische route ik zal publiceren
Daar zouden jullie nooit opkomen om daar aan te denken als dat er wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hadden we maar zoiets als Google maps!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is mijn licht, ik betaal ervoor, dus ik maak het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |